trebuh15 Opublikowano 31 Marca 2019 Opublikowano 31 Marca 2019 Witam. Posiadam Audi A4 B5 98r. 1.9TDI 110km AFN i chciałbym z niego zrobić 180 jakie modyfikacje musiałbym zastosować chcę 180 nie mniej może być więcej ale 180-200 to jest maksymalnie. 1
spanky Opublikowano 31 Marca 2019 Opublikowano 31 Marca 2019 38 minut temu, trebuh15 napisał: Witam. Posiadam Audi A4 B5 98r. 1.9TDI 110km AFN i chciałbym z niego zrobić 180 jakie modyfikacje musiałbym zastosować chcę 180 nie mniej może być więcej ale 180-200 to jest maksymalnie. Tu masz przepis (AVG to blizniak AFN) 1
trebuh15 Opublikowano 31 Marca 2019 Autor Opublikowano 31 Marca 2019 @spanky A czy przy 200hp nie będę miał problemu z trakcją? Jakbym chciał np. pod światłami kogoś objechać xD
Kowi87 Opublikowano 31 Marca 2019 Opublikowano 31 Marca 2019 6 godzin temu, trebuh15 napisał: @spanky A czy przy 200hp nie będę miał problemu z trakcją? Jakbym chciał np. pod światłami kogoś objechać xD Dasz sobie rade, 200KM to nie jest jakaś astronomiczna wartość
trebuh15 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2019 @Kowi87 A mam pytanie czy przy takich modyfikacjach będę musiał robić full przelot? Czy może być seryjny układ wydechowy.
Kowi87 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Nie ma takiej potrzeby, aby tylko udroznić - kata wywalić
trebuh15 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2019 @Kowi87 I wstawić downpipe rozumiem? A jakiś inny zestaw polecacie do 180 nie mniej myslalem zeby turbo od 130 czy cos takiego.
Kowi87 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 turbo ze 130ki to gniot niendajny, jego era przemineła. GTD1449, GTC1549 to najsensownejsze turbinki obecnie na te 180KM
wesz82 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 3 godziny temu, Kowi87 napisał: turbo ze 130ki to gniot niendajny, jego era przemineła. GTD1449, GTC1549 to najsensownejsze turbinki obecnie na te 180KM Nawet nie dmuchnie tyle by te 180 osiągnąć. Myślę że 170 to jest max przy tym turbo ale to już granica jego pójścia na złom...
trebuh15 Opublikowano 5 Maja 2019 Autor Opublikowano 5 Maja 2019 (edytowane) wtryski mam już 216 i na tą albo tą turbine co podałeś @Kowi87 Będzie trzeba zmieniać FMIC czy ori od 110 da radę? I która z tych podanych byłaby lepsza na te 180km. Edytowane 5 Maja 2019 przez trebuh15
Kowi87 Opublikowano 6 Maja 2019 Opublikowano 6 Maja 2019 Zdecydowanie, 2,5tdi przy tej mocy ma 2 intercoolery dla porównania. Wiec czeka Cię jeszcze robota z dolotem, chinol z gęstym zwojem 140 albo 180/550, ten drugi lepszy. Noi pamietam o mapsesnorze 051A(P&P) i 051C(trzeba zwiekszyć średnice bolca mierzącego). Te dwie turbinki dmuchną wiecej niz może obsłużyć seryjny map, jak go nie wymienisz to sie ograniczysz do 1,55bara.
trebuh15 Opublikowano 6 Maja 2019 Autor Opublikowano 6 Maja 2019 (edytowane) Dobra dzięki wielkie czyli trzeba szukać GTC1549 Czekaj i nie zrozumiałem czyli ori FMIC przy tej turbince GTC1549 nie da rady? I wtryski 216 dadzą rade? Czy pasuje 230 zamontować. @Kowi87 Edytowane 26 Maja 2019 przez trebuh15
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się