wojtek65916 0 Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 (edytowane) Witam posiadaczy audi mam pewien problem, gdyż zaswiecila mi się kontrolka sensor na żółtym tle gdzie nigdy czegoś takiego nie było dopiero dziś po przejechaniu jakiś 60 km dodam, że przed trasą zmieniłem uszczelnienia egr. Olej i wszystko w normie. Do tego jeszcze gdy jechałem nagle przy wyprzedzaniu brakło mocy jakby turbo się odłączyło, dodam jeszcze , że wogole nie wkrecał się na obroty , zatrzymałem się by sprawdzić co się dzieje zgasilem silnik i po ponownym uruchomieniu wszystko wróciło do normy lecz zaswiecila się owa kontrolka. Edytowane 15 Lutego 2019 przez wojtek65916 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 457 Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 To oznacza, że czujnik poziomu oleju padł. Spróbuj odpiąć wtyczkę z tego czujnika i sprawdź, czy auto zachowuje się tak samo kiedy ma czujnik odpięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek65916 0 Opublikowano 15 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 (edytowane) A mozna tak jeździć czy coś się stanie bo akurat jestem w trasie ? I czy ten nagły spadek mocy jest tym spowodowany ? Edytowane 15 Lutego 2019 przez wojtek65916 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Sprawdź wiązkę do czujnika i ewentualnie sam czujnik, jest od spodu w misce olejowej. Czujnik nie ma nic do mocy, a opisywane przez Ciebie objawy pasują do zapieczonej geometrii turbo i odcina Ci ją przez przeładowanie. Podepnij pod vaga. może pokaże jeszcze jakieś błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek65916 0 Opublikowano 15 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 (edytowane) Właśnie podpinalem już pod komputer bo to już drugi raz i błędu żadnego nie pokazało. Czyli turbo może byc do regeneracji lub do wymiany ? Edytowane 15 Lutego 2019 przez wojtek65916 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki19862121 47 Opublikowano 15 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2019 Tryb awaryjny to kilka przyczyn. Nieszczelny dolot, zawór N75 lub np zacinajaca się geometria turbo co nie znaczy że konieczna jest regeneracja. Najlepiej komplet logów zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek65916 0 Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Okej wszystko sprawdzę i dam znać czy udało się naprawić . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się