Slov Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 (edytowane) Witam. Mam problem jak w temacie. Precyzujac: dzieje się tak tylko na ciepłym silniku i na 4 biegu(skrzynia 5 biegowa) podczas gdy przyspieszam wciskając cały pedały gazu do spodu, od 1700 do 2100 obr. Gdy przyspieszam stopniowo wciskając gaz, wszystko jest git Ktoś ma pomysł co to może być? Edytowane 3 Lutego 2019 przez Slov
kubabkb Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 ja mialem takie objawy jak mialem jeden pompowtrysk do wymiany, ale u Ciebie moze to byc dwumas rowniez
Slov Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 I wymieniles wszystkie, czy tylko ten jeden?
kubabkb Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 jeden byl niesprawny wiec on zostal wymieniony, poprawa w 70 % , ale male drgania pozostaly w tym zakresie, wiec szukam dalej przyczyny przeguby wew. sprawne poduszki wymienione na ori nowe dwumas niby tez ok zastanawialem sie nad plecionka(zlacze elsastyczne) czy aby czasami ona nie pwoduje takich maly drgan bo jest w kiepskim stanie
kamil-vag Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Zrób log dynamiczny 003+008+011 i 013+023, mozesz tez 001+004
Slov Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 Ok. Dzięki Panowie za info, zrobię logi, będzie cos więcej wiadomo
misiek95 Opublikowano 5 Lutego 2019 Opublikowano 5 Lutego 2019 Najczęściej winne są przeguby wewnętrzne. Też z tym walczyłem w swoim aucie. Bardzo ciężko je zdiagnozować bo wszystkie jakiś tam luz mają.
kamil-vag Opublikowano 5 Lutego 2019 Opublikowano 5 Lutego 2019 No ale pisze, że tylko na ciepłym silniku... Fakt, przeguby dają po budzie, ale u mnie bez względu na temp telepało
kubabkb Opublikowano 5 Lutego 2019 Opublikowano 5 Lutego 2019 Panowie a co moze powodowac mrowienie pod fotelami i w podlodze podczas przyspieszania, nabardziej odczuwalne na 4 i 5 biegu, na biegu jalowym tez odczuwalne ale mniej, obojatnie czy wcisne sprzeglo czy nie uszkodzona plecionka lub ktorys z tlumikow? poduszki nowe avon , poduszka skrzyni tez nowka przeguby wew sprawne
Slov Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2019 (edytowane) Chwile to trwalo ale sa http://vaglogi.pl/log-001_004_X7SojH.html http://vaglogi.pl/log-003_n2ejYD.html http://vaglogi.pl/log-008_ffNmoh.html http://vaglogi.pl/log-011_023_rNqb2.html http://vaglogi.pl/log-011_pYuN6.html Bardzo bym prosił o sprawdzenie Cytat Edytowane 17 Kwietnia 2019 przez Slov
kamil-vag Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Jak na AWX duże bipy w minusie, może być problem z wydajnością tandem pompy paliwa, czy też oringami pompek... Turbo też ma porządne przeładowanie, N75 cały czas powyżej 70%... Synchro można by ustawić bliżej 0.0 Daj jeszcze log 013 + 018 + 023 statyczny 1
Slov Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2019 http://vaglogi.pl/log-013_970PM.html http://vaglogi.pl/log-018_h5i9z6.html http://vaglogi.pl/log-023_yu6rXF.html
kubabkb Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Slov daj znac w temacie czy rozwiazales problem, jestem ciekaw co moze powodowac te drgania moze to poprostu dwumas(sprawdzales to ?)
Slov Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Nie mam objawów padnietego dwumasu, może jedynie to że gdy gasze silnik to czasami zatelepie buda. Ale czy to może być dwumas skoro dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku?
kamil-vag Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Statycznie jest ok, dynamiczne napisalem Ci co jest...
Arturinho1992 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 18 minut temu, Slov napisał: Nie mam objawów padnietego dwumasu, może jedynie to że gdy gasze silnik to czasami zatelepie buda. Ale czy to może być dwumas skoro dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku? Wymieniałem komplet sprzęgło + dwumasa, do tego poduszka skrzyni i poduszki silnika i też mi trzęsie budą przy gaszeniu i odpalaniu.
kamil-vag Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 No to jak trzepie przy gaszeniu, trzeba sprawdzić działanie klapy gaszącej.
Arturinho1992 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 3 godziny temu, kubabkb napisał: Slov daj znac w temacie czy rozwiazales problem, jestem ciekaw co moze powodowac te drgania moze to poprostu dwumas(sprawdzales to ?) a może zużyte, (krzywe) łopatki turbiny?
Arturinho1992 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 2 minuty temu, kamil-vag napisał: No to jak trzepie przy gaszeniu, trzeba sprawdzić działanie klapy gaszącej. zgadza się.
Slov Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2019 W dniu 18.04.2019 o 13:32, kamil-vag napisał: Jak na AWX duże bipy w minusie, może być problem z wydajnością tandem pompy paliwa, czy też oringami pompek... Turbo też ma porządne przeładowanie, N75 cały czas powyżej 70%... Synchro można by ustawić bliżej 0.0 Daj jeszcze log 013 + 018 + 023 statyczny Zajmę się tym wszystkim. I będę dawał znać, dzięki wielkie za podpowiedź
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się