krolu 0 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Witam, posiadam A4 TDI AFF 1997 rok, chciałem w nim zwiększyć moc szukałem na forum podobnych tematów, ale linki który były w tematach już dawno wygasły... Interesuje mnie ile można zrobić tego silniczka, przebieg około 210000 km(czy w ogóle można), czy może ktoś w praktyce to zrobił, i jak z ta krótka skrzynia biegów, która była w tych silnikach ... ? Oraz jeśli znacie jakiś dobrych tunerów z okolic Śląska. Pozdrawiam Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 ok 100 KM pewnie można programem wyciągnąć, napisz do kolegi Rogalotti, on ci powie co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 to taki sam motor co ahu , osprzetem sie rozni ma slabsze wtryski inny program w ecu i chyba inna turbine , uzyskasz tyle mocy proporcjonalnie ile bedziesz chcial kasy wydac . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tony_tr 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Wdg mnie to nie opłaca się w nim grzebać... Nawet jak będzie miał te 100 KM to i tak nie będzie to jakaś duża moc... Jak chcesz mocniejszego silnika to kup inne autko, albo pogódź się z losem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslic 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Jeśli chcesz więcej mocy to kup audi z minimum AFN ,samym chipem i nadkolem S4 wykręcisz 140 145 KM. Nawet nie miej złudzeń że Twój AFF z 1997 roku ma 210000 tysi , spokojnie dołóż 10000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 spokojnie dołóż 10000 km chyba zero jedno zjadles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdasWawa 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 po zmianie wtryskow na 216ki i programie robisz~130KM a to juz bedzie bardzo ladnie smigac...koszt okolo 2000zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 po zmianie wtryskow na 216ki i programie robisz~130KM a to juz bedzie bardzo ladnie smigac...koszt okolo 2000zl i to jest najrozsadniejsza podpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Krolu, chcesz kolegów zaskoczyć z parkingu Forum w Gliwicach :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 po zmianie wtryskow na 216ki i programie robisz~130KM a to juz bedzie bardzo ladnie smigac...koszt okolo 2000zl myślę że za 2x tyle mocy cena rozsądna i jak masz wolny kesz możesz spokojnie wykręcić 120 -130 KM, bez obaw co do przebiegu 210 kkm o ile tyle faktycznie masz najechane, bo jeśli był kręcony to po modyfikacji mogą byc problemy ale nie muszą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslic 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Faktycznie "odzim" zjadłem jedno zero miało być 100000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepasa 2 Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Faktycznie "odzim" zjadłem jedno zero miało być 100000 niedowiarki :gwizdanie: ja bym zostawił jak jest, autko już trochę ma nalatane, jak go wysilisz do 130.... to może być szybki blow engine... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Faktycznie "odzim" zjadłem jedno zero miało być 100000 niedowiarki :gwizdanie: ja bym zostawił jak jest, autko już trochę ma nalatane, jak go wysilisz do 130.... to może być szybki blow engine... Rób tak jak Adaswawa mówi a poczujesz znaczna róznice, ja swojego chipowałem przy 267tys teraz mam nalatane 281 i kolejne modyfikacje pójdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Faktycznie "odzim" zjadłem jedno zero miało być 100000 niedowiarki :gwizdanie: ja bym zostawił jak jest, autko już trochę ma nalatane, jak go wysilisz do 130.... to może być szybki blow engine... te silniki się tak łatwo nie poddają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepasa 2 Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Faktycznie "odzim" zjadłem jedno zero miało być 100000 niedowiarki :gwizdanie: ja bym zostawił jak jest, autko już trochę ma nalatane, jak go wysilisz do 130.... to może być szybki blow engine... te silniki się tak łatwo nie poddają każdemu dasz radę jak się uprzesz... w tym przypadku chodzi o przyrost prawie 2x mocy... ja bym uważał... a na pewno pojechał do dobrego specjalisty, a takich mało...[br]Dopisany: 09 Marzec 2009, 12:48_________________________________________________dużo dobrego na śląsku piszą o firmie compsport... przeczytaj: http://www.a4-klub.pl/smf/a4_b6_avf_zlot_w_wisle_i_chiptuning-t5445.0.html;msg72292;topicseen;highlight,compsport#msg72292 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Faktycznie "odzim" zjadłem jedno zero miało być 100000 niedowiarki :gwizdanie: ja bym zostawił jak jest, autko już trochę ma nalatane, jak go wysilisz do 130.... to może być szybki blow engine... te silniki się tak łatwo nie poddają każdemu dasz radę jak się uprzesz... w tym przypadku chodzi o przyrost prawie 2x mocy... ja bym uważał... a na pewno pojechał do dobrego specjalisty, a takich mało...[br]Dopisany: 09 Marzec 2009, 12:48_________________________________________________dużo dobrego na śląsku piszą o firmie compsport... przeczytaj: http://www.a4-klub.pl/smf/a4_b6_avf_zlot_w_wisle_i_chiptuning-t5445.0.html;msg72292;topicseen;highlight,compsport#msg72292 oczywiście że takie przyrosty należy uzgadniać z fachowcami, oni doradzą ile koników można bezpiecznie do silniczka dorzucić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się