Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Audi A4 B5 AJM Wyciek oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam mały problem na 3 cylindrze był przedmuch i wyrzucalo płyn przy ostrej jeździe wiec po wymianie uszczelki pod głowicą, uszczelniaczy na zaworach, wszystkich uszczelek kolektor, vacum, egr, komplet rozrządu. Oczywiście planowanie sprawdzenie szczelnosci, gniazda zaworów itp(2750zl) sączy się ale z kad?? Prosze o pomoc i porady 

DSC_0586.JPG

DSC_0585.JPG

DSC_0584.JPG

DSC_0582.JPG

Opublikowano

spod uszczelki pod głowicą

Opublikowano

I od tej strony nie ma kanalów olejowych. Z drugiej str sucho zero wycieku, uszczelka pod głowicą? Jaka przyczyna wada uszczelki czy bloku silnika?

 

Opublikowano

Najlepiej umyj silnik jakimś środkiem (popsikać chemią na ZIMNY silnik i zlać bieżącą wodą). Temperatury tej śmiesznej zimy spokojnie Ci na to pozwolą. W tedy dokładnie dowiesz się skąd cieknie i z reklamacją do mechanika. Z tego silnika ogólnie nic cieknąć nie powinno. Ja u siebie mam przynajmniej 340k nalatane i uszczelka oryginalna jest, jaki Ty masz przebieg że Ci padła? 

Opublikowano

300 wyskoczyło ale na pewno jak zawsze bywa ze 100 cofniete. 10lat ją mam, ma prawo. Martwi mnie czy wina uszczelki fabryczna czy coś innego. Nie dymi, odpala na dotyk zawsze. 

Opublikowano

A widziałeś tą uszczelkę? Czy Cię mechanik czasem nie naciągnął na koszta.. z tego co wiem te uszczelki się nie przepalały w tym konkretnym silniku..

Opublikowano

Robił to mój dobry kolega od 10 lat ja oglada, a ma pojecie bo akurak jak wyszlo B5 to zaczą robote na serwisie. 

Opublikowano

A uszczelka padła na 3 cylindrze bo plyn wyrzucalo do poniżej min, jak po autostradzie latała 140-180. I lekko bylo slychac bulgotanie z deski rozdzielczej przy okolicach radia

Opublikowano

Ja mam dokładnie to samo, ale u mnie to wina króćca do podgrzewania płynu chłodniczego. Na jednej ze świec puszcza płyn na gwincie, i nie raz podczas jazdy muszę dolewać płyn.

Opublikowano

Witam,  w końcu diagnoza i naprawa a mianowicie listwa sterująca pompkami a dokladnie kruciec przykrecony do głowicy na dwie śrubki. 

DSC_0604.JPG

DSC_0605.JPG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...