Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Pompowtryski - niebieski dym ?


keniu3

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem z audi a4 b6 rano puszcza dyma  i nierówno chodzi przez 4/5 sekund później ok  

parametry z grupy 13

1cyl 0,4

2cyl 0,05

3cyl -1.36

4cyl 0,85

czy mogą to być uszczelniacze  pompo wtrysków   oleju mi nie przybywa anie nie bierze od zmiany dozmiany 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest kolor, zapach dymu?
Nierówna praca oznacza falowanie na obrotach czy samo trzęsienie nadwoziem?
Są jakieś błędy ?

Proponuję na początek sprawdzić wskazania czujników temperatury paliwa i chłodzenia. Po nocy wskazywana temperatura powinna powinna być zbliżona do temperatury otoczenia. Nie zaszkodzi zrobienie logów MAF-u

Jeżeli chodzi o same pompowtryski:
Parametry grupy 13 nie zawsze odzwierciedlają ich rzeczywisty stan. Miałem przypadek w 1.9 TDI (BLS) gdzie korekty były niemal idealne, a uszkodzony okazał się rozpylacz pompowtryskiwacza, który na jednym z cylindrów "lał" na tłoka przez co tłok spuchł i zaczął ocierać o gładź cylindra. Jeżeli zdecydujesz się na wymianę uszczelnień pamiętaj żeby sprawdzić przy tym gniazda pompowtrysków, które na potęgę lubią się wycierać w tych silnikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robi się loga od momentu odpalenia i widać co się dzieje z korektami w miarę rozgrzewania silnika...

013+018+023 - logujesz, odpalasz i po ok 2 minutach możesz zastopować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...