ExeQtoR Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Witajcie, link: https://www.youtube.com/watch?v=3bfMg4se2PM Dusi się na zimnym. Wymieniona uszczelka pod kolektorem dolotowym, uszczelka na przepustnicy, gniazda wtrysków. Wszystko raczej szczelne - nie widzę wycieków oleju ze złącz, bo gdyby były wycieki to byłaby dziura u mnie turbo trochę sieje olejem. Co ciekawe ECU brak błędów Po oglądałem inne logi z dodawania gazu na biegu jałowym, u innych przepływka skacze nawet do 40g a u mnie do ok 15g. myślałem że ciągnie lewe powietrze, ale aby aż tyle ciągła lewego powietrza to jaka dziura musiałaby być ? Natomiast jak się zagrzeje, 90stopni + 20minut albo przepałowanie, to efekt w 100% znika - myślałem że gdzieś na styku aluminium i stąd wymieniłem uszczelki, ale nic to nie dało. na PB98 i LPG na zimnym silniku jest taki sam efekt. Macie jakieś pomysły ? Co jeszcze sprawdzić ? Albo miał ktoś podobnie ?
przem8 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Zrób normalnie logi. Z tego co zauważyłem to czasy wtrysków masz za krótkie na jałowych. Zobacz jeszcze co pokazuje czujnik g62 zanim go odpalisz i masz takie problemy. Log statyczny 2+33 też zrób od momentu zimnego startu.
ExeQtoR Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2019 (edytowane) turbo standard, K03, Wtryski 440 2x SMIC DonwPipe + TIP program 205km. Na standardowych wtryskach i programie 188km, takiego efektu pośrednio nie było - w Logach było widać nagłe korekty na + do 23, więc nie dusił się, ale już widać było, że coś nie domaga. Po nowym programie, efekt się uwidocznił najbardziej... Korekty softu na dolnych dawkach nic nie dały. Logi za parę minut wrzucę, jak poskładam dolot ? Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez ExeQtoR
przem8 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 (edytowane) To nie czasem jakieś chinole te wtryski? Skoro na starych było ok to masz odpowiedź. Po co Ci takie wielkie wtryski do tej mocy? ? Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez przem8
ExeQtoR Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Na starych nie było ok, tylko korekty były jeszcze do przejścia, a teraz wykraczają poza normę. Made in Brazil Bo jak zrobie turbo na hybrydzie to będą OK ?http://vaglogi.pl/log-002_033_5oO5v4.html Patrz na ten log, jak lambda reaguje na nagłe dodanie gazu z biegu jałowego (korekta +25 i jeszcze mu mało - dusi się):http://vaglogi.pl/log-002_033_003_q6QCZ96.html na poprzednich wtryskach i poprzedniej mapie korekty też leciały ale na ok +20, a że to jeszcze jest w zakresie to silnik się nie dusił. podsyłam parę fotek z zgaszonego silnika i po zgaszeniu(po logach)
ExeQtoR Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2019 filmik podczas drugiego loga: www.youtube.com/watch?v=_o9wm9n87mc
przem8 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 (edytowane) Dziwne, że ma się nie dusić jak przy dodawaniu gazu czasy wtrysków dziwnie się zmieniają. Masz coś układem wtryskowym. Zrób logi dynamiczne 2+33 i 115+118. Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez przem8
ExeQtoR Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Chwila, a podczas wymiany wtrysków, trzeba jakoś listwę odpowietrzać ?
przem8 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 (edytowane) Podczas wymiany wtrysków na inne niż do tej pory trzeba skalibrować je u tunera w ecu. Sam przełożyłeś sobie te wtryski bez żadnej ingerencji w program? Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez przem8
ExeQtoR Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Tak, to on zmieniał mapę wtrysków, ale czy to była kalibracja ... to nie wiem ?
przem8 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 (edytowane) Zrób te logi dynamiczne. Po mojemu masz albo coś skopane w ecu przez tjunera albo coś niedomaga w układzie paliwowym. Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez przem8
ExeQtoR Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2019 (edytowane) pompa paliwa: akcja serwisowa ASO - nowa f.paliwa - nowy ASO logi zrobię jutro Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez ExeQtoR
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się