Jump to content
IGNORED

3.0 V6 ASN benzyna prośba o analize logów


Recommended Posts

Posted

Witam,

mam nietypowy problem, który powraca co jakiś czas bez zasadniczej reguły. Mianowicie podczas jazdy zapala się kontrolka od ESP, obroty spadają w dół i podczas wytracania prędkości dochodzi do gaśnięcia silnika. Po podpięciu kompa zawsze pojawiają się błędy (nie zawsze te same, nie zawsze wszystkie razem)

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
        P0101 - 008 - Implausible Signal
17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded
        P1142 - 002 - Lower Limit Exceeded
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
        P1103 - 008 - Implausible Signal
16805 - Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold
        P0421 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

 

Błąd dotyczący MAF występuje zawsze. Po skasowaniu wszystko wraca do normy, aż do następnej okazji. Przepływka była wymieniona niestety bez pozytywnych rezultatów. Poniżej załączam logi statyczne i dynamiczne wykonane dziś. Proszę o analizę i jakąś rade.

LOGI DYNAMICZNE

LOGI STATYCZNE

 

LOG-01-001-002-003 logi dynamiczne.CSV

LOG-01-001-002-003 logi statyczne.CSV

Posted

Zrób test sondy i katalizatorów, na moje jeden Ci już pada.

Posted

Powtórz dynamiczne 2+33 jak należy z pedalem w podłodze do odcinki. Prócz tego 3+20+21. 

Jaki przeplywomierz założony?

Posted
W dniu 31.01.2019 o 00:15, przem8 napisał:

Powtórz dynamiczne 2+33 jak należy z pedalem w podłodze do odcinki. Prócz tego 3+20+21. 

Jaki przeplywomierz założony?

Logi 003+021+022 (dlaczego wartości 0 cały czas)

003+021+022 dynamiczne

Logi 002+032+033

002 + 031+032 dynamiczne

Przepływka którą kupiłem jest marki hitachi. Taka była pierwotnie i taką też kupiłem ponownie. Oczywiście nie nową ale używaną pochodzącą z takiego samego silnika. 

Podczas logowania grup 002+031+032 wyskoczył jeden błąd

17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded
        P1142 - 002 - Lower Limit Exceeded
 

 

 

Posted

Kup nowy przepływomierz, bo ten w ciul zaniża.

9 minut temu, garfield110 napisał:

Logi 003+021+022 (dlaczego wartości 0 cały czas)

Z tego powodu należy skakać z radości ?

Posted
16 minut temu, przem8 napisał:

Z tego powodu należy skakać z radości ?

Zapytałem nim pomyślałem i doczytałem. 

Jeżeli chodzi o wartości MAF czy jesteś w stanie mniej więcej określić jakie powinny być. Wyczytałem, że w momencie osiągnięcia najwyższych obrotów powinny wynosić około 80% mocy auta czyli w przypadku tego silnika około 170g/s (pytanie ile mocy zostało z 220KM).

 

Posted (edited)

Z tego co kojarzę to w ASN powinny być wartości zbliżone do 170 przy odcince, czyli tyle co napisałeś. Pokazuje Ci teraz tyle co dla 1.8t, co ma w serii 150km.

Edited by przem8
Posted

Czy taka sytuacja może mieć miejsce w przypadku nieszczelnego układu dolotu. Pytam gdyż nie wymieniałem jeszcze wężyków podciśnienia. 

Posted

Musiałaby być naprawdę spora dziura żeby tyle przepływu uciekło.

  • 3 weeks later...
Posted

ok wymieniłem MAF. Auto pracuje dużo dużo lepiej. Niestety po zrobieniu logów ponownie wartości MAF nadal odbiegają od prawidłowych. Czy coś jeszcze może mieć na to jakiś wpływ. Poniżej logi

LOGI DYNAMICZNE

Posted

A jak z klapami w kolektorze? Może się urwały od gruszek sterujących?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...