Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Po czyszczeniu kierownic turbiny wciąż tryb awaryny


luk2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z trybem awaryjnym.

Węzyki podciśnieniowe sprawdzone, zaworki powinny być dobre. Turbinę wczoraj czyściłem.

Ale po przejechaniu się znowu to samo :angry:.

Co może jeszcze być przyczyną trybu awaryjnego bo mi nic wiecej nie przychodzi do głowy.

Może ta grucha przy sztandze turbiny jest walnięta nie wiem ...

Pomóżcie proszę bo jeszcze trochę i stracę cierpliwość do tego Audi.

Błąd na Vagu 575

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz dokładnie gruszkę-podepnij kawałek wężyka i zaciągnij ustami-w ten sposób wykluczysz ewentualną nieszczelność. Jak wszystko będzie oki to następny na placu boju pozostaje N 75.

Mam nadzieje,że turbinke dobrze złozyłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy u Was w AFN-ach idzie jakiś wężyk podciśnieniowy (lub nadciśnieniowy) z interkulera gdzieś do sterownika bo mam taki schemat z ETOS. (sorry nie wiem jak wstawić zdjęcie)

U mnie tego nie ma może to będzie przyczyną wariowania podciśnienia.

proszę o odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 1997 roku czujnik ciśnienia doładowania jest w kompie i idzie do niego wężyk podciśnienia.

Od 1998 roku czujnik ciśnienia doładowania jest na tej grubej plastikowej rurze co idzie do interkulera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ale nadal tryb ...[br]Dopisany: 03 Marzec 2009, 20:29_________________________________________________Panowie wyjaśnijcie mi co to jest w lewym dolnym rogu schematu recyrkulacji spalin. Jakieś połączenie interkulera z komputerem ????? (sorry ale nie wiem jak umieścić schemat ale jest on identyczny ze schematami wiele razy pokazywanymi na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. weze podcisnienia

2. zawor n75

3. prawidlowo dzialajace kierownice turbiny - rowniez silownik sterujacy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Węże sprawdzone, N75 podmienione - cały czas to samo.

Turbina też wyczyszczona.

Czy gruchę od turbiny da radę jakoś wiarygodnie zdiagnozować - już po zamontowaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy gruchę od turbiny da radę jakoś wiarygodnie zdiagnozować - już po zamontowaniu

Jak masz dobry ciąg w ustach :decayed: możesz próbować ssać przez węzyk. Jak sztanga się podniesie troche znaczy ze działa.

I na odwrót jak zatkasz palcem doprowadzenie podciśnienia i podniesiesz sztange w gore np. kluczem nr 14 to bedziesz wiedział czy grucha jest szczelna.

Nie jest to może 100% diagnoza ale jakiś pogląd może dać :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos mi sie nie wydaje zeby to byla grucha, stawiam na szczelność układu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zdejme wężyk od gruchy turbiny (silnik włączony samochód na postoju) to tak jakby turbo zwalniało - po ponownym nałożeniu weżyka ewidentnie przyśpiesza. - to jest normalne ? Dodam że jeszcze nie doszedłem do sedna sprawy :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie logów nie mam jak zrobić.

Ale kat już wywalony turbo ładnie gwiżdze ale co z tego.[br]Dopisany: 05 Marzec 2009, 20:27_________________________________________________Sprawa wyjaśniona ,,Sprawny mechanik " - zdjagnozował że trzeba jeszcze raz przeczyścić turbinę (dla mnie trochę naciągane) i wyregulować sztangę (po niedawbym wyjęciu kata) - i tu był pies pogrzebany moim zdaniem.

Sztangę regulował na 100% ale co do czyszczenia turbiny po moim czyszczeniu to wątpie.

no nie ważne wszystko śmiga i niema trybu ...

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...