Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brak mocy przy 120km/h (tryb awaryjny)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Wiem ze już były 1000 tematów na ten temat.Przeczytałem wszystkie problemy z tym związane ale żaden mi nie pomógł.Mam tak samo jak inni czyli 120km/h gaz do dechy i nic, wyłącze i włącze autko normalnie przyśpiesza.Nie jest to ani zawór n75 ani przepływka itp.Z tego względu mam do was pytanie czy taka przyczyną może być zapchanie katalizatora?Słyszałem ze jak jest zapchany katalizator a za nim jest czujnik który sprawdza spaliny i wtedy włącza się tryb awaryjny.Czy to może być to ?

Opublikowano

Witam.Wiem ze już były 1000 tematów na ten temat.Przeczytałem wszystkie problemy z tym związane ale żaden mi nie pomógł.Mam tak samo jak inni czyli 120km/h gaz do dechy i nic, wyłącze i włącze autko normalnie przyśpiesza.Nie jest to ani zawór n75 ani przepływka itp.Z tego względu mam do was pytanie czy taka przyczyną może być zapchanie katalizatora?Słyszałem ze jak jest zapchany katalizator a za nim jest czujnik który sprawdza spaliny i wtedy włącza się tryb awaryjny.Czy to może być to ?

nie nie od tego ze masz kata zapchanego masz notlauf od kata to moze turbo wolno wstawac a ty nie masz zadnego czujnika za katem , tyle naczytales sie i co nic , bez logów powiem ci na 90% ze masz kierownice w turbo do czyszczenia , pewnie stoja deba , zrób logi dynamiczne grupy 011 i bedzie wiadomo , ze turbo do wyjecia i przeczyszczenia nie myl z regeneracją , koszt od 200 do 300 pln zalezy od miasta w którym bedziesz robił

ps. sam bym taniej nie zrobił niż 200pln

Opublikowano

Jak tylko będe mógl zrobie logi.Tymczasem cytat:Ponadto w wielu nowych samochodach nie można wyciąć katalizatora, gdyż komputer sam sprawdza skład spalin za katalizatorem i jeśli odbiegają od normy sygnalizuje to kontrolka na desce, która informuje o usterce w układzie sterowania silnika. Wówczas włączany jest awaryjny tryb, parametr, silnika są uśrednione, a to skutkuje znacznym spadkiem mocy.

Opublikowano

Jak tylko będe mógl zrobie logi.Tymczasem cytat:Ponadto w wielu nowych samochodach nie można wyciąć katalizatora, gdyż komputer sam sprawdza skład spalin za katalizatorem i jeśli odbiegają od normy sygnalizuje to kontrolka na desce, która informuje o usterce w układzie sterowania silnika. Wówczas włączany jest awaryjny tryb, parametr, silnika są uśrednione, a to skutkuje znacznym spadkiem mocy.

kolego ty nie masz nowego :polew: tylko 13-sto letni , a cytat moze dotyczy benzyny nie wiem tego bo nie podałeś skąd ten cytat , tak czy owak ja ci napisalem o twoim aucie a nie o jakimś tam......

Opublikowano

podepnij vaga, nie ma co dywagować... niektórzy widzę stawiają blisko 100% diagnozy po krótkim opisie... co może być prawdą, ale z prawdą może się mijać... zacznij od kompa... ja mam u siebie dwie sondy i mierzą przed i za katem... tylko że ja mam benzyne... czyli cyt: jakieś tam... :tongue4: ( cytat z powyższej wypowiedzi- żeby nie było) :naughty:

Opublikowano

niektórzy widzę stawiają blisko 100% diagnozy po krótkim opisie.

bo blisko 90% przyczyna sa zapieczone kierownice po takim opisie w tym motorze ,a 10% inne , po to trzeba logi zrobic zeby byc pewnym zanim wezmiemy sie za turbinke

Opublikowano

a skąd pewnośc ze to nie N75 ani przepływka ? skoro nie robiłes logów ?

