Skocz do zawartości
IGNOROWANY

przód 320, tył 330 - ma to jakiś sens?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, z przodu mam 320mm OZ Sport + Brembo 4 tłoki malowane w czarny połysk - i to jest całkiem ok, również wizualnie.

Z tyłu siedzi standard 300mm, tarcza prawie jak płyta CD :) - wizualnie już słabiutko.

Będzie coś nie tak jeżeli przód zostawię jaki jest a z tyłu włożę 330mm ?

Opublikowano

Przy serii 316/300 mm i przejściu na 345/330 mm, tak wyszło że najpierw założyłem tył 330 mm i powiem Ci, że czuć było to że z tyłu auto mocniej hamowało, przy mocniejszym naciśnięciu na pedał załączał się też często ABS. Poprawiła się skuteczność, ale jednocześnie auto stało się mniej przewidywalne przy tym hamowaniu, zaczyna jakby tańczyć ?. Przy 320 z przodu powinno być lepiej, ale z mojego doświadczenia mocniejszy tył to nie najlepszy pomysł, chyba że przez okres przejściowy tylko i potem zmiana przodu na większy, wtedy wszystko hula jest jak powinno. Bez zmiany przodu odpuściłbym taki pomysł.

Opublikowano

bedzie ....ujnia, podczas hamowania w zakretach beda problemy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...