Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z tylnym mostem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Pacjent to a4 trzylitrowy zaturbiony, zaczipowany ropniak. Problem polega na tym, że gdy przyśpieszam, strasznie coś wali z tyłu. Gdy jadę jak emeryt wszystko gra i buczy ale jak depnę to wtedy coś z tyłu zaczyna drgać i wydawać dziwne odgłosy. Byłem juz u kilku mechaników, kilka razy go podnosili i szukali przyczyny. Na pierwszy ogień szła podpora wału ale takowej mój model nie posiada. Następnie mechanicy sprawdzali półosie, które mają mały luz ale powiedziano mi że to tak ma być.  Następnie celem stał się krzyżak czy przegub wału napędowego, który łączy wał napędowy z tylnym mostem, ale i on jest cały i zdrowy. Wiec metodą eliminacji zostaje tylny most. Aczkolwiek nie chce mi się wierzyć , że po 200tys kilometrów tylny most się rozsypuje. Wyczytałem w necie, że kilka osób miało podobny problem powodowany przez przeguby wewnętrzne czy zewnetrzne. Tutaj moje pytanie czy to mozliwe, zeby trzech mechaników nie ogarnęło tematu i cała winą obarczali tylny most? Kolejnym problemem jest mała dostępność tych mostów, w salonie audi zawołali prawie pieć tysięcy funtów za takowy tylny dyff. Mój ma oznaczenie EUB151206 czy jest mi ktoś w stanie udzielić informacji czy np inne mosty, tzn z innym numerem podejdą do mojego auta. Z góry dziękuję za pomoc.

 

*Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale, a potem szukać pomocy. ->Nowicjusz
Zapraszam również tu ->Regulamin.

 


Faktycznie, przepraszam, już naprawiam ten błąd. Niemniej jednak czy jest ktoś w stanie mi pomóc ?

Edytowane przez FilipSzkot
Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, FilipSzkot napisał:

Na pierwszy ogień szła podpora wału ale takowej mój model nie posiada.

A to ją ktoś usunął ? dobrze zajrzyj pod małą osłonę aluminiową na środku auta :)

6 godzin temu, FilipSzkot napisał:

Kolejnym problemem jest mała dostępność tych mostów, w salonie audi zawołali prawie pieć tysięcy funtów za takowy tylny dyff. Mój ma oznaczenie EUB151206 czy jest mi ktoś w stanie udzielić informacji czy np inne mosty, tzn z innym numerem podejdą do mojego auta

dyfer JKN ma to samo przełożenie i średnicę flansz półosi czyli podejdzie Plug&Play, tylko że jest typu 0AR ale to w niczym nie przeszkadza

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano

Nie pamiętam nicku ale tutaj na forum jeden z kolegów miał dokładnie ten sam problem który opisujesz- wibracja w tylnej części auta i to też było 3.0tdi. Podobno wymiana półosi (czy też przegubów samych- nie pamiętam) Załatwiła sprawe. Jak mi sie przypomni kto to był to napisze tu

Opublikowano

O prosze znalazłem. Mam nadzieje że to Ci pomoże. str 9

 

Opublikowano

Ok, dzięki wielkie , skontaktuję się z tym Panem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...