Opublikowano

a skąd pewnośc ze to nie N75 ani przepływka ? skoro nie robiłes logów ?

bo n75 to mit ze one padaja wypowiadany przez mechaniorow co odczytuja błedy z kompa i im pokazuje bład zaworka n75( zaworek leci ale nie w turbinach o zmiennej geometrii tylko najczesciej przy motorach 1z i ahu) , a przeplywka tez nie zabardzo skoro po ponownym odpaleniu jest ok az do zlapania nastepnego trybu awaryjnego,

Opublikowano

a skąd pewnośc ze to nie N75 ani przepływka ? skoro nie robiłes logów ?

bo n75 to mit ze one padaja wypowiadany przez mechaniorow co odczytuja błedy z kompa i im pokazuje bład zaworka n75( zaworek leci ale nie w turbinach o zmiennej geometrii tylko najczesciej przy motorach 1z i ahu) , a przeplywka tez nie zabardzo skoro po ponownym odpaleniu jest ok az do zlapania nastepnego trybu awaryjnego,

Tu się mylisz kolego. Miałem podobne objawy do Twoich, czyli 3000rpm i turbo off, po restarcie silnika wszystko wracało do normy. U mnie po wymianie N75 jest wszystko w porządku.

Ten sam mechanik Ci powiedział, że masz jakiś czujnik za katem? Jeżeli tak to zmień mechanika.

Czyszczenie przepływki tez nie zaszkodzi, a dodatkowo spróbuj wyczyścić jeszcze kolektor ssący to po porzejechani kilkuset metrów nie uwierzysz, że to ten sam samochód :good:

Opublikowano

na 90 procent turbo do czyszczenia

miałem to w każdej 110KM

Opublikowano

a skąd pewnośc ze to nie N75 ani przepływka ? skoro nie robiłes logów ?

bo n75 to mit ze one padaja wypowiadany przez mechaniorow co odczytuja błedy z kompa i im pokazuje bład zaworka n75( zaworek leci ale nie w turbinach o zmiennej geometrii tylko najczesciej przy motorach 1z i ahu) , a przeplywka tez nie zabardzo skoro po ponownym odpaleniu jest ok az do zlapania nastepnego trybu awaryjnego,

Tu się mylisz kolego. Miałem podobne objawy do Twoich, czyli 3000rpm i turbo off, po restarcie silnika wszystko wracało do normy. U mnie po wymianie N75 jest wszystko w porządku.

Ten sam mechanik Ci powiedział, że masz jakiś czujnik za katem? Jeżeli tak to zmień mechanika.

Czyszczenie przepływki tez nie zaszkodzi, a dodatkowo spróbuj wyczyścić jeszcze kolektor ssący to po porzejechani kilkuset metrów nie uwierzysz, że to ten sam samochód :good:

noe nie wiem , a dawno ten zaworek podmieniles , bo cos mi sie wydaje, ze długo banana na twarzy to ty miec nie bedziesz, maz jakies logi przed i po na potwierdzenie tego, bo nie chce mi sie troche wierzyc ze powodem był tylko n75

Opublikowano

aeldo123 zrób proszę logi, wtedy będziemy dyskutować, póki co to gadanina jak na jarmarku :cool1:

Opublikowano

a skąd pewnośc ze to nie N75 ani przepływka ? skoro nie robiłes logów ?

bo n75 to mit ze one padaja wypowiadany przez mechaniorow co odczytuja błedy z kompa i im pokazuje bład zaworka n75( zaworek leci ale nie w turbinach o zmiennej geometrii tylko najczesciej przy motorach 1z i ahu) , a przeplywka tez nie zabardzo skoro po ponownym odpaleniu jest ok az do zlapania nastepnego trybu awaryjnego,

Tu się mylisz kolego. Miałem podobne objawy do Twoich, czyli 3000rpm i turbo off, po restarcie silnika wszystko wracało do normy. U mnie po wymianie N75 jest wszystko w porządku.

Ten sam mechanik Ci powiedział, że masz jakiś czujnik za katem? Jeżeli tak to zmień mechanika.

Czyszczenie przepływki tez nie zaszkodzi, a dodatkowo spróbuj wyczyścić jeszcze kolektor ssący to po porzejechani kilkuset metrów nie uwierzysz, że to ten sam samochód :good:

noe nie wiem , a dawno ten zaworek podmieniles , bo cos mi sie wydaje, ze długo banana na twarzy to ty miec nie bedziesz, maz jakies logi przed i po na potwierdzenie tego, bo nie chce mi sie troche wierzyc ze powodem był tylko n75

jakieś 40kkm temu :cool1: logów nie mam, ale na tę przypadłość wówczas mogły wpływać 3 rzeczy: zasyfione węzyki, N75 no i turbo. Wężyki spoko, N75 wymienione, a turbo zdrowe :guma:

aeldo123 słuchaj moda i :vaglogi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...