przem8 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Korekty w gr. 33 powinny oscylować w granicach zera ale dopuszczalne są maksymalnie odchyłki +/-10%. Zmień świece, zatankuj 98 i ponów logi 2+33 i 3+20. Nieszczelność plecionki nie powinna mieć wpływu aż tak na korekty, przynajmniej u mnie tak było ?
AuVi Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2019 (edytowane) Cześć Zmieniłem świece na NGK PFR6Q oraz wsadziłem nową przepływkę BOSCHA zalałem również benzyny 98. Samochód znacznie lepiej odpala i jakby trochę lepiej się zbierał ale jakiejś ogromnej różnicy nie odczuwam. Cofanie zapłonu jak było tak jest dalej niestety (jedynie zamiast jak to wcześniej było wartości w okolicach 9 pojawiają się maksymalnie 4.5... Co dalej sprawdzić? Szczelność dolotu i ciśnienie paliwa? Zrobiłem logi dynamiczne o których pisałeś: http://vaglogi.pl/log-003_020_033_Eq633T.html http://vaglogi.pl/log-002_033_4V0h42E.html Nie usunąłem wcześniejszych logów dlatego te aktualne będą niżej. Edytowane 13 Kwietnia 2019 przez AuVi
przem8 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 (edytowane) To nie jest wypadanie zapłonu, a różnica jest duża. Zmierz kompresję, a co więcej to nie wiem. Może kat też ma coś wspólnego z tym. Edytowane 13 Kwietnia 2019 przez przem8
AuVi Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Sorki sporo czytam o tym wszystkim i trochę mi się pokręciło. Czyli co wymiany wyszły na dobre czy raczej lipa? Wyniki logów wykluczają nieszczelność w układzie dolotowym? Dalej jest zbyt uboga mieszanka czy już jest lepiej? Kata ewentualnie mogę wyciąć w piz*u byle żeby mi nie robili problemów na przeglądzie. Postaram się go w tygodniu wykręcić i zobaczę jak wygląda w środku. Jeżeli chodzi o cofanie zapłonu to wiem że ma być najlepiej zero ale jakie wartości są dopuszczalne.
przem8 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Prócz tych podwyższonych wartości w gr.20 (dopuszcza się chyba do 6), wszystko jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się