Bobasan Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 Witam wszystkich zainteresowanych. Ostatnio pisałem o moim problemie - przerywana praca, dziwne "chrobotanie" pod maską, szarpanie i lekko odczuwalny brak mocy. Idąc za radą bardziej doświadczonych kolegów, zrobiłem logi dynamiczne. Proszę o analizę i wyrozumiałosc, są to moje pierwsze logi więc w tym temacie dopiero raczkuje. Pozdrawiam. Grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1eae4b57f21fe648.html Grupa001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/58602d6b74a863fd.html Grupa003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/51196df27b408719.html Grupa004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f9ac77d554eec6b.html Grupa008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c0021a18e72a5313.html Grupa010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a907e9d5a5ab8a9c.html Grupa011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/719781e63d391ca7.html Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
lukaszr Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 Logi jak się domyślam robiłeś na 4 biegu ? Auto niedogrzane lub termostat już niedomaga. Poza tym zrobiłeś tylko logi dynamiczne, a przydałoby się jeszcze zrobić STAT i BS.
Bobasan Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Opublikowano 6 Marca 2009 Hej. Tak, logi robiłem na 4-tym biegu, a jeżeli chodzi o temp. to jak najbardziej silnik był rozgrzany. Na Vag'u temp była ok. więc rzeczywiście mozliwe że termostat już pada. Statyczne dorzuce do wieczora. Pozdrawiam.
lukaszr Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 Na Vag'u temp była ok. więc rzeczywiście mozliwe że termostat już pada. Ja widzę temperaturę 83-86 stopni więc chyba nie do końca była ok Statyczne dorzuce do wieczora. Pozdrawiam. I nie zapomnij o BS.
Bobasan Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Opublikowano 6 Marca 2009 Witam. Dorzucam logi statyczne i BS. Grupa000 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b30de15fa4d03f4e.html Grupa003 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/02e891c297c4b362.html Grupa011 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/501a6eeb54e8ab39.html Grupa000 Normalne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d4e22c5444ed9a6.html Grupa001 Normalne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4e14f3dabd3b2c62.html Grupa003 Normalne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3c5865a9ae6042f4.html Grupa004 Normalne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/57d52cc535564c54.html Grupa007 Normalne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/096d29a04315c3ef.html Grupa013 Normalne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c296f49c1bfca1b.html Grupa0018 Normalne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5ab821e94648e599.html Dzięki i Pozdrawiam.
Bobasan Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Opublikowano 7 Marca 2009 Właśnie w sprawie termostatu...dzisiaj rano na VAG'u pokazał się błąd:17604 - Engine Coolant Temperature Sensor G62 Open or Short to Plus. Wnioskuje że padł czujnik temperatury?[br]Dopisany: 06 Marzec 2009, 13:20_________________________________________________Sorki..kod błędu to 17664.[br]Dopisany: 06 Marzec 2009, 13:28_________________________________________________Koledzy, możecie rzucic okiem na logi statyczne i BS? Pozdrawiam.
lukaszr Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 wyglada znosnie [tak na szybko ] Dokładnie
Bobasan Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Opublikowano 9 Marca 2009 Dzięki wielkie za opinie. Niestety nadal nie wiem skad pojawia sie to szarpanie i przerywana praca silnika . Rozumiem że w logach nie sie do czego przyczepic?
spanky Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Dzięki wielkie za opinie. Niestety nadal nie wiem skad pojawia sie to szarpanie i przerywana praca silnika . Rozumiem że w logach nie sie do czego przyczepic? zrob 023 na jalowym
Bobasan Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Opublikowano 12 Marca 2009 Jest i grupa 023. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f383aaad1705303.html Pozdro.[br]Dopisany: 09 Marzec 2009, 12:20_________________________________________________Wydaje sie ok.[br]Dopisany: 10 Marzec 2009, 14:54_________________________________________________Jeszcze jedno pytanko...zdaje się że lukaszr bedzie mogł najwiecej na ten temat powiedziec. Widzialem ze dorzuciłes trochę mocy do swojej Niuni i zastanawiałem się czy też nie zafundowac sobie przeróbki softu ( czyt. chip ). Czy po moich logach można coś na temat powiedzic, tzn. czy kondycja silnika i jego osprzetu nadaje sie do tego typu modyfiacji? Interesuje mnie skromne podciagniecie mocy, tak do 150KM ( moment 330Nm ). Bede wdzieczny za opinie.
spanky Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 tak do 150KM ( moment 330Nm ). zblizone wartosci to Ty mozesz miec w serii ...
Bobasan Opublikowano 17 Marca 2009 Autor Opublikowano 17 Marca 2009 tak do 150KM ( moment 330Nm ). zblizone wartosci to Ty mozesz miec w serii ... tak do 150KM ( moment 330Nm ). zblizone wartosci to Ty mozesz miec w serii ... :notworthy:Wiem, wiem...poniosło mnie troszke...Ale i tak bym chciał tyle
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się