kiblos Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 Witam, od kiedy kupiłem moje a4 z silnikiem aeb mam problem. Samochód bardzo źle odpala, mianowicie trzeba go długo kręcić, gdy już odpali na początku ma obroty w granicach 400-500 i bardzo kulawo chodzi jakby nie na wszystkie gary, cała buda się trzęsie, później zaczyna już normalnie pracować na wolnych obrotach. W momencie gdy dodaję gazu obroty najpierw spadają a później dopiero wzrastają, jak się jedzie to silnik najpierw hamuje pojazd a dopiero po chwili zaczyna przyśpieszać, to hamowane jest dosyć gwałtowne, aż się do przodu leci. Gdy samochód zaczyna pracować na lpg wszystko mija, normalnie przyśpiesza nie szarpie. Co do zapalanie w momencie gdy samochód zapali i silnik pracuje normalnie tzn równo i z normalny mi obrotami, mogę go zgasić i od razu zapali po obrocie rozrusznika ale jak chwilę postoi wystarczy pięć minut to muszę go kręcić około minuty żeby odpalił. Mi się wydaje że to może być wina wtrysków benzynowych, świece mam nowe takie jak w katalogu. już mam je rok a nie mogę się uporać z tym problemem. Może ktoś mi pomoże??
nike21 Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 obstawiam na zapieczone wtryski (zasluga LPG) albo padniety slinik krokowy...
wesz82 Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 Kolego skoro tak jak piszesz wina jest w PB tam szukaj problemów. Na Twoim miejscu zmierzyłbym ciśnienie paliwa,możliwe że pompa nie wydala i stąd problemy. Co do wtrysków to raczej miałbyś problem z odpaleniem właśnie na ciepłym silniku,chodź to też nie jest powiedziane W moim paździochu też miałem problem z porannym odpalaniem(całkiem jak w Twoim przypadku)po pomiarze ciśnienia w układzie PB(ciśnienie było odpowiednie)wrezałem zaworek w przewód paliwowy zaraz za pompką paliwa i problem znikł. Jedyne co zauważyłem to że po tym zabiegu pacjent potrzebuje właśnie więcej czasu na odpalenie tzn muszę dłużej zakręcić rozrusznikiem. Zrób tak-odpal awaryjnie auto na LPG (tylko 1 raz)jeżeli wszystko będzie ok to podjedz do mechanika niech zmierzy ciśnienie w układzie paliwowym i daj znać to będziemy szukać dalej Wymień wtryski, Bez urazy kolego,ale niby po czym to wnioskujesz??? pzdr
nex Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 obstawiam na zapieczone wtryski (zasluga LPG) albo padniety slinik krokowy... w aeb nie ma krokowca, co do wtrysków to też tak sądze. Efekt trzepania buda, auto na pewno nie chodzi na początku na wszystkie gary więc problem może leżeć po stronie wlaśnie wtrysków. Pojechał bym wyczyścić wtryski
kiblos Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Opublikowano 7 Marca 2009 pompa paliwa teoretycznie jest sprawna, mam zaworek wstawiony żeby się paliwo nie cofało, nic to nie dało. Odpalać ją to poracha, są dni kiedy rano pyk i chodzi, ale ostatnie dwa dni to już klęska, dobrze że mam akumulator sprawny bo chyba bym nie zapalił, No i czuć paliwem z wydechy
wesz82 Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 pompa paliwa teoretycznie jest sprawna, mam zaworek wstawiony żeby się paliwo nie cofało, nic to nie dało. Odpalać ją to poracha, są dni kiedy rano pyk i chodzi, ale ostatnie dwa dni to już klęska, dobrze że mam akumulator sprawny bo chyba bym nie zapalił, No i czuć paliwem z wydechy Co rozumiesz przez słowo teoretycznie??? ja bym podjechał i zmierzył ciśnienie koszt nie duży a będziesz już mógł wykluczyć pompę. Jak czujesz paliwo to oznacza to jego za dużą dawkę więc możliwe że wtryski "leją" ;(
201ty Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 A może masz nieszczelną instalacje LPG. Gaz się zbiera i auto nie chce zapalić na benzynie. Spróbuj całkowicie wyjeździć LPG i sprawdź czy problem będzie sie powtarzał.
Ronin Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 Wesz82: To jest podstawowy objaw przy LPG. Nie działa na benzynie bo się zapiekły. Jak wlewa się prewencyjnie to działa dłużej, jak się nie pilnuje to nie ma co kombinować i czyścić, tylko trzeba kupić nowe i wymienić. To są koszty używania gazu: wtryski , przepustnica czy uszczelka pod głowicą. Także nie kombinować tylko wykręcić i wymienic. Samochód jest stary to taki zabieg można potraktować jako serwis urządzenia. Zdrówka mechaniory, tylko numery pospisujecie bo bedzie chodził jak RS
kiblos Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Opublikowano 7 Marca 2009 spodziewałem się że wtryski są do wymiany a powiedzcie jaki koszt tej wymiany może być?? pompa była sprawdzana w zeszłym roku i znajomy mechanik stwierdził że jest dobra. muszę coś zrobić z tym zapalaniem bo tragedia straszna
szogun0 Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 Chłopie. Zmierz to ciśnienie paliwa. Bo częściej padają pompy niż wtryskiwacze. A poza tym, to że masz jakiś zaworek zwrotny wstawiony nic nie daje. Po prostu pompa ma małą wydajność tłoczenia lub daje zbyt niskie ciśnienie paliwa.
maniek598 Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 ja bym proponował wymianę filtra paliwa a później świec jeżeli nie było to wymieniane
kiblos Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Opublikowano 7 Marca 2009 filtr nowy, świece nowe, vag pokazuje wtryski jako błędy
przemek121287 Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 jak wyzej wg mnie zapieczone wtryski wiec do wymiany ale zanim wymiana ja bym proponowal jakis srodek do czyszczenia wtryskow dolac do paliwa i pojezdzic troche na bezynie moze cos sie rusza.
kiblos Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Opublikowano 7 Marca 2009 może zawsze to mniejszy koszt ale jak to nie pomoże to wymiana, może ktoś się orientuje ile to może kosztować? i w benzynie też się ustawia wtryski na stole probierczym??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się