Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4B5] 1.9TDI 110 AFN jak zrobić 180?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam Audi A4 B5 98r. 1.9TDI 110km AFN i chciałbym z niego zrobić 180 jakie modyfikacje musiałbym zastosować chcę 180 nie mniej może być więcej ale 180-200 to jest maksymalnie.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

 

Opublikowano
38 minut temu, trebuh15 napisał:

Witam. Posiadam Audi A4 B5 98r. 1.9TDI 110km AFN i chciałbym z niego zrobić 180 jakie modyfikacje musiałbym zastosować chcę 180 nie mniej może być więcej ale 180-200 to jest maksymalnie.

Tu masz przepis (AVG to blizniak AFN)

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

@spanky A czy przy 200hp nie będę miał problemu z trakcją? Jakbym chciał np. pod światłami kogoś objechać xD

Opublikowano
6 godzin temu, trebuh15 napisał:

@spanky A czy przy 200hp nie będę miał problemu z trakcją? Jakbym chciał np. pod światłami kogoś objechać xD

Dasz sobie rade, 200KM to nie jest jakaś astronomiczna wartość :)

Opublikowano

@Kowi87 A mam pytanie czy przy takich modyfikacjach będę musiał robić full przelot? Czy może być seryjny układ wydechowy.

Opublikowano

Nie ma takiej potrzeby, aby tylko udroznić - kata wywalić

Opublikowano

@Kowi87 I wstawić downpipe rozumiem? A jakiś inny zestaw polecacie do 180 nie mniej myslalem zeby turbo od 130 czy cos takiego.

Opublikowano

turbo ze 130ki to gniot niendajny, jego era przemineła.

GTD1449, GTC1549 to najsensownejsze turbinki obecnie na te 180KM

Opublikowano
3 godziny temu, Kowi87 napisał:

turbo ze 130ki to gniot niendajny, jego era przemineła.

GTD1449, GTC1549 to najsensownejsze turbinki obecnie na te 180KM

Nawet nie dmuchnie tyle by te 180 osiągnąć.

Myślę że 170 to jest max przy tym turbo ale to już granica jego pójścia na złom...

Opublikowano (edytowane)

wtryski mam już 216 i na tą albo tą turbine co podałeś @Kowi87 Będzie trzeba zmieniać FMIC czy ori od 110 da radę? I która z tych podanych byłaby lepsza na te 180km.

Edytowane przez trebuh15
Opublikowano

Zdecydowanie, 2,5tdi przy tej mocy ma 2 intercoolery dla porównania. Wiec czeka Cię jeszcze robota z dolotem, chinol z gęstym zwojem 140 albo 180/550, ten drugi lepszy. Noi pamietam o mapsesnorze 051A(P&P) i 051C(trzeba zwiekszyć średnice bolca mierzącego). Te dwie turbinki dmuchną wiecej niz może obsłużyć seryjny map, jak go nie wymienisz to sie ograniczysz do 1,55bara.

Opublikowano (edytowane)

Dobra dzięki wielkie czyli trzeba szukać  GTC1549 :D Czekaj i nie zrozumiałem czyli ori FMIC przy tej turbince  GTC1549 nie da rady? I wtryski 216 dadzą rade? Czy pasuje 230 zamontować. @Kowi87

Edytowane przez trebuh15

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...