luk2 0 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Witam, mam problem z trybem awaryjnym. Węzyki podciśnieniowe sprawdzone, zaworki powinny być dobre. Turbinę wczoraj czyściłem. Ale po przejechaniu się znowu to samo . Co może jeszcze być przyczyną trybu awaryjnego bo mi nic wiecej nie przychodzi do głowy. Może ta grucha przy sztandze turbiny jest walnięta nie wiem ... Pomóżcie proszę bo jeszcze trochę i stracę cierpliwość do tego Audi. Błąd na Vagu 575 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vikis4 0 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Sprawdz dokładnie gruszkę-podepnij kawałek wężyka i zaciągnij ustami-w ten sposób wykluczysz ewentualną nieszczelność. Jak wszystko będzie oki to następny na placu boju pozostaje N 75. Mam nadzieje,że turbinke dobrze złozyłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk2 0 Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Czy u Was w AFN-ach idzie jakiś wężyk podciśnieniowy (lub nadciśnieniowy) z interkulera gdzieś do sterownika bo mam taki schemat z ETOS. (sorry nie wiem jak wstawić zdjęcie) U mnie tego nie ma może to będzie przyczyną wariowania podciśnienia. proszę o odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pwal 0 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Do 1997 roku czujnik ciśnienia doładowania jest w kompie i idzie do niego wężyk podciśnienia. Od 1998 roku czujnik ciśnienia doładowania jest na tej grubej plastikowej rurze co idzie do interkulera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk2 0 Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 no tak czujnik tak ale jakiś wężyk podciśnieniowy nie idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pwal 0 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 no tak czujnik tak ale jakiś wężyk podciśnieniowy nie idzie U ciebie nie ma wężyka do kompa i do czujnika tez nie bo po co, jak on jest na rurze cisnieniowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk2 0 Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Dzięki ale nadal tryb ...[br]Dopisany: 03 Marzec 2009, 20:29_________________________________________________Panowie wyjaśnijcie mi co to jest w lewym dolnym rogu schematu recyrkulacji spalin. Jakieś połączenie interkulera z komputerem ????? (sorry ale nie wiem jak umieścić schemat ale jest on identyczny ze schematami wiele razy pokazywanymi na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 1. weze podcisnienia 2. zawor n75 3. prawidlowo dzialajace kierownice turbiny - rowniez silownik sterujacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk2 0 Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Węże sprawdzone, N75 podmienione - cały czas to samo. Turbina też wyczyszczona. Czy gruchę od turbiny da radę jakoś wiarygodnie zdiagnozować - już po zamontowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pwal 0 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Czy gruchę od turbiny da radę jakoś wiarygodnie zdiagnozować - już po zamontowaniu Jak masz dobry ciąg w ustach możesz próbować ssać przez węzyk. Jak sztanga się podniesie troche znaczy ze działa. I na odwrót jak zatkasz palcem doprowadzenie podciśnienia i podniesiesz sztange w gore np. kluczem nr 14 to bedziesz wiedział czy grucha jest szczelna. Nie jest to może 100% diagnoza ale jakiś pogląd może dać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 cos mi sie nie wydaje zeby to byla grucha, stawiam na szczelność układu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk2 0 Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Jak zdejme wężyk od gruchy turbiny (silnik włączony samochód na postoju) to tak jakby turbo zwalniało - po ponownym nałożeniu weżyka ewidentnie przyśpiesza. - to jest normalne ? Dodam że jeszcze nie doszedłem do sedna sprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalki 0 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 A logi jakieś robiłeś ? Miałem taki sam problem http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosba_o_analize_logow-t64130.0.html U mnie po usunięciu kata problemu nie ma jak ręką odjął. Ta czy inaczej przydałyby się jakieś logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk2 0 Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Aktualnie logów nie mam jak zrobić. Ale kat już wywalony turbo ładnie gwiżdze ale co z tego.[br]Dopisany: 05 Marzec 2009, 20:27_________________________________________________Sprawa wyjaśniona ,,Sprawny mechanik " - zdjagnozował że trzeba jeszcze raz przeczyścić turbinę (dla mnie trochę naciągane) i wyregulować sztangę (po niedawbym wyjęciu kata) - i tu był pies pogrzebany moim zdaniem. Sztangę regulował na 100% ale co do czyszczenia turbiny po moim czyszczeniu to wątpie. no nie ważne wszystko śmiga i niema trybu ... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się