malukry122 Opublikowano 2 Lutego 2019 Opublikowano 2 Lutego 2019 Proszę o analizę logów mojej a4 b6 1.8t bex zmapowany na 225km. Powyżej 4700 obrotów przy maks wyciśniętym pedale gazu samochod lekko "faluje" przyspieszajac. Nie zawsze to czuć. Na gazie w tym przedziale wypada zapłon. Wrzucam link do tematu na innym forum, który już dość sporo obrazuje. https://lpg-forum.pl/wypadanie-zaplonu-na-lpg-t71496.html?sid=a011bf39efd1dad1c521e10ffc75d99b LOG-2-33.CSV LOG-115-118.CSV LOG-3-20.CSV
malukry122 Opublikowano 2 Lutego 2019 Autor Opublikowano 2 Lutego 2019 Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_d0Kutt.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_5mR8ANX.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_HqC8UQU.html
bartez90 Opublikowano 2 Lutego 2019 Opublikowano 2 Lutego 2019 (edytowane) Logi na pb robione? Wtryski seryjne z bexa? Powyzej 5000rpm wtryski Ci petla i leci na ubogo. Dla mnie za malo paliwa i trzeba wlozyc wieksze wtryski. Edytowane 2 Lutego 2019 przez bartez90
malukry122 Opublikowano 2 Lutego 2019 Autor Opublikowano 2 Lutego 2019 2 minuty temu, bartez90 napisał: Logi na pb robione? Wtryski seryjne z bexa? Powyzej 5000rpm wtryski Ci petla i leci na ubogo. Dla mnie za malo paliwa i trzeba wlozyc wieksze wtryski. Logi na pb Wtryski seria bex. Na jakie wtryski by można zmienić i co z mapa silnika? Ponowne strojenie na hamowni?
malukry122 Opublikowano 2 Lutego 2019 Autor Opublikowano 2 Lutego 2019 Jest opcja że na pętlących wtryskach pb można dobrze ustawić gaz? Uwzględniając korekty po obrotach i obciążeniu?
bartez90 Opublikowano 2 Lutego 2019 Opublikowano 2 Lutego 2019 Zaloz wtryski z saaba 2.3t brazowe o nr 0280156023. Spokojnie na 250km wystarcza. Lpg duzo latwiej wystroic gdy na pb jest wszystko perfekt ogarniete.
przem8 Opublikowano 2 Lutego 2019 Opublikowano 2 Lutego 2019 Po zmianie wtrysków i tak musisz udać się na korektę programu. Jeśli pompa trzyma ciśnienie to wystarczy poprawka programu i obędzie się bez wymiany wtryskiwaczy. Te objawy miałeś od razu po zrobionym programie?
malukry122 Opublikowano 2 Lutego 2019 Autor Opublikowano 2 Lutego 2019 20 minut temu, przem8 napisał: Po zmianie wtrysków i tak musisz udać się na korektę programu. Jeśli pompa trzyma ciśnienie to wystarczy poprawka programu i obędzie się bez wymiany wtryskiwaczy. Te objawy miałeś od razu po zrobionym programie? Dziś nie dam rady ale jutro ciśnienie sprawdzę jak czas pozwoli. Przypomniało mi sie że przy przekrecaniu kluczyka w stacyjce pompa paliwa czasami głośno zabrzeczy/zapiszczy i jak sie np. Stoi na obrotach jalowych to słychać jej obecność. Dźwięk na podobe tego filmiku z yt. Co o tym myślicie?
Łukasz13 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Sprawdz ciśnienie paliwa pod obciązeniem, jesli ciśnienie spada pompa do wymiany, na lpg przy odpowiednio wydajnej instalacji pewnie dałoby się bez problemu to ustawić (jak znam życie instalacja jest na styk), ale no właśnie nie podałeś jakie graty masz zamontowane.
malukry122 Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 Godzinę temu, Łukasz13 napisał: Sprawdz ciśnienie paliwa pod obciązeniem, jesli ciśnienie spada pompa do wymiany, na lpg przy odpowiednio wydajnej instalacji pewnie dałoby się bez problemu to ustawić (jak znam życie instalacja jest na styk), ale no właśnie nie podałeś jakie graty masz zamontowane. Wielozawór Tomasetto extra Przewód z wielozaworu do elekyrozaworu 8mm Reduktor KME Twin Wtryski AC W02 Spadek ciśnienia na reduktorze przy max bucie 0.1 bar
malukry122 Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 Sprawdziłem dziś zawór dv i jest okej oraz ciśnienie na listwie wtryskowej pb. Na biegu jalowym cisnienie wynosi 3.9-4.0 bar a przy max bucie na trójce do odciny w momencie petlenia spada do jakiś 3.6 bar. Ciśnienie nie powinno być te samo lub nawet lekko wzrosnąć?
Łukasz13 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Cieśnienie nie powinno spadać, na tym zestawie LPG powinno się bez problemu ustawić i nie powinno nic zapętlać, wrzuć 002+033 na LPG.
Kejsi Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Wyłączyć auto adaptacje w gazie i stroic lpg na korekty ale to droga na skróty jak pompa siada gaz by to ogarnął
malukry122 Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 Wychodzi na to że prawdopodobnie siada pompa lub filtr paliwa przypchany. Podobno ciśnienie 4bar i nie powinno spadać poniżej tej wartości. U mnie jednak spada do 3.6 bar. Spróbuje od wymiany filtra i zobaczę jakie będą rezultaty. Na LPG ustawiłem trochę wyższy mnożnik tak żeby nie zapętlał i na razie jeżdżę. Ostatecznie i tak będę chciał zrobić żeby na pb chodził bez zapętlania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się