Langista Opublikowano 25 Sierpnia Autor Opublikowano 25 Sierpnia (edytowane) Przewód do wysprzęglika dorobiony na wymiar, już z włókna i w stalowym oplocie. Jakby kogoś ciekawiło to długość tego przewodu, licząc od początku i końca końcówek wynosi 24 cm i po obu końcach są żeńskie końcówki na klucz 14 z gwintem M10x1. Ja zamawiałem w ABcenter i mnie to wyszło 157 zł z przesyłką. Kupując przewód Ori, płacimy 514 zł (na tą chwilę) i trzeba wymieniać od samej pompy hamulcowej, aż po wysprzęglik, zamiast sam elastyczny odcinek. No i jakby komuś się taka szpilka urwała to bardzo łatwo je wymienić. Pytanie tylko, w jaki sposób ma być ułożona guma.na drążku stabilizatora? Bo zapomniałem jak byłam kiedy to zdejmowałem 😅 Sprzęgło wróciło, według właściciela Regro wszystko było z tarczą ok, jedynie mój wyciek oleju sprawił że smar w dwumasie się rozpuścił i trzeba było go wymienić wraz z łożyskiem. VID_20240820_155716.mp4 No i powiem Wam, wrzucać tą skrzynię samemu bez kanału czy chociażby rampy to samobójstwo, gdyby nie pomoc brata to nie dałbym rady tego wrzucić 😅 Edytowane 25 Sierpnia przez Langista
Langista Opublikowano 1 Września Autor Opublikowano 1 Września Wpadł servotronik, niestety sprzedawca zrobił mnie w wała i magiel ma luz na listwie jak w Jelczu, a nowa pompa wspomagania z NTY chce mi słuch uszkodzić wyciem 🥲 VID_20240831_144801.mp4 Te skrzypienie to skóra z kierownicy 😅 dziwnie głośno mikrofon złapał.. Dwumas po regeneracji chodzi tak : VID_20240827_183634.mp4 Efekt znikomej ilości smaru na sprężynach, a przed oddaniem był cichutko 🙄 niby ma się to ułożyć ale szczerze wątpię.. Przyszedł też czas wymienić silniczek w lampie od poziomu, bo woda dostawała się przez ośkę do regulacji i go uśmierciła. Nowy smar i sylikonu do okoła Jedynie popełniłem błąd i zamówiłem silniczek z końcówką A8, a ten jest B8, różnica to trzpień, który na szczęście da się przełożyć chociaż trzeba przy tym trochę pogłówkować. Musiałem też ciągnąć sygnał z licznika do przekaźnika, bo sygnał czujnika ABS z czarnej kostki powodował złą pracę przekaźnika. Nie lubię takiego łączenia kabli ale wiedziałem że w pinie dwóch kabli sygnałowych nie zmieszczę, nie w tym typie pinu w każdym razie.. No i chyba wpadnie jakaś rzeźba z pompą wspomagania z 2,5 TDI, bo te pompy co są teraz dostępne do 3.0 to jakiś nieśmieszny żart. 2000 za OE pompę bo Bosch już nawet niedostępny jest to zdecydowanie przesada.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się