Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Brak mocy przy 120km/h (tryb awaryjny)


Recommended Posts

Posted

Witam.Wiem ze już były 1000 tematów na ten temat.Przeczytałem wszystkie problemy z tym związane ale żaden mi nie pomógł.Mam tak samo jak inni czyli 120km/h gaz do dechy i nic, wyłącze i włącze autko normalnie przyśpiesza.