Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFF] Zwiększenie mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam A4 TDI AFF 1997 rok, chciałem w nim zwiększyć moc szukałem na forum podobnych tematów, ale linki który były w tematach już dawno wygasły... Interesuje mnie ile można zrobić tego silniczka, przebieg około 210000 km(czy w ogóle można), czy może ktoś w praktyce to zrobił, i jak z ta krótka skrzynia biegów, która była w tych silnikach ... ?

Oraz jeśli znacie jakiś dobrych tunerów z okolic Śląska.

Pozdrawiam

Adam

Opublikowano

ok 100 KM pewnie można programem wyciągnąć, napisz do kolegi Rogalotti, on ci powie co i jak

Opublikowano

to taki sam motor co ahu , osprzetem sie rozni ma slabsze wtryski inny program w ecu i chyba inna turbine , uzyskasz tyle mocy proporcjonalnie ile bedziesz chcial kasy wydac .

Opublikowano

Wdg mnie to nie opłaca się w nim grzebać... Nawet jak będzie miał te 100 KM to i tak nie będzie to jakaś duża moc... Jak chcesz mocniejszego silnika to kup inne autko, albo pogódź się z losem :hi:

Opublikowano

Jeśli chcesz więcej mocy to kup audi z minimum AFN ,samym chipem i nadkolem S4 wykręcisz 140 145 KM. Nawet nie miej złudzeń że Twój AFF z 1997 roku ma 210000 tysi , spokojnie dołóż 10000 km :cool1:

Opublikowano

spokojnie dołóż 10000 km

chyba zero jedno zjadles :decayed:

Opublikowano

po zmianie wtryskow na 216ki i programie robisz~130KM a to juz bedzie bardzo ladnie smigac...koszt okolo 2000zl

i to jest najrozsadniejsza podpowiedz

Opublikowano

Krolu, chcesz kolegów zaskoczyć z parkingu Forum w Gliwicach :gwizdanie: :good:

Opublikowano

po zmianie wtryskow na 216ki i programie robisz~130KM a to juz bedzie bardzo ladnie smigac...koszt okolo 2000zl

myślę że za 2x tyle mocy cena rozsądna i jak masz wolny kesz możesz spokojnie wykręcić 120 -130 KM, bez obaw co do przebiegu 210 kkm o ile tyle faktycznie masz najechane, bo jeśli był kręcony to po modyfikacji mogą byc problemy ale nie muszą

Opublikowano

Faktycznie "odzim" zjadłem jedno zero miało być 100000 :hi:

niedowiarki :gwizdanie:

ja bym zostawił jak jest, autko już trochę ma nalatane, jak go wysilisz do 130.... to może być szybki blow engine... :confused4:

Opublikowano

Faktycznie "odzim" zjadłem jedno zero miało być 100000 :hi:

niedowiarki :gwizdanie:

ja bym zostawił jak jest, autko już trochę ma nalatane, jak go wysilisz do 130.... to może być szybki blow engine... :confused4:

Rób tak jak Adaswawa mówi a poczujesz znaczna róznice, ja swojego chipowałem przy 267tys teraz mam nalatane 281 i kolejne modyfikacje pójdą :kox:

Opublikowano

Faktycznie "odzim" zjadłem jedno zero miało być 100000 :hi:

niedowiarki :gwizdanie:

ja bym zostawił jak jest, autko już trochę ma nalatane, jak go wysilisz do 130.... to może być szybki blow engine... :confused4:

te silniki się tak łatwo nie poddają :)

Opublikowano

Faktycznie "odzim" zjadłem jedno zero miało być 100000 :hi:

niedowiarki :gwizdanie:

ja bym zostawił jak jest, autko już trochę ma nalatane, jak go wysilisz do 130.... to może być szybki blow engine... :confused4:

te silniki się tak łatwo nie poddają :)

każdemu dasz radę jak się uprzesz... w tym przypadku chodzi o przyrost prawie 2x mocy... ja bym uważał... a na pewno pojechał do dobrego specjalisty, a takich mało...[br]Dopisany: 09 Marzec 2009, 12:48_________________________________________________dużo dobrego na śląsku piszą o firmie compsport...

przeczytaj: http://www.a4-klub.pl/smf/a4_b6_avf_zlot_w_wisle_i_chiptuning-t5445.0.html;msg72292;topicseen;highlight,compsport#msg72292

Opublikowano

Faktycznie "odzim" zjadłem jedno zero miało być 100000 :hi:

niedowiarki :gwizdanie:

ja bym zostawił jak jest, autko już trochę ma nalatane, jak go wysilisz do 130.... to może być szybki blow engine... :confused4:

te silniki się tak łatwo nie poddają :)

każdemu dasz radę jak się uprzesz... w tym przypadku chodzi o przyrost prawie 2x mocy... ja bym uważał... a na pewno pojechał do dobrego specjalisty, a takich mało...[br]Dopisany: 09 Marzec 2009, 12:48_________________________________________________dużo dobrego na śląsku piszą o firmie compsport...

przeczytaj: http://www.a4-klub.pl/smf/a4_b6_avf_zlot_w_wisle_i_chiptuning-t5445.0.html;msg72292;topicseen;highlight,compsport#msg72292

oczywiście że takie przyrosty należy uzgadniać z fachowcami, oni doradzą ile koników można bezpiecznie do silniczka dorzucić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...