matix608 Opublikowano 1 Września 2022 Autor Opublikowano 1 Września 2022 (edytowane) Klocki tyl były do wymiany to od razu trzeba było zrobić swapa na 320/288 No i wpadly zaciski z a6, przewody HEL w stalowym oplocie oczywiscie wieksze talerzyki cudem udalo mi sie je dorwac, tarcze mysle ze przyzwoite wersja GT czyli fa wysokonaweglana i tradycyjnje textar no i oczywiście wymienie tez plyn przy okazji Edytowane 1 Września 2022 przez matix608 1
matix608 Opublikowano 4 Września 2022 Autor Opublikowano 4 Września 2022 Jak narazie tyl siadł bo czasu brak na przód może w przyszłym tygodniu się uda Zaciski 288, po regeneracji, piaskowanie i malowanie proszkowe, nowe tłoczki, zestaw regeneracyjny, nowe śruby osłony tarcz również wymieniłem, Klocki Textar, Tarcze Rotinger GT Line mocno nawęglane 1 1
matix608 Opublikowano 7 Września 2022 Autor Opublikowano 7 Września 2022 Udało się też zrobić przód oraz wymienic plyn hamulcowy, wpadły też dystanse na przód 12mm i tył 15mm. 1
Ivanek Opublikowano 7 Września 2022 Opublikowano 7 Września 2022 Szacun za oplocik na zaciski, jaki koszt oplotów przód + tył? Jakieś ekscesy miałeś przy wymianie ich?
Mukade93 Opublikowano 7 Września 2022 Opublikowano 7 Września 2022 24 minuty temu, Ivanek napisał: Szacun za oplocik na zaciski, jaki koszt oplotów przód + tył? Jakieś ekscesy miałeś przy wymianie ich? rok temu 400zl dawalem, nie bylo problemow z odkreceniem starych i montaz nowych
matix608 Opublikowano 8 Września 2022 Autor Opublikowano 8 Września 2022 10 godzin temu, Ivanek napisał: Szacun za oplocik na zaciski, jaki koszt oplotów przód + tył? Jakieś ekscesy miałeś przy wymianie ich? 440 zł dokładnie zapłaciłem komplet przód oraz tyl, kolor kwestia indywidualna ja chciałem żeby się wyróżniał od wszystkich czarnych przewodów. Co do wymiany to 3 kabelki bez problemu ale lewy tyl, gwint od przewodu idącego z samochodu poprostu się zjechał i nie mogłem go odkręcić a nawet gdybym go odkręcił to już bym go nie zakręcić więc musiałem uciąć rurkę jakieś 4cm i zarobić nową koncówke
matix608 Opublikowano 30 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2023 Audi śmiga sobie już od 4 lat, na bieżąco wymieniane filtry i oleje, ostatnio zalałem Ravenola 5W40 i wcześniej wlałem płukanka Liquy Moly i zauważyłem poprae kultury pracy. Co 10 tysięcy jeżdżę na przegląd Gazu do Silesia Cars odpukać od 40 tysięcy nic z gazem się nie dzieje. Zaczął mi czasami falować silnik na wolnych obrotach tak jakby pracował tylko na 3 cylindry. Więc postanowiłem wymienic wszystkie Cewki. Wybór padł na Beru ZSE 051 co ciekawe kupiłem ostatenie 4 sztuki jakie były dostania gdziekolwiek, trochę to dziwne ale nie da się już ich nigdzie kupić... 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się