Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tuning AFN a


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Langista napisał:

Moim zdaniem powinien zacząć od osprzętu i na samym końcu porządny program żeby wszystko dobrze wystroić.

Wszystko zależy w jakim odstępie czasu będzie to jeszcze robione, bo można i rok i dwa zmieniać osprzęt a bez chipa i tak nie będzie efektu jaki powinien być po wymianie danej/ych części.

Godzinę temu, wesz82 napisał:

O jakim wirusie piszecie jak jego auto już to ma???

Niech wstawi graty i zrobi softa.

Do autora-co możesz wstawić sam????

 

Kolega w następnych postach odniósł się jeszcze do 1.8t, które ewentualnie by zamienił z tdi z pierwszego posta, ot to, temat wirusa

Edytowane przez hervi89
Opublikowano

No tak, ale pisałem to z takim zamiarem, żeby graty zebrać i później je wystroić żeby był efekt, a nie latać na strojenie za każdym dołożonym fantem, tzn można ale po co.

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, hervi89 napisał:

 

Kolega w następnych postach odniósł się jeszcze do 1.8t, które ewentualnie by zamienił z tdi z pierwszego posta, ot to, temat wirusa

Ok.

Ja zrobilem tak.

Wpierw turbo potem wirus potem wtryski potem fmic potem pompa.

O pierdolach typu sprzęgło hebel nie pisze nawet bo to raczej oczywista sprawa.

Znam dobrego człowieka który za każdym razem robił mi softa.ogolnie i ugralo się z 10 wersji..

Jakbym miał z każdym razem cisnąć do tunera z firmą to bym odpuścił i zrobił to raz..

Edytowane przez wesz82
Opublikowano

No Ty masz kumpla co za frajer zrobił Ci softa, ale nie ma sensu za każdym razem po wirusa jechać bo to niepotrzebny wydatek jest. Najlepiej nazbierać graty, nie koniecznie je montować a zamontować np jak już wszystko będzie ogarnięte i w tedy ruszać z tematem.

Opublikowano

Co racja to racja, lepiej powoli graty ogarniac i jak skompletuje to dopiero montaż i program 

Opublikowano

Nie ma sensu jechać w pół srodki typu 150/180KM, załóżcie sobie oczywisty sensowny przyrost, kompletujcie graty i na strojenie. Bez sensu robić soft stopniowo z powodu wymiany pojedyńczych gratów, raz że przyrost znikomy kasa wydana, to brak satysfakcji, satysfakcja jest jak jest mocny strzał mocy wzgledem tego co sie miało. Etapy przyrustów stopniowo juzdawno rozpracowane, takze jak coś robić to grubo, bo lekkie przyrosty rozczarowują.

Opublikowano
W dniu 18.03.2019 o 16:20, Kowi87 napisał:

Nie ma sensu jechać w pół srodki typu 150/180KM, załóżcie sobie oczywisty sensowny przyrost, kompletujcie graty i na strojenie. Bez sensu robić soft stopniowo z powodu wymiany pojedyńczych gratów, raz że przyrost znikomy kasa wydana, to brak satysfakcji, satysfakcja jest jak jest mocny strzał mocy wzgledem tego co sie miało. Etapy przyrustów stopniowo juzdawno rozpracowane, takze jak coś robić to grubo, bo lekkie przyrosty rozczarowują.

Dobrze rozumiem że od razu ma pakować setap na 200+  bo inaczej nie ma.sensu tj nie czuć mocy???

Robiąc powoli też się czuje to fakt nie ma buta.

Np po zmianie na 216 dol  zrobił się mocniejszy zaś reszta słabo ale w logach urwało ok 1sek.

Opublikowano
1 godzinę temu, wesz82 napisał:

Dobrze rozumiem że od razu ma pakować setap na 200+  bo inaczej nie ma.sensu tj nie czuć mocy???

Robiąc powoli też się czuje to fakt nie ma buta.

Np po zmianie na 216 dol  zrobił się mocniejszy zaś reszta słabo ale w logach urwało ok 1sek.

Oczywiscie że tak, jesli decyduje sie na robienie mocy to nie zrobi raz a dobrze :) Teraz jest tyle możliwości, ze aż głupio sie tak ograniczać. Im dłużej budujesz tym wiecej sie zmienia po drodze co w efekcie odbija sie na zakupach początkowych, np. rok temu kupione 216ki, a przez rok decyzja że bedzie jednak wiecej, teraz trzeba sprzedać 216ki i kupić 260ki... 

200KM z VP to już że tak powiem norma, która nie kosztuje tyle co kiedyś jak 200 było czymś wielkim z tego silnika. 

Opublikowano
2 godziny temu, Kowi87 napisał:

Oczywiscie że tak, jesli decyduje sie na robienie mocy to nie zrobi raz a dobrze :) Teraz jest tyle możliwości, ze aż głupio sie tak ograniczać. Im dłużej budujesz tym wiecej sie zmienia po drodze co w efekcie odbija sie na zakupach początkowych, np. rok temu kupione 216ki, a przez rok decyzja że bedzie jednak wiecej, teraz trzeba sprzedać 216ki i kupić 260ki... 

200KM z VP to już że tak powiem norma, która nie kosztuje tyle co kiedyś jak 200 było czymś wielkim z tego silnika. 

Dokładnie.

Opublikowano

200 to przysiadasz dwa dni przy aucie i masz ?

Opublikowano

Witam. Mam pytanie, sorki ze odświeżam ale nie chce robić bałaganu i zakładać kolejnego tematu. niebawem będę wymieniał wtryski i myślę żeby wrzucić 216 bądź 230. Czy po tej zmianie muszę zrobić korektę programu? Ile mocy może dojść? +-

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...