Marcin Kaszyński Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam koledzy, znów mam problem. Tym razem dziś rano odpalam auto i z d*** zaczyna na luzie telepac autem. Korekcje na pompce na 1 cylindrze +2.6 na 4 -2.5 a na 2 i 3 +0.5. Uszczelnienia wtryskow? Jakieś 2 miesiace temu wtryski były wyciąganie i czyszczone oraz sprawdzane. Założona nowe uszczelki elringa. Ktoś ma jakieś rady?? Edytowane 6 Kwietnia 2019 przez Marcin Kaszyński
piotrsob1 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 W 16V dolne uszczelnienie pompek jest na stożku ( nie ma tam o-ringu ) A taka wysoka korekcja na pierwszym świadczy raczej o przedostawaniu się spalin z cylindra do szyny paliwowej w głowicy . Zatem na logikę wychodzi że jest problem z odpowiednim dociskiem pompki do gniazda Śruby mocujące pompki zostały wymienione na nowe i zostały dokręcone według procedury przewidzianej dla nich ?
Marcin Kaszyński Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Kupiłem zestaw montażowy elringa A tam są wszystkie uszczelki plus śruba i grzybek
piotrsob1 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Która śruba ? Regulacyjna ? Czy też były po dwie śruby M6 do mocowania każdej pompki ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się