bratpit 3 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 W związku z tym że bedziemy niedługo jeżdzić całą dobe na światłach mam pytanko czy jest możliwość aktywowania w kompie poprzez vaga takiego myku żeby światła zapalały sie odrazu po przekręceniu kluczyka i gasiły po jego wyjęciu , a włącznik świateł byl cały czas ustawiony na pozycji światła wlączone. Wiem że w nowszych A4 można taki numer zrobić. Ma ktoś doświadczenie w tym temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpak 0 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Nie wiem jak to zrobić, ja osobiscie nie chciałbym mieć takiego bajeru. co prawda nie mamy juz tak srogich mrozów, ale a u mnie na mazurach, bywa rano w zimę -15°C, podgrzewam swiece zarowe z 3 - 4 sekundy, i jeszcze palą mi sie światła?, to byłoby zabójstwo dla mojego akumulatora, no chyba ze twoje autko stoi w cieplutkim garazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r 0 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 zima moglbys ustawic przelacznik w pozycje swiatla wylaczone i byloby po problemie. wg mnie pomysl bardzo ciekawy i dobry dla zapominalskich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratpit 3 Opublikowano 17 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Nie wiem jak to zrobić, ja osobiscie nie chciałbym mieć takiego bajeru. co prawda nie mamy juz tak srogich mrozów, ale a u mnie na mazurach, bywa rano w zimę -15°C, podgrzewam swiece zarowe z 3 - 4 sekundy, i jeszcze palą mi sie światła?, to byłoby zabójstwo dla mojego akumulatora, no chyba ze twoje autko stoi w cieplutkim garazu miałem takie cos w nissanie dieslu kupe lat i auto stalo na dworze i niebyło problemu. Światła w momencie uruchamiania silnika zawsze sie wyłączają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 W B5 nie ma tego modułu chyba : [09 - Electr. Ctrl. Mod.]. Także nic nie zrobisz Vagiem. Dopiero od modelu B6, a w nim własnie można coś takiego włączyć 09-Elec. Ctrl. Mod. K1 – KWP1281VAG-COM works fine. Tweak: Coding options for lighting Coding is 000XY. X=1 for Xenon Headlights, X=0 for conventional Halogens. Country DRLs: Fogs w/o low beams: Y=1 RDW (Rest of World) No Yes Y=2 NDL (Netherlands) Yes Yes Y=3 USA No No Y=4 KAN (Canada) Yes Yes Y=5 DAN (Denmark?) Yes Yes Y=6 SON (Other?) Yes Yes Fogs w/o low beams only appears to work on 2002 models. For 2003+ models, we know of no way to run the fogs without the low beams, except Canadian, which turns on Daytime Running Lamps (DRL's). We are not sure why there are so many Yes/Yes combinations; there must be some other features controller by this. The state of the Radio and Climate Control lighting is affected by this coding as well. Ale wtedy też masz załączony tylko przód, co z tyłem ? Myślę, że policja nie pozwoli na coś takiego ? :confused: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/audiB6.html DRL = Daytime Running Lights Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 W starszych nie można tak zrbić VAG-iem. Poszukaj postów kolegi Kapsel i poczytaj o dołożeniu takiego urządzonka z firmy amt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4avant 1 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 A czy ktos moglby mi zalaczyc cos takiego?Bo ja nie znam sie jeszcza na VAG-u kompletnie ale bede chcial zaczac sie tym interesowac ale za nim to wszystko skompletuje to chcialbym miec te swiatelka i zamykanie zamkow w trakcie jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapsel 0 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 do świateł załóż uws-a i będa sie zapalały siedem sekund po odpaleniu silnika więc w zimie nie ma żadnych problemów mam to założone u siebie i jestem bardzo zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratpit 3 Opublikowano 17 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 No teraz juz mam pewność że niema możliwości przez vaga w naszych poczciwych B5 , może macie jakiś schemacik albo urządzonko żeby coś takiego założyć mechanicznie lub jakie kabelki ze sobą połączyć coby spełniało swoją funkcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapsel 0 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 przeczytaj posty powyżej