bartek02 Opublikowano 26 Marca 2019 Opublikowano 26 Marca 2019 Witam Panowie, mam pewien problem,postaram się go w skrócie przybliżyć. Pacjent, to Audi a4 b7 1.8t BFB - setup: hybryda k03 PerunTurbo(poprawiona przez Geremi Vag Garage), FMIC 140mm(wiem, trochę mały, ale to się niebawem zmieni), TIP kwasiak, DP, wtryski 430 Bosch. Auto wystrojone w zeszłym roku na 247km i 34kilka Nm, przy czym nie był to do końca zadowalający wynik, bo moc ta była przy około 5500obr a dalej spadek widoczny na wykresie... - po prostu ma słabą górę. Po kilku miesiącach pojechałem po raz kolejny na hamownię, bo wymieniłem między innymi DV i N75 i chciałem z ciekawości sprawdzić moć.... wyszło 232km przy 5465obr i 322Nm przy 3575obr... - tuner nie potrafi stwierdzić co może być przyczyną spadku mocy i słabej 'góry' od początku. Panowie, zrobiłem logi i wysyłam je w linkach w moim poście, może Wy coś mi pomożecie, bo nie mam już pomysłów ? Wyskakuje mi też błąd widoczny w załączonej grafice ''boost preasure regulation'' - dolot szczelny, sprawdzalem pod ciśnieniem 1 bar. PROSZĘ O POMOC, BO W 3MIEŚCIE TUNERÓW ZNAJĄCYCH SIĘ NA 1.8T JAK NA LEKARSTWO... https://log.malonetuning.com/chart/250801?fbclid=IwAR2bQwIJ9hg3-Lqm7Ogllslf5sc2PU_6X1uyxy-q9kfwY_ZSsdvsGu7nCUw#H8KLCABoHMKZXAIDbcKOw4EOwoMwDEPDvyXDp1QqG8ObPsKmw6rCoVsjwogEFMKlAcKxfcO9aMKRJg47w5p%2BwrbDrBwIwo1pJRPCg8KGTArDmMOgw5XDoz%2FDu1LDrFcawp88wpHDqSQtcwbCtMKHOSTDoQ%2FDrRLCocKjwokkKMOBwpFMK8KJGk1mM2HDo8OSODo9w4fDk8K6w4UbwqosVMKSEMKjecO%2FYBDDrnrCrWM7eQrCnMOFeznCiy0%2Bw4o3aCoUFk15HsK4wo42wq3Dt19Hw6RLwpfDowAAAA%3D%3D https://log.malonetuning.com/chart/250820?fbclid=IwAR3fIFhboVX6UGU7FmPFp7ufxWjuLQsc6wl1V8EdS0oOdCQWxaBkUKnYAFM#H8KLCABjHMKZXAIDTcKMQQrDgzAMBMO%2FwqLCswQJTV8TfHBrw6EIUjvDiHJJw7vDusOEDsKUHndndsOnGcKew7nDtcKQw4QUNcOXwq0ADg5bwrlmwpUvwp8RIXJiw7XDhnDCkcO0ZjXCskw7w7ldw5rDosOaLBLCmMKCN1%2FDmFp5Q8OTw4rCjcO4EMOow7PCk0ElLsOWw49Ow7MPw4wDw55xcghjwofCvlouw5sqw71swpzCnDsAMU8nwo7CrQAAAA%3D%3D https://log.malonetuning.com/chart/250819?fbclid=IwAR3VXT97YLAxU78upg1mAwwExzlBIt_ocYnRppqvsp-2ovC8n5jxAiFxhss#H8KLCABdHMKZXAIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsy3CtVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpBWQj3DrsOMTghww5fDp00KUzZdw6YKw5hFbHBSwpMPw78mQsOmw4LClsKcYTfDpcOFw6bDpEorwqVVWsKxN2kcw6nDvUdgwpIfwr4lwpXDvSDDggnDjzjDoAXCrxHCocOfDmlxwq3DsyTDnnw%2Fw4TDuAV1w6fDokLClwAAAA%3D%3D https://log.malonetuning.com/chart/250818?fbclid=IwAR1tiL2ixbzOODc2YCGp2fk865kICuWBUKz3OhCdeLqSSWaZa7TO4A1fpcQ#H8KLCABXHMKZXAIDbcKNQQrDgyAQRcOvMsOrEWLCk8ObwojCi2kdwqzCkDhBJyHDrcOpGyPClC7CusO8w6%2FDscO4w45Bw6FFdjbCgcKUKivCoMOFw5HDoz98a8O4IcOLPWU2wrHDiMK2VsOAwqHDg1lKesOzOREiZy7CpAzDncOkwp3CixoVcxg6Uit6QyHCmMOXF0FJw7HCqVdywr7DvQg3w6DCiBNawo9gL03Cm0pdw6fCpMONw5rDicO7D8Kiw4%2FCrkrDgwAAAA%3D%3D https://log.malonetuning.com/chart/250817?fbclid=IwAR0lGpuOLeyjk15obYlJNF4g0hOYdqcyyK1Li3yt9KyHH63HqS5bkY3CDZ4#H8KLCABPHMKZXAIDTcKMw4EOw4IgEETDv2XDj0tSwrTDujPChAPDisKGblLCoVnCtsKmw7XDqy00MR5nw57Cm3EOwp7DpcO1w6BMJklZwpcKOHhsw6VcwoQ%2FdETChETCmSQow4FJw7LCm0TCjRbCs8KZwrBxW8KcwpvCiSPCmRg0VMOSVl5RZcKlRkLCjGbDv8OJIMKcJsOtZ8KHw7kHw5zCgDfCtHjDgRHDrx7DgXYlwqxaw6oyc8K%2FwrTCo8O3X8Khw7DCssKmwrMAAAA%3D 1
przem8 Opublikowano 26 Marca 2019 Opublikowano 26 Marca 2019 Turbo trochę niedoładowuje. Przyczyna może tkwić w samej turbinie, ustawieniu sztangi albo to jej szczyt możliwości
bartek02 Opublikowano 26 Marca 2019 Autor Opublikowano 26 Marca 2019 Perun Turbo zrobił mi hybrydę, i rzeczywiście, waste gate był źle ustawiony ale Geremi miał turbinkę u siebie i wszystko ustawił po swojemu, a jest to chyba osoba, której można zaufać w takich sprawach, skomentował, że na tak zrobionej turbinie spokojnie okolice 260km powinienem uzyskać
bartez90 Opublikowano 26 Marca 2019 Opublikowano 26 Marca 2019 To zrob loga 115+118 z odpietym n75 i zobaczymy jak jest.
