ksiadz99 1 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 nie bijcie, troche to glupie ale nie wiem co o tym myslec.. ilekroc sprawdzam stan oleju czy poziom plynu chlodzacego to zawsze korek od zbiorniczka z plynem jest niedokrecony.. i to nie malo bo jakies pol obrotu a czasami wiecej.. i tak sie zastanawiam czy to nie jest powod mojego nieznacznego ubywania plynu, ktory moze poprostu odparowywac. powiedzcie mi, czy to jest zjawisko normalne? jakis sposob na utrzymanie odpowiedniego cisnienia w ukladzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mafia56 0 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Kolego zakup sobie nowy koreczek tzn taki ze szrotu i bedzie oki....koszt 30 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 powiedzcie mi, czy to jest zjawisko normalne? zjawiskiem normalnym jest, że zawór ciśnieniowy w korku uwalnia zbytni nadmiar ciśnienia ale żeby sam się odkręcał to już nie, masz jakieś perpetum mobille Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 powiedzcie mi, czy to jest zjawisko normalne? zjawiskiem normalnym jest, że zawór ciśnieniowy w korku uwalnia zbytni nadmiar ciśnienia ale żeby sam się odkręcał to już nie, masz jakieś perpetum mobille spojrz na nick kolegi przekieruj sile samoodkrecajaca koreczek, na wal korbowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 ale rodzaj silnika nie ma żadnego wpływu na samoodkręcanie się korka, nie ma przecież układów podciśnieniowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 nowy korek i po temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radwdo 0 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Kup korek nowy, bo to jest groszowa sprawa. Ja w sklepie z częściami za jakiś dobry zamiennik dałem 14zł :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi.wielun 0 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 U mnie korek od samego początku wkręca się ciasno,a na końcu wkręcania czuć wyraźną zapadkę (blokadę) Raczej jest nie możliwe żeby sam się odkręcił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się