misztalo20 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Witam. Mam mały problem na 3 cylindrze był przedmuch i wyrzucalo płyn przy ostrej jeździe wiec po wymianie uszczelki pod głowicą, uszczelniaczy na zaworach, wszystkich uszczelek kolektor, vacum, egr, komplet rozrządu. Oczywiście planowanie sprawdzenie szczelnosci, gniazda zaworów itp(2750zl) sączy się ale z kad?? Prosze o pomoc i porady
misztalo20 Opublikowano 30 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2018 I od tej strony nie ma kanalów olejowych. Z drugiej str sucho zero wycieku, uszczelka pod głowicą? Jaka przyczyna wada uszczelki czy bloku silnika?
Langista Opublikowano 30 Grudnia 2018 Opublikowano 30 Grudnia 2018 Najlepiej umyj silnik jakimś środkiem (popsikać chemią na ZIMNY silnik i zlać bieżącą wodą). Temperatury tej śmiesznej zimy spokojnie Ci na to pozwolą. W tedy dokładnie dowiesz się skąd cieknie i z reklamacją do mechanika. Z tego silnika ogólnie nic cieknąć nie powinno. Ja u siebie mam przynajmniej 340k nalatane i uszczelka oryginalna jest, jaki Ty masz przebieg że Ci padła?
misztalo20 Opublikowano 30 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2018 300 wyskoczyło ale na pewno jak zawsze bywa ze 100 cofniete. 10lat ją mam, ma prawo. Martwi mnie czy wina uszczelki fabryczna czy coś innego. Nie dymi, odpala na dotyk zawsze.
Langista Opublikowano 30 Grudnia 2018 Opublikowano 30 Grudnia 2018 A widziałeś tą uszczelkę? Czy Cię mechanik czasem nie naciągnął na koszta.. z tego co wiem te uszczelki się nie przepalały w tym konkretnym silniku..
misztalo20 Opublikowano 30 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2018 Robił to mój dobry kolega od 10 lat ja oglada, a ma pojecie bo akurak jak wyszlo B5 to zaczą robote na serwisie.
misztalo20 Opublikowano 30 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2018 A uszczelka padła na 3 cylindrze bo plyn wyrzucalo do poniżej min, jak po autostradzie latała 140-180. I lekko bylo slychac bulgotanie z deski rozdzielczej przy okolicach radia
Langista Opublikowano 30 Grudnia 2018 Opublikowano 30 Grudnia 2018 Ja mam dokładnie to samo, ale u mnie to wina króćca do podgrzewania płynu chłodniczego. Na jednej ze świec puszcza płyn na gwincie, i nie raz podczas jazdy muszę dolewać płyn.
misztalo20 Opublikowano 18 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2019 Witam, w końcu diagnoza i naprawa a mianowicie listwa sterująca pompkami a dokladnie kruciec przykrecony do głowicy na dwie śrubki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się