Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap hamulcy 2.7 biturbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, szukam co by założyć do swojego auta, robie swap na 2.7 ale nie wiem jakie hamulce wybrac a w sumie tylko to mi zostalo do wybrania.. i tak chciałbym, żeby były to dobre hamulce ale i nie zbyt drogie :D bo w planach mam zwiekszyc moc a na start 330hp. Seryjne hamulce w tym 2.8 nie dawaja rady a co dopiero 130hp więcej..

A4 b5 2.8 Quattro.

Opublikowano

345/325

Opublikowano
W dniu 30.03.2019 o 23:27, Dev napisał:

345/325

Co do tego potrzebuje? z jakiego auta jarzma/zaciski ? jakies adaptery albo cos? musze miec zwrotnice z S4 b5? szukalem nie moge ich znalezc, jakies moga byc zamiast tych z s4? akurat tutaj nie mam zielonego pojecia na ten temat..

Opublikowano
2 godziny temu, moras22 napisał:

Co do tego potrzebuje? z jakiego auta jarzma/zaciski ? jakies adaptery albo cos? musze miec zwrotnice z S4 b5? szukalem nie moge ich znalezc, jakies moga byc zamiast tych z s4? akurat tutaj nie mam zielonego pojecia na ten temat..

przód:

- zwrotnice S4 B5

- osłony passat W8

- jarzma i zaciski 345

- tarcze 345mm i klocki

tył:

- jarzma A6 C6 3.0tdi polift sline

- tarcze A6 C6 330/22mm stoczone na 325mm plus klocki

- zaciski VW T5

- osłony S4 B6/7 do przerobienia otwory

- tulelki dystansowe pomiedzy jarzmo a zwrotnice

Opublikowano
1 godzinę temu, Dev napisał:

przód:

- zwrotnice S4 B5

- osłony passat W8

- jarzma i zaciski 345

- tarcze 345mm i klocki

tył:

- jarzma A6 C6 3.0tdi polift sline

- tarcze A6 C6 330/22mm stoczone na 325mm plus klocki

- zaciski VW T5

- osłony S4 B6/7 do przerobienia otwory

- tulelki dystansowe pomiedzy jarzmo a zwrotnice

a da sie jakos zastapic zwrotnice z s4 b5? jakimis innymi? bo nie znalazlem ich nigdzie..

Opublikowano

Musisz uzbroić się w cierpliwość 

Może za 2-3 tygodnie będę miał 

Opublikowano
18 godzin temu, Dev napisał:

Musisz uzbroić się w cierpliwość 

Może za 2-3 tygodnie będę miał 

To rezerwacje poprosze

Opublikowano (edytowane)
W dniu 1.04.2019 o 20:13, Dev napisał:

przód:

- zwrotnice S4 B5

- osłony passat W8

- jarzma i zaciski 345

- tarcze 345mm i klocki

tył:

- jarzma A6 C6 3.0tdi polift sline

- tarcze A6 C6 330/22mm stoczone na 325mm plus klocki

- zaciski VW T5

- osłony S4 B6/7 do przerobienia otwory

- tulelki dystansowe pomiedzy jarzmo a zwrotnice

kupiłem na przód komplet swap z rs4 b5 360mm  dobrze zrobiłem? akurat taniej znalazłem niż te 345mm..

chciałbym zamówić jedno łożysko z piastą u ciebie, jaka cena? za takie lepsze?

co do tulejeke to skąd je wziąć? i dlaczego trzeba stoczyć 330mm na 325mm?

Edytowane przez moras22

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...