bartek02 Opublikowano 26 Marca 2019 Autor Opublikowano 26 Marca 2019 w sensie wypiąć wtyczkę od n75 i to wszystko tak ?
bartek02 Opublikowano 26 Marca 2019 Autor Opublikowano 26 Marca 2019 okej kumam, jak zrobię, to wrzucę i też od 2000 do końca aż go kręcić pomimo tego, że muł będzie ?
bartek02 Opublikowano 27 Marca 2019 Autor Opublikowano 27 Marca 2019 Panowie, a te logi co mam dotychczas jak wyglądają ? Wszystko jest okej, czy coś po nich niepokojącego można wywnioskować ? ?
bartez90 Opublikowano 27 Marca 2019 Opublikowano 27 Marca 2019 Tak, od 2000 do odcinki. Po tych logach widac ze turbo niedoladowuje. Co moze byc spowodowane np zle wyrgulowanym wg.
bartek02 Opublikowano 27 Marca 2019 Autor Opublikowano 27 Marca 2019 okej, dzięki wielkie ! jak znajdę chwilę to podjadę do kumpla i zlogujemy
Łukasz13 Opublikowano 28 Marca 2019 Opublikowano 28 Marca 2019 Czemu wymieniałeś n75? może dlatego teraz masz niedoładowanie bo auto strojone było na innym n75? na jakim paliwie logi, masz słaby zapłon i to m.in. moze być przyczyną niskiej mocy.
bartek02 Opublikowano 30 Marca 2019 Autor Opublikowano 30 Marca 2019 W dniu 28.03.2019 o 13:08, Łukasz13 napisał: Czemu wymieniałeś n75? może dlatego teraz masz niedoładowanie bo auto strojone było na innym n75? na jakim paliwie logi, masz słaby zapłon i to m.in. moze być przyczyną niskiej mocy. N75 i DV wymieniłem tak profilaktycznie w sumie, a auto strojone i jeżdzone na lotosowskim 98 i od święta shellowym 100. Wymieniłem też cewki na NGK bo padła jedna, może cewki kiepskie ?
Łukasz13 Opublikowano 30 Marca 2019 Opublikowano 30 Marca 2019 Cewki raczej nie będą wpływać na cofanie, sprawdz kompresje silnika.
bartek02 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2019 W dniu 26.03.2019 o 20:30, bartez90 napisał: To zrob loga 115+118 z odpietym n75 i zobaczymy jak jest. Panowie mam loga 115 + 118 z odpiętym n75, sory za zapis, ale jakiś chłop mi wyjechał i przerwałem, dałem mu odjechać i ponowiłem próbę :P co można z tego wywnioskować ? https://log.malonetuning.com/chart/251660#H8KLCAARw7%2FCpFwCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D
bartek02 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Mam jeszcze plan w sobotę podpiąć DV bezpośrednio pod kolektor (ominąć n249) i sprawdzić czy to niedoładowanie nie jest spowodowane właśnie n249, bo podobno bywa i tak :) ale póki co proszę Was o pomoc w analizie logów, bo ja w tej kwestii jestem laikiem...
bartez90 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Masz sporo za mocno podciągniętą sztangę. Tutaj masz temat z regulacją wg: Najlepiej odkręcać z wyczuciem i ponawiać logi, tak aby ciśnienie zadane i rzewiste w miarę się pokrywały. U Ciebie jest 0,2b różnicy.
bartek02 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2019 (edytowane) DZIĘKI WIELKIE ! i to może być powodem tego, że turbo niedoładowuje ??? mam ciągle błąd 16683. Edytowane 4 Kwietnia 2019 przez bartek02
bartek02 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2019 14 godzin temu, bartez90 napisał: Masz sporo za mocno podciągniętą sztangę. Tutaj masz temat z regulacją wg: Najlepiej odkręcać z wyczuciem i ponawiać logi, tak aby ciśnienie zadane i rzewiste w miarę się pokrywały. U Ciebie jest 0,2b różnicy. A podczas logowania po regulacji WG też robić to na odpiętym N75 ? i też 115+118 ?
bartez90 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Tak, też zrób na odpiętym i też 115+118. Ciśnienie zadane i rzeczywiste powinny być zbliżone do siebie, ot cała filozofia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się