paw13ostr Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Witam, proszę o analizę logów mojego 1.8 T AEB pod kątem ewentualnych nieszczelności, auto zbiera się trochę długo. Logi statyczne: - grupa 001-007: http://vaglogi.pl/log-001_007_A9nf9.html - grupa 002-008: http://vaglogi.pl/log-002_008_465NU.html Logi dynamiczne: - grupa 002-007: http://vaglogi.pl/log-002_007_088193.html - grupa 002-025: http://vaglogi.pl/log-002_025_0p609.html - grupa 001-013: http://vaglogi.pl/log-001_013_Gck9H97.html Z góry dziękuję za zainteresowanie.
Łukasz13 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 W tym aucie to diagnozowanie nieszczelności po logach to troche za dużo , nieszczleności sprawdzisz kompresorem dmuchając w dolot, druga rzecz którą trzeba sprawdzić to ciśnienie paliwa pod obciązeniem. Wtedy bedziesz wiedział wszystko. Napewno jest ubogo pod obciążeniem.
paw13ostr Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Dzięki za zainteresowanie. Powiesz mi z której grupy widać, że jest za ubogo? Dopiero wdrażam się w temat i chciałbym trochę skumać jak czytać te logi. Druga sprawa to permanentny błąd, który wyskakuję na VAGu to: 16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal P0121 - 35-10 - - - Intermittent. Objawia się to czasem falującymi obrotami i szarpaniem samochodu. Dzisiaj ściągnąłem przepustnice, wyczyściłem chociaż nie była mocno brudna. Zajrzałem do potencjometru, nie widać przetarć na ścieżkach. Jedyna rzecz jaka przykuła moją uwagę to ta ścieżka od nastawnika wolnych obrotów (tak mi sie wydaję, że to to), widać było jakby za mocno obcierała o płytkę. Nie wiem czy to ma jakiś związek z tym. Ogólnie co zauważyłem to, że błąd pojawia się wtedy kiedy niedelikatnie operuję gazem. Na wyższych obrotach i przy zmianie biegów czuć lekkie szarpnięcie i wnioskuję, że wtedy przepustnica traci sygnał i wywala ten błąd. Tylko nie wiem czemu tak się dzieje. Czy oprócz tego, że może być walnięty ten potencjometr, może coś innego wpływać na wywalanie tego błędu?
Łukasz13 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 No to jeszcze dodatkowo wymień przepustnice do tych rzeczy które napisałem wczesniej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się