Samuro Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 Witam, mam problem z czujnikiem ( chyba ) Pisze mi dolej 1 litr oleju i kont. jazde . Mechanik stwierdzil ze blad czujnika , ja jeszcze dla pewnosci sprawdzilem bezpieczniki ale wszystkie sa ok wiec zamowilem nowy czujnik Artykuł №: 6PR 013 680-021 to ten drugi krutki do mojego silnika CAGB i wymienilem razem z olejem . ku mojemu zdziwieniu stary czujnik to byl ten pierwszy na zdjeciu ten dluzszy Artykuł №: 6PR 013 680-061 . Po wymianie oleju pokazala mi sie informacja '' add oil imminently '' czyli zeby dodac bezwlocznie olej , ogolnie to zalalem na oko okolo 4,5 l bo wiem ze tyle mi zawsze wchodzilo i bylo cos posrodku . dla tego olalem ten komunikat bo mialem nadzieje ze sie ustawi poprawnie na nastepny dzien . Dzis odpalilem auto i juz nie ma info '' add oil imminently '' ale za to jest dokladnie to samo czo bylo wczesniej z niedzialajacym czujnikiem czyli dodaj litr i kontyn, jazde i teraz mam problem , ma ktos jakies sugestie ? moze powinienem kupic ten duzszy czujnik taki jak stary byl . zeby pokazywalo poprawnie czy mozna to na kablu jakos skalibrowac , dodam jeszcze ze jak mam otwarte drzwi kierowcy to widze na zegarach ale jak otworze maske to nie pokazuje nic na czerwono ze otwarta , moze czujnik otwierania klapy walniety dlatego sie nie resetuje , Dzieki z gory za kazda porade uwage itp , pozdro
Góral65 Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 Na początek zrób z tym czujnikiem od klapy, nie wiem jak jest w tym przypadku ale jest on ważny.
Samuro Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2019 (edytowane) Rozwiazanie banalnie proste . Okazalo sie ze wtyczka od czujnika klapy byla zawalona piaskiem i smarem z zamka . po wypieciu, psiknolem kontakt sprayem do elektryki , wtyczka jast kwadratowa i na jednym boku ma blaszke ktora po docisnieciu zamyka obieg ( prad) , u mnie byla wcisnieta i zlepiona smarem i zwirem . Dla tego nie pokazywalo kiedy jest otwarta . Po wpieciu spowrotem komunikat oczywiscie znikna '' add 1 liter oil...'' tak ze to musiala byc bezposrednia przyczyna , a mechanik chcial skasowac 100e za czujnik i 60e za robote . ogolnie stwierdzil ze to czujnik walniety na 99% Mam nadzieje ze komus to ulatwi zycie w przyszlosci , oczywiscie na poczatek sprawdzic bezpieczniki , czujnik klapy a jak wszystko sprawne dopiero wtedy zabierac sie za zmiane czujnika , ktora spokojnie mozna zrobic samemu , np przy wymianie oleju . ja niestety nie mam kanalu , dostaje sie pod auto dzieki 2 rampá ktore sam wczesniej zrobilem z desek , sa filmy jak to zrobic na yt bo gotowe ze sklepu niestety byly za wysokie i blotnik blokowal. pozdrawiam Edytowane 1 Kwietnia 2019 przez Samuro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się