Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów (wypadanie zapłonu na lpg, pętlenie wtrysków pb)


malukry122

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o analizę logów mojej a4 b6 1.8t bex zmapowany na 225km. Powyżej 4700 obrotów przy maks wyciśniętym pedale gazu samochod lekko "faluje" przyspieszajac. Nie zawsze to czuć. Na gazie w tym przedziale wypada zapłon.

Wrzucam link do tematu na innym forum, który już dość sporo obrazuje.

https://lpg-forum.pl/wypadanie-zaplonu-na-lpg-t71496.html?sid=a011bf39efd1dad1c521e10ffc75d99b

LOG-2-33.CSV

LOG-115-118.CSV

LOG-3-20.CSV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi na pb robione?

Wtryski seryjne z bexa?

Powyzej 5000rpm wtryski Ci petla i leci na ubogo. Dla mnie za malo paliwa i trzeba wlozyc wieksze wtryski.

Edytowane przez bartez90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, bartez90 napisał:

Logi na pb robione?

Wtryski seryjne z bexa?

Powyzej 5000rpm wtryski Ci petla i leci na ubogo. Dla mnie za malo paliwa i trzeba wlozyc wieksze wtryski.

Logi na pb

Wtryski seria bex.

Na jakie wtryski by można zmienić i co z mapa silnika? Ponowne strojenie na hamowni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest opcja że na pętlących wtryskach pb można dobrze ustawić gaz? Uwzględniając korekty po obrotach i obciążeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaloz wtryski z saaba 2.3t brazowe o nr 0280156023. Spokojnie na 250km wystarcza.

Lpg duzo latwiej wystroic gdy na pb jest wszystko perfekt ogarniete.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zmianie wtrysków i tak musisz udać się na korektę programu. Jeśli pompa trzyma ciśnienie to wystarczy poprawka programu i obędzie się bez wymiany wtryskiwaczy. Te objawy miałeś od razu po zrobionym programie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, przem8 napisał:

Po zmianie wtrysków i tak musisz udać się na korektę programu. Jeśli pompa trzyma ciśnienie to wystarczy poprawka programu i obędzie się bez wymiany wtryskiwaczy. Te objawy miałeś od razu po zrobionym programie?

Dziś nie dam rady ale jutro ciśnienie sprawdzę jak czas pozwoli. Przypomniało mi sie że przy przekrecaniu kluczyka w stacyjce pompa paliwa czasami głośno zabrzeczy/zapiszczy i jak sie np. Stoi na obrotach jalowych to słychać jej obecność.

Dźwięk na podobe tego filmiku z yt.

Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz ciśnienie paliwa pod obciązeniem, jesli ciśnienie spada pompa do wymiany, na lpg przy odpowiednio wydajnej instalacji pewnie dałoby się bez problemu to ustawić (jak znam życie instalacja jest na styk), ale no właśnie nie podałeś jakie graty masz zamontowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Łukasz13 napisał:

Sprawdz ciśnienie paliwa pod obciązeniem, jesli ciśnienie spada pompa do wymiany, na lpg przy odpowiednio wydajnej instalacji pewnie dałoby się bez problemu to ustawić (jak znam życie instalacja jest na styk), ale no właśnie nie podałeś jakie graty masz zamontowane.

Wielozawór Tomasetto extra

Przewód z wielozaworu do elekyrozaworu 8mm

Reduktor KME Twin

Wtryski AC W02

Spadek ciśnienia na reduktorze przy max bucie 0.1 bar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem dziś zawór dv i jest okej oraz ciśnienie na listwie wtryskowej pb. Na biegu jalowym cisnienie wynosi 3.9-4.0 bar a przy max bucie na trójce do odciny w momencie petlenia spada do jakiś 3.6 bar. Ciśnienie nie powinno być te samo lub nawet lekko wzrosnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieśnienie nie powinno spadać, na tym zestawie LPG powinno się bez problemu ustawić i nie powinno nic zapętlać, wrzuć 002+033 na LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyłączyć auto adaptacje w gazie i stroic lpg na korekty ale to droga na skróty jak pompa siada gaz by to ogarnął 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to że prawdopodobnie siada pompa lub filtr paliwa przypchany. Podobno ciśnienie 4bar i nie powinno spadać poniżej tej wartości. U mnie jednak spada do 3.6 bar. Spróbuje od wymiany filtra i zobaczę jakie będą rezultaty. Na LPG ustawiłem trochę wyższy mnożnik tak żeby nie zapętlał i na razie jeżdżę. Ostatecznie i tak będę chciał zrobić żeby na pb chodził bez zapętlania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...