badi1992 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Witam, Panowie, co może być przyczyną tych dwóch błędów: 16804 - Układ katalizatora, rząd 1, działanie poniżej wartości progowej P0420 Osiągnięta górna wartość graniczna 17927 - Rząd 1 - wadliwe działanie regulacji wałka rozrządu (kod usterki: P1519) Nieakceptowalny sygnał - przejściowy Na początku października robiłem rozrząd ale bez wymiany łańcuszka. W grudniu zrobiłem remont silnika (wymiana pierścieni). Błąd 17927 prawdopodobnie powoduje zapalanie się checka. Byłem ze 2 miechy u kolegi podpięliśmy auto pod kompa to wisiał błąd 16804 ale check się nie palił jak dobrze pamiętam. Nie jestem też pewny ale błąd 17927 raczej zaczął się pojawiać po remoncie silnika. Co może być przyczyną dwóch błędów i czy mogę korzystać z samochodu mimo tych problemów? Pozdrawiam
badi1992 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2019 Pomoże ktoś? Check znów wyskoczył po 200 km... ;/
badi1992 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2019 Jak mogę to zrobić? Za pomocą komputera tylko i wyłącznie?
przem8 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Ustawiając rozrząd na znaki. Jak na pasku jest dobrze to możliwe, że na łańcuszku jest źle złożony albo łańcuszek rozciągnięty/padnięty napinacz. Nie wiem czy w alt da się podejrzeć synchro rozrządu, w 1.8t jest możliwe w gr. 93 w blokach pomiarowych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się