Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulator ciśnienia po swapie z 2.0alt


daro84.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem po swapie z 2.0 alt na 1.9t avj. Jak rozwiązać sprawę z regulatorem paliwa bo w alt jest zamontowany w listwie paliwa, a w avj w filtrze. Filtra nie mogę wymienić bo alt ma po jednym wyjściu i wejściu, a avj po dwa. Jest jakiś patent na zamontowanie filtra z avj w układ paliwowy alt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak masz pewnie włożoną listwę od AVJ, wiec został Ci  nie podłączony wężyk powrotu, który powinien iść do zbiornika.

Musisz go znaleźć pod podłogą i tam gdzie to będzie najbardziej wygodne, skrócić i podłączyć powrót z filtra. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, wąż powrotu mam zaślepiony pod maską, w alt idzie on bezpośrednio do zbiornika paliwa? Jak zrobię tek jak mówisz to zostanie jeszcze jeden nie podpięty króciec przy filtrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest rozwiązany powrót paliwa w ALT. 

Masz pdf jak to wygląda w 1.8T. 

filtr paliwa 1.8t .pdf

Edytowane przez Bromchit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna zalozyc listwe paliwowa z 1.8t AWT z passata b5fl lub a6 c5, tam jest powrót normalnie na listwie i regulator 4bar na listwie paliwowej . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...