Robi77 Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 Witam może ktoś pomoże w jakim stanie jest dpf zrobiłem może od ostatniej kontroli może z 4000 masa sadzy ta sama jedynie wydłużył się czas i km od ostatniego wypalenia jakoś chyba za długo były próby wypalenia vcds na postoju i podczas jazdy i lipa procedura przerwana ze powodu bezpieczeństwa i mam pytanie może głupie ale czy mam dpf czy poprzedni właściciel Francja go nie wywalił?
Arti_P Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 (edytowane) Z tego co widać to filtr cząstek stałych jest na miejscu. Szybkie zweryfikowanie w aucie czy filtr cząstek stałych jest na miejscu można sprawdzić po końcówkach wydechu, muszą być w środku czyste. jeżeli końcówki są okopcone czyli albo filtr ktoś wyciął albo coś się dzieje z nim nie tak. Prawie 31g sadzy to troszkę już jest,najlepiej uruchom sobie procedurę wypalania z poziomu VCDS i zobacz wtedy ile zostanie sadzy w filtrze. Edytowane 13 Lutego 2019 przez Arti_P
Damis16 Opublikowano 14 Lutego 2019 Opublikowano 14 Lutego 2019 kilometry od ostatniej regeneracji to nie jest jakaś nieprawidłowa wartość?
Robi77 Opublikowano 14 Lutego 2019 Autor Opublikowano 14 Lutego 2019 17 minut temu, Damis16 napisał: kilometry od ostatniej regeneracji to nie jest jakaś nieprawidłowa wartość? Też mnie one dziwią bo auto przyjechało 6 miesięcy temu na kołach z Francji więc trochę kilometrów przejechał i po wino coś to wypalić
Tomnik Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 (edytowane) W dniu 14.02.2019 o 13:00, Damis16 napisał: kilometry od ostatniej regeneracji to nie jest jakaś nieprawidłowa wartość? W tym przypadku jest. Jest nieprawidłowa. Nie ma opcji aby system DPF w tym aucie był sprawny. Pięćdziesiąt sześć tysięcy kilometrów od ostatniej przeprowadzonej regeneracji (???) - to nie jest możliwe. Zwróć uwagę na wartość sadzy na okoliczność narastania tego parametru. Musi narastać wraz z przejechanymi kilometrami. Proszę zauważyć, że zawartość popiołu jest zerowa. Ma to miejsce tylko w wypadku nowego filtra lub zresetowania tej wartości. Obstawiam, że nastąpiła tu próba (nie wiem, czy udana) wyłączenia systemu oczyszczania spalin. Podaj wartości (silnik rozgrzany, włączony), temperatur z czujników umiejscowionych od turbiny do DPF. Edit : Napisałeś - "zrobiłem może od ostatniej kontroli może z 4000 masa sadzy ta sama" - To dobitnie sugeruje, że doliczanie jednostek sadzy w aucie jest wyłączone. Moim zdaniem w przedmiotowym aucie filtr DPF został usunięty. Ostatecznym testem na to jest umieszczenie i pociągnięcie po wewnętrznej powierzchni końcówki wydechu, palca wskazującego . Usmolony, to brak DPF. Edytowane 6 Stycznia 2022 przez Tomnik
Robi77 Opublikowano 20 Lutego 2019 Autor Opublikowano 20 Lutego 2019 16 godzin temu, Tomnik napisał: W tym przypadku jest. Jest nieprawidłowa. Nie ma opcji aby system DPF w tym aucie był sprawny. Pięćdziesiąt sześć tysięcy kilometrów od ostatniej przeprowadzonej regeneracji (???) - to nie jest możliwe. Zwróć uwagę na wartość sadzy na okoliczność narastania tego parametru. Musi narastać wraz z przejechanymi kilometrami. Proszę zauważyć, że zawartość popiołu jest zerowa. Ma to miejsce tylko w wypadku nowego filtra lub zresetowania tej wartości. Obstawiam, że nastąpiła tu próba (nie wiem, czy udana) wyłączenia systemu oczyszczania spalin. Podaj wartości (silnik rozgrzany, włączony), temperatur z czujników umiejscowionych od turbiny do DPF. Edit : Napisałeś - "zrobiłem może od ostatniej kontroli może z 4000 masa sadzy ta sama" - To dobitnie sugeruje, że doliczanie jednostek sadzy w aucie jest wyłączone. Moim zdaniem w przedmiotowym aucie filtr DPF został usunięty. Ostatecznym testem na to jest umieszczenie i pociągnięcie po wewnętrznej powierzchni końcówki wydechu, palca wskazującego . Usmolony, to brak DPF. Może to coś pomoże
Tomnik Opublikowano 20 Lutego 2019 Opublikowano 20 Lutego 2019 8 minut temu, Robi77 napisał: Może to coś pomoże Diagnoza problemów w Twoim aucie została postawiona w innym temacie, w którym je opisałeś. Tu
Mateusz 123456789 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Witam czy mógł by mi ktoś w diagnozie mojego dpfa. Czy jest wszystko w porządku zaznaczę że wypalanie mam raz 550km , 400km, a ostatnio po 350km robię niewielkie trasy i miasto.
Vipp Opublikowano 1 Października 2019 Opublikowano 1 Października 2019 Wiecie czemu może nie pokazuje Oil ash?
Mezo Opublikowano 13 Grudnia 2019 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Ja dodam w temacie tyle że kupiłem a4 b8 2.0 tdi w kwietniu z przebiegiem 124 tys. Robiłem krutkie trasy. Po przejechaniu 4 tyś. Dpf zatkany. Więc go usunąłem i EGR też zamknięty. Niestety problem był taki ze auto straciło moc. Jak się okazało wszędzie było tyle nagaru i sadzy w dolocie w turbinie że dpf nie dawał rady. Pytanie dlaczego tak się stało. Czy silnik Csub z normą euro 6 ma z tym problem czy to wina zbyt krótkich odcinków trasy.
kastro Opublikowano 6 Stycznia 2020 Opublikowano 6 Stycznia 2020 (edytowane) Rzuci ktoś okiem czy wszystko OK? Address 01: Engine (8K0 907 401 F) 16:00:00 069 Cylinder 1 injection quantity variation 0.04 mg/stroke 070 Cylinder 2 injection quantity variation -0.16 mg/stroke 071 Cylinder 3 injection quantity variation -0.04 mg/stroke 072 Cylinder 4 injection quantity variation -0.18 mg/stroke 073 Cylinder 5 injection quantity variation 0.59 mg/stroke 074 Cylinder 6 injection quantity variation -0.24 mg/stroke 075 Distance since last regeneration 15569 m 084 Engine speed 653.0 /min 144 Oil ash 0.48 l 149 Particul.filter diff.pressure -1 hPa 168 Soot mass calculated 13.42 g 169 Soot mass measured 9.88 g Edytowane 8 Stycznia 2020 przez kastro
mazur1990 Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 (edytowane) Witam, proszę o weryfikacje DPF. Czesto wypala co 30km, 50km, 100km i dymi podczas wypalania. Logi poniżej. Edytowane 3 Maja 2020 przez mazur1990
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się