Frezzuu Opublikowano 24 Lutego 2019 Opublikowano 24 Lutego 2019 (edytowane) Witam szanowych kolegów i koleżanki. Mam problem z moim klekotem. Auto było ostatnio na uszczelnieniu pompy (wymiana uszczelek pod nastawnikiem i głowiczką nastawnika). Dodatkowo pompa vacum została uszczelniona bo puszczała ciśnienie, mechanik stwierdził, że w wyniku zapocenia, zostały wymienione niektóre przewody podciśnienia. Po odbiorze auto złapało muła, turbo późno wstawało i zaczęło łapać notlaufa. Zauważyłem pęknięty wąż od dolotu, między intercoolerem a sztywną plastikową rurą, więc zamówiłem nowy i wymieniłem. Po tym zabiegu auto zaczęło się fajnie zbierać, czuć, że jedzie z pierwszych dwóch biegów. Turbo ciągnie już od około 1800rpm, ale... Ale dalej wpada w tryb awaryjny. Dziwne, bo auto przed wizytą jeździło ok, 160-180km/h nie było problemem. Myślałem, że może uda się wyskoczyć na autostradę i przedmuchać suszarkę, ale niestety nie udało się rozpędzić auta powyżej 120-130km/h. Dzisiaj miałem trochę czasu, zabrałem lapka i dziewczynę na przejażdżkę w celu zrobienia logów. I tak: - widzę, że dawka wynosi około 5,2-5,5mg, więc dosyć ubogo, ale auto pali ok, nie kopci, nie dymi, nie telepie, - kąt wtrysku trochę za niski, ale jeżdże tak już od dłuższego czasu i wcześniej nie wpływało to ujemnie na moc, Dziwi mnie natomiast, że przy logowaniu 011 grupy dynamicznie, pomimo tego, że auto na początku ciągnie to widać, że turbo stoi w miejscu. Przepływka widać, że raczej ok, później tnie dawkę bo turbo nie pompuje i wpada w tryb awaryjny. Zastanawia mnie też czemu tak duża wartość przepływu rzeczywistego? Ecu rząda 850mg/R, a rzeczywisty jest ponad 1270mg/R? Czyżby nieszczelność w dolocie? Poniżej logi: Statyczne Stat 001 - http://vaglogi.pl/log-001_ZZ4HlUV.html Stat 004 - http://vaglogi.pl/log-004_lHoUqX4.html Stat 013 - http://vaglogi.pl/log-013_g6Qocy.html Basic Settings BS000 - http://vaglogi.pl/log-000_yftHQkP.html BS003 - http://vaglogi.pl/log-003_lwEr28.html BS004 - http://vaglogi.pl/log-004_l3DL2.html Dynamiczne (auto ciągle wpadało w tryb awaryjny, więc nie wiem czy można cokolwiek z nich wywnioskować) Dyn 003 - http://vaglogi.pl/log-003_xB1pc.html Dyn 004 - http://vaglogi.pl/log-004_y1rlE9.html Dyn 008 - http://vaglogi.pl/log-008_Y3aM9.html Dyn 003+011 - http://vaglogi.pl/log-003_011_Qq5KF.html Dyn 003+008+011 - http://vaglogi.pl/log-003_008_011_1F5W3.html Dyn 010 - http://vaglogi.pl/log-010_14w26V.html Co na początku? Układ podciśnienia czy od razu turbo na stół? Statyczny Dynamiczny Basic settings Statyczny Dynamiczny Basic settings Statyczny Dynamiczny Basic settings Statyczny Dynamiczny Basic settings Edytowane 24 Lutego 2019 przez Frezzuu
Undisclosed Opublikowano 25 Lutego 2019 Opublikowano 25 Lutego 2019 19 godzin temu, Frezzuu napisał: Dziwi mnie natomiast, że przy logowaniu 011 grupy dynamicznie, pomimo tego, że auto na początku ciągnie to widać, że turbo stoi w miejscu. Zanim zagłębimy się w analizę, szybkie pytanie - czy robiłes logi na notlaufie? Zgasiłes silnik przed wykonaniem logów?
Frezzuu Opublikowano 25 Lutego 2019 Autor Opublikowano 25 Lutego 2019 Dobra panowie, rozwiązałem problem. Dzisiaj miałem dzień wolnego to poszedłem pogrzebać i tak: Nie dawał mi spokoju fakt, że na kompie w grupie 011 ECU nie pokazywało mi ciśnienia rzeczywistego tylko atmosferyczne stałe. I to okazało się strzałem w dziesiątkę. Mechanior chyba myślał, że w moim afnie jest nowszy komp i czujnik ciśnienia jest osobno, więc idiota zaslepił mi otwór w rurze dolotowej a wężyk idący do kompa sobie dyndał swobodnie. Znalazłem ów wężyk wpiąłem spowrotem w rurę dolotową i Eureka! VAG zaczął pokazywać ciśnienie jakie pompuje turbawka. Jazda testowa była tylko formalnością - żadnego notlaufa i 160-180km/h bez problemu. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się