garfield110 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Witam, mam nietypowy problem, który powraca co jakiś czas bez zasadniczej reguły. Mianowicie podczas jazdy zapala się kontrolka od ESP, obroty spadają w dół i podczas wytracania prędkości dochodzi do gaśnięcia silnika. Po podpięciu kompa zawsze pojawiają się błędy (nie zawsze te same, nie zawsze wszystkie razem) 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 008 - Implausible Signal 17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded P1142 - 002 - Lower Limit Exceeded 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal 16805 - Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0421 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Błąd dotyczący MAF występuje zawsze. Po skasowaniu wszystko wraca do normy, aż do następnej okazji. Przepływka była wymieniona niestety bez pozytywnych rezultatów. Poniżej załączam logi statyczne i dynamiczne wykonane dziś. Proszę o analizę i jakąś rade. LOGI DYNAMICZNE LOGI STATYCZNE LOG-01-001-002-003 logi dynamiczne.CSV LOG-01-001-002-003 logi statyczne.CSV
Langista Opublikowano 30 Stycznia 2019 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Zrób test sondy i katalizatorów, na moje jeden Ci już pada.
przem8 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Powtórz dynamiczne 2+33 jak należy z pedalem w podłodze do odcinki. Prócz tego 3+20+21. Jaki przeplywomierz założony?
garfield110 Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 W dniu 31.01.2019 o 00:15, przem8 napisał: Powtórz dynamiczne 2+33 jak należy z pedalem w podłodze do odcinki. Prócz tego 3+20+21. Jaki przeplywomierz założony? Logi 003+021+022 (dlaczego wartości 0 cały czas) 003+021+022 dynamiczne Logi 002+032+033 002 + 031+032 dynamiczne Przepływka którą kupiłem jest marki hitachi. Taka była pierwotnie i taką też kupiłem ponownie. Oczywiście nie nową ale używaną pochodzącą z takiego samego silnika. Podczas logowania grup 002+031+032 wyskoczył jeden błąd 17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded P1142 - 002 - Lower Limit Exceeded
przem8 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Kup nowy przepływomierz, bo ten w ciul zaniża. 9 minut temu, garfield110 napisał: Logi 003+021+022 (dlaczego wartości 0 cały czas) Z tego powodu należy skakać z radości ?
garfield110 Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 16 minut temu, przem8 napisał: Z tego powodu należy skakać z radości ? Zapytałem nim pomyślałem i doczytałem. Jeżeli chodzi o wartości MAF czy jesteś w stanie mniej więcej określić jakie powinny być. Wyczytałem, że w momencie osiągnięcia najwyższych obrotów powinny wynosić około 80% mocy auta czyli w przypadku tego silnika około 170g/s (pytanie ile mocy zostało z 220KM).
przem8 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 (edytowane) Z tego co kojarzę to w ASN powinny być wartości zbliżone do 170 przy odcince, czyli tyle co napisałeś. Pokazuje Ci teraz tyle co dla 1.8t, co ma w serii 150km. Edytowane 3 Lutego 2019 przez przem8
garfield110 Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 Czy taka sytuacja może mieć miejsce w przypadku nieszczelnego układu dolotu. Pytam gdyż nie wymieniałem jeszcze wężyków podciśnienia.
przem8 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Musiałaby być naprawdę spora dziura żeby tyle przepływu uciekło.
garfield110 Opublikowano 23 Lutego 2019 Autor Opublikowano 23 Lutego 2019 ok wymieniłem MAF. Auto pracuje dużo dużo lepiej. Niestety po zrobieniu logów ponownie wartości MAF nadal odbiegają od prawidłowych. Czy coś jeszcze może mieć na to jakiś wpływ. Poniżej logi LOGI DYNAMICZNE
Langista Opublikowano 25 Lutego 2019 Opublikowano 25 Lutego 2019 A jak z klapami w kolektorze? Może się urwały od gruszek sterujących?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się