Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problem z mocą


szymon507

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,posiadam A4 B6 AWX z 2002 roku i problem z mocą.Samochód posiada moc na 1,2,3,4 biegu gdy wrzucę 5 bieg rozpędzanie samochodu do prędkości 160 km/h trwa wiecznie i takowa prędkość jest maksymalna(jak jest delikatnie z górki to osiągnie 170)

Problem był przed regeneracją turbiny jak i po regeneracji.Regenerowałem ze względu na świst turbiny który było słychać masakrycznie.Skanowałem samochód prowizorycznym komputerem i pokazał błąd 17571 od czujnika temperatury paliwa oraz 17996 od poduszki silnika.

Podejrzewałem przytkany filtr paliwa i po wymianie nic się nie zmieniło,mechanik przy wymianie turbiny sprawdzał podciśnienia i wyszły wporządku.Za samochodem czuć niedopalone spaliny,Ktoś ma jakieś pomysły co może być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak któryś brakuje to podpowiedzcie,logi dynamiczne postaram sie zrobic w weekend

 

LOG-01-003-008-011.CSV

LOG-01-013-018-023.CSV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś nie tak z tymi logami... Popraw, i wrzuć potem nieruszane pliki na vaglogi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem nowe logi,nie ruszałem ich wcale tylko odrazu próbowałem wrzucić na stronę i strona pokazuje "Nic tu nie ma" 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz OK ;)

Korekcje już bliskie 1mg... może być problem z oringami. Tym bardziej, że piszesz o zapachu niedopalonego paliwa...

Czujnik temperatury paliwa musiałbyś sprawdzić/ewentualnie wiązkę...

Zrób jeszcze log dynamiczny

003+008+011

001+023

Możesz dać synchro na 0, bo tak jak teraz silnik mocniej na pewno klepie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A o co chodzi z tym synchro i jak to zrobić,wybaczcie dopiero zaczynam i jestem laikiem w tych sprawach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy nie masz gdzieś przypadkiem nieszczelności... MAF ma za niskie wskazanie. Nie widzisz w lusterku czarnej chmury ? 

Jeśli nie ma nigdzie nieszczelności to próba czyszczenia MAF, jak nie pomoże podmiana przepływki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelność między MAF a turbiną? W lusterku nie ma żadnej chmurki 

Edytowane przez szymon507
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany,przepływka nowa włożona i wszystko wróciło do normy.W między czasie wyskoczył błąd 17964 Ale problemu z wyłączeniem turbo nie ma więc raczej nic się nie stanie z tym.Dzieki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...