marcin.marcin Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Witam. opiszę problem jaki występuje w moim 2.0 BRD 170km. Otóż kilka miesięcy temu padła mi przepustnica. Kupiłem używaną i oprócz tego wyczyściłem EGR oraz kolektor dolotowy z nagaru. Wszystko śmiga, brak błędów. Jednak ostatnio zagłębiłem się w temat tego kiedy ma się otwierać i zamykać przepustnica. Posiadam program SD-PROG który umożliwia podgląd w czasie rzeczywistym położenie klapki przepustnicy. Otóż zauważyłem, że kompletnie nie ma reguły kiedy zaczyna ona pracować podczas jazdy a kiedy nie. Kiedy pracuje temperatura cieczy chłodzącej podnosi się do około 97 st. C a kiedy nie pracuje temperatura wynosi około 84-88. Czasami przepustnica zacznie prace podczas jazdy czasami nie. Nie skutkuje to brakiem mocy czy jakichkolwiek błędów. Chciałbym się dowiedzieć od czego zależy praca przepustnicy bo wydaje mi się, że powinna pracować ona ciągle (otwierać się przy dodawaniu gazu, zamykać przy puszczeniu gazu). Oczywiście jeśli przestaje pracować pozostaje w pozycji otwartej.
bin85 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 (edytowane) W silniku diesla przepustnica nie odpowiada za "dodawanie gazu" wiec tym się nie sugeruj, pełni ona funkcję klapy gaszącej oraz pracuje podczas wypalania dpf Ponadto nie wiadomo czy ten program odczytuje tą wartość z poprawnego kanału. Edytowane 14 Stycznia 2019 przez bin85
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się