Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z Fisem Tempomatem i błedem BRAKE


neozgr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wymieniałem moduł z symbolem Q. Manetki z tempomatem oraz z dostępem do FIS. I tu się zaczęły schody po ponownym podłączeniu akumulatora pojawił się błąd BRAKE na fis i Mruga cały czas. Posiadam Kable takie jak Viaken VSCAN Vag KKL, oraz jakis czarny nie wiem co to współpracuje z VCDS 10,63 EN

W ABS/Brake w VCDS lite takie jak :

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00- -

oraz

00788 Steering Angle Sensor (G85)

66-10 Not Matched - Intermittent

I nie wiem co dalej zrobić żeby wszystko działało tak jak wcześniej z Tempomatem i FIS. Czy jest osoba która by pomogła telefonicznie lub jest ze Zgierza woj Łódzkie

Edytowane przez neozgr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A robiłeś w ogóle kodowanie nowe? Masz w poradniku wszystko opisane odnośnie dokładania tempomatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosił bym o link bo już nie mam siły na to miało być tak pięknie a wyszło jak zwykle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu wszystkie kodowania znajdziesz. Zakoduj jak trzeba, skasuj błędy i wtedy zobacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal problem nie idzie jak robię to zgodnie z opisem. Nie wiem czy dobrze wybieram

* 0?xxx: Model auta
o 9 = Audi A4
* 0x?xx: Hamulce
o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ)
o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF)
o 4 = HP2 16" (PR-1LX)
o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG)
o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE)
o 6 = C54 (PR-1LZ)
* 0xx?x: Silnik
o 5 = 4/6 Cyl. Diesel
o 7 = 4/5 Cyl. benzyna
o 9 = 6/8 Cyl. benzyna
* 0xxx?: Skrzynia biegów
o 5 = Manualna
o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5)
o 9 = Multitronic.

Moze coś źle robię może by mógł ktoś obeznany pomoc telefonicznie lub mieszka w Zgierzu lub nie opodal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kodowania ABS/ESP powinno się zapisać stare kodowanie, według którego układasz potem login.

Jakie miałeś wcześniej kodowanie ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie wiem nie zapisałem tego . A czy można do ciebie numer tel na priv to byś mi pomógł może by coś to dalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob zdj naklejki z vin, kodami wyposazenia, podaj jaki masz silnik, trzeba login ulozyc i kodowanie najpierw

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniałem u siebie moduł ze dwa lata temu i dokładnie nie pamiętam gdzie, ale wiem że był błąd w kodach,gdzieś były 4 cyfry a powinno być 5 i trzeba było poprzedzić to 0 (zero) też kopałem się z tym dwa dni a po poprawieniu tego błędu, poszło od razu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawa to przed jakąkolwiek zabawą zapisywać oryginalne wartości coding i wsc :P bo potem są właśnie problemy... 

Zasugerowałem koledze takie rozwiązanie:

 

Najpierw wpisz login

09575

jeśli przyjmie to potem coding :

04275

i w wsc możesz przy kodowaniu też spróbować 12345 zamiast 00000

Teraz tej samej sesji skasuj błędy, potem wejdź w 08-bloki pomiarowe grupa 005, przekręć kiere o pól obrotu i wróć do 0,0 stopni

Wejdź ponownie w login wklep 40168 

Potem basic settings i grupa 001

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...