szymics Opublikowano 15 Stycznia 2019 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Witam ,mam problem ze swoim aeb soft na ok 190KM cisnienie doladowania jest na poziomie 0.6b i to max po czym spada do 0.5/0.4.. na drugim biegu jak i pierwszym ledwo osiaga 0.5 po czym spada nawet do 0.2 . DV sprawne , szczelność sprawdzana i w zasadzie była jedna nieszczelność na rurce od kolektora ssącego do regulatora cisnienia paliwa ,jednak po usunięciu nieszczelności bez zmian . N75 po podaniu 12V cyknie i puszcza każdym króćcem. W zasadzie problem stał się gdy wymieniłem uszkodzoną przepływkę . Wpierw założyłem 037906461C , a później taką jaka powinna być czyli 058133471A oczywiście bez zmian , mimo ze wskazania prawidłowe . Dynamiczne 002,007http://vaglogi.pl/log-002_007_0wF82p4.html Dynamiczne 002,013http://vaglogi.pl/log-002_013_MwFQh.html Dynamiczne 003,025http://vaglogi.pl/log-003_025_IQvHhU.html Statyczne 002,007http://vaglogi.pl/log-002_007_0SjLy.html Statyczne 003,025http://vaglogi.pl/log-003_025_ndNqGN.html Zastanawia mnie Duty cycle na logach dynamicznych 003,025 gdzie spada ... zauważyłem też jezdzac z kompem ,że gdy dojadę do światel to duty pokazuje ok 2% i czasami wzrasta prawie do 10% po dodawaniu wskakuje do ok 25% a nieraz nawet i do 99.6 po czym nagle 0% i już tak zostaje do momentu gdy zacznę jezdzic .. Proszę o pomoc i z góry dziękuję
przem8 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Po przepływie to seria jest. Jakie było wcześniej doładowanie?
szymonb5 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Opublikowano 16 Stycznia 2019 6 godzin temu, przem8 napisał: Po przepływie to seria jest. Jakie było wcześniej doładowanie? 0.8/0.9
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się