UWS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono 0 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Też tak chciałem ale niestety u mnie sie nie da Da sie zmienić wersje bryki na fińską , wtedy światła działają non top w pozycji 0 . Może w B5 też tak można ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratpit 3 Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Też tak chciałem ale niestety u mnie sie nie da Da sie zmienić wersje bryki na fińską , wtedy światła działają non top w pozycji 0 . Może w B5 też tak można ? było chyba coś takiego w B5 na skandynawie ale z tego co sie dowiedziałem swiatła swiecą tylko z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpak 0 Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Nie wiem jak to zrobić, ja osobiscie nie chciałbym mieć takiego bajeru. co prawda nie mamy juz tak srogich mrozów, ale a u mnie na mazurach, bywa rano w zimę -15°C, podgrzewam swiece zarowe z 3 - 4 sekundy, i jeszcze palą mi sie światła?, to byłoby zabójstwo dla mojego akumulatora, no chyba ze twoje autko stoi w cieplutkim garazu miałem takie cos w nissanie dieslu kupe lat i auto stalo na dworze i niebyło problemu. Światła w momencie uruchamiania silnika zawsze sie wyłączają kazdy to wie ze swiatła MIJANIA (postojowe palą sie cały czas)sie wyłączają przy kręceniu rozrusznikiem, chodzi o to ze nie wyłączają sie przy podgrzewaniu swiec, a przy uruchamianiu silnika przy duzych mrozach zaleca sie wyłączenie wszystkich niezbędnych urządzeń które p[obierają moc z aku (radio, oswietleinie kabiny, światła itp.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r 0 Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 wlasnie wlasnie, teraz mi sie przypomnialo - w mojej A4 swiatla, nawet gdy przelacznik byl w pozycji wlacz, wylaczaly sie po jakiejs minucie... auto przez minute stalo na postojowkach, potem swiatla sie wylaczaly. przy przekreceniu kluczyka wlaczaly sie. mialem cos pogrzebane, czy w kazdej A4 tak jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 wlasnie wlasnie, teraz mi sie przypomnialo - w mojej A4 swiatla, nawet gdy przelacznik byl w pozycji wlacz, wylaczaly sie po jakiejs minucie... auto przez minute stalo na postojowkach, potem swiatla sie wylaczaly. przy przekreceniu kluczyka wlaczaly sie. mialem cos pogrzebane, czy w kazdej A4 tak jest?_________________ Oj, musze to sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ykk 5 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Witajcie. A czy da sie zrobic by same tylne postojowki sie swiecily po przekreczeniu kluczyka? (nie mowie tu o vagu). Bo hella nie przewidziala naszych przepisow w swiatelkach do jazdy dzienej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Z tego co mi wiadmo to mają się palić światła mijania, dlaczego chcesz mieć tylko z przodu? Przykukają cię jak będą jechali za tobą i mandacik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ykk 5 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Wg ustawy "prawo o ruchu drogowym" potocznie zwanej jako kodeks drogowy maja sie palic przez 24 godziny albo swiatla mijania, albo swiatla do jazdy dziennej + swiatla postojowe z tylu. (ktore nawiasem mowiac mam ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Nie wiem jak to zrobić, ja osobiscie nie chciałbym mieć takiego bajeru. co prawda nie mamy juz tak srogich mrozów, ale a u mnie na mazurach, bywa rano w zimę -15°C, podgrzewam swiece zarowe z 3 - 4 sekundy, i jeszcze palą mi sie światła?, to byłoby zabójstwo dla mojego akumulatora, no chyba ze twoje autko stoi w cieplutkim garazu Często w czasie mrozu zaleca się włączenie świateł przed uruchomieniem silnika w celu pobudzenia akumulatora, wiec wcale nie musi to oznaczac jego smierci, a wrecz przeciwnie. Co do automatycznego zalaczania swiatel, to ciekawym patentem jest wlaczenie sie swiatel po pierwszym nacisnieciu pedalu hamulca. A tu link do postu na elektrodzie na ten sam temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic373106.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 albo swiatla do jazdy dziennej + swiatla postojowe z tylu No to możesz założyć przełącznik na same tylne postojówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się