Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dusi się na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

link: https://www.youtube.com/watch?v=3bfMg4se2PM

Dusi się na zimnym.

Wymieniona uszczelka pod kolektorem dolotowym, uszczelka na przepustnicy, gniazda wtrysków. Wszystko raczej szczelne - nie widzę wycieków oleju ze złącz, bo gdyby były wycieki to byłaby dziura u mnie turbo trochę sieje olejem.
Co ciekawe ECU brak błędów
Po oglądałem inne logi z dodawania gazu na biegu jałowym, u innych przepływka skacze nawet do 40g a u mnie do ok 15g.
myślałem że ciągnie lewe powietrze, ale aby aż tyle ciągła lewego powietrza to jaka dziura musiałaby być ?

Natomiast jak się zagrzeje, 90stopni + 20minut albo przepałowanie, to efekt w 100% znika - myślałem że gdzieś na styku aluminium i stąd wymieniłem uszczelki, ale nic to nie dało.

na PB98 i LPG na zimnym silniku jest taki sam efekt.

Macie jakieś pomysły ? Co jeszcze sprawdzić ? Albo miał ktoś podobnie ?

Opublikowano

Zrób normalnie logi. Z tego co zauważyłem to czasy wtrysków masz za krótkie na jałowych. Zobacz jeszcze co pokazuje czujnik g62 zanim go odpalisz i masz takie problemy. Log statyczny 2+33 też zrób od momentu zimnego startu.

Opublikowano (edytowane)

turbo standard, K03,
Wtryski 440
2x SMIC
DonwPipe + TIP 
program 205km.


Na standardowych wtryskach i programie 188km, takiego efektu pośrednio nie było - w Logach było widać nagłe korekty na + do 23, więc nie dusił się, ale już widać było, że coś nie domaga. Po nowym programie, efekt się uwidocznił najbardziej... Korekty softu na dolnych dawkach nic nie dały.

Logi za parę minut wrzucę, jak poskładam dolot ?

Edytowane przez ExeQtoR
Opublikowano (edytowane)

To nie czasem jakieś chinole te wtryski? Skoro na starych było ok to masz odpowiedź. Po co Ci takie wielkie wtryski do tej mocy? ?

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Na starych nie było ok, tylko korekty były jeszcze do przejścia, a teraz wykraczają poza normę.

Made in Brazil

Bo jak zrobie turbo na hybrydzie to będą OK ?

http://vaglogi.pl/log-002_033_5oO5v4.html
Patrz na ten log, jak lambda reaguje na nagłe dodanie gazu z biegu jałowego (korekta +25 i jeszcze mu mało - dusi się):
http://vaglogi.pl/log-002_033_003_q6QCZ96.html
na poprzednich wtryskach i poprzedniej mapie korekty też leciały ale na ok +20, a że to jeszcze jest w zakresie to silnik się nie dusił.

podsyłam parę fotek z zgaszonego silnika i po zgaszeniu(po logach)

Opublikowano

filmik podczas drugiego loga: 





 CAM01203.jpgCAM01200.jpgCAM01199.jpgwww.youtube.com/watch?v=_o9wm9n87mcCAM01205.jpgCAM01204.jpg

Opublikowano (edytowane)

Dziwne, że ma się nie dusić jak przy dodawaniu gazu czasy wtrysków dziwnie się zmieniają. Masz coś układem wtryskowym.

Zrób logi dynamiczne 2+33 i 115+118.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Chwila, a podczas wymiany wtrysków, trzeba jakoś listwę odpowietrzać ?

Opublikowano (edytowane)

Podczas wymiany wtrysków na inne niż do tej pory trzeba skalibrować je u tunera w ecu.

Sam przełożyłeś sobie te wtryski bez żadnej ingerencji w program?

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Tak, to on zmieniał mapę wtrysków, ale czy to była kalibracja ... to nie wiem ?

Opublikowano (edytowane)

Zrób te logi dynamiczne. Po mojemu masz albo coś skopane w ecu przez tjunera albo coś niedomaga w układzie paliwowym.

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)

pompa paliwa: akcja serwisowa ASO - nowa

f.paliwa - nowy ASO

logi zrobię jutro

Edytowane przez ExeQtoR

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...