Patryk95 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Opublikowano 6 Stycznia 2019 (edytowane) Witam. Moje a4 od jakiegoś czasu wpada w tryb awaryjny po przekroczeniu 120km/h .Dzieje się to nie za każdym razem .Np dzisiaj robiąc logi podczas pierwszej próby przy 3,5 tys obr odcieło moc ,przy drugiej próbie spokojnie pociągło do 4tys .Na pierwszy rzut oka nie widać żadnych nieszczelności . Logi wykonane w grupie 011 1 próba :http://vaglogi.pl/log-011_j93oFcR.html 2 próba :http://vaglogi.pl/log-011_c7JB3s.html Kolejna sprawa to drgania na wolnych obrotach ,czuć ,że silnik co jakiś czas delikatnie szarpie.Teraz gdy temperatura spadła w okolice 0* auto po nocy ciężko zapala tzn nie łapie od razu na wszystkie "gary",przez kilka sekund nie może się pozbierać i przy tym wyrzuci chmure dymu .Świece żarowe sprawne . Logi grupa 013 :http://vaglogi.pl/log-013_K5gv2c.html Edytowane 6 Stycznia 2019 przez Patryk95
tonawiary Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 U mnie jest dokładnie to samo. Jak rozwiążesz problem to daj znać na pw co to było
kamil-vag Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Nie masz nieszczelności, tylko masz przeładowanie, sprawdzić MAP a jeśli OK to geometria do czyszczenia... Korekcje wyglądają OK, ale AJM to leciwy PD i można się pokusić o wymianę oringów na PD, dać śruby nowego typu na konikach dociskających pompki, sprawdzić w jakim stanie są krzywki wałka... Jak możesz zrób log 003+008+011 to będzie widać czy geometria czy MAP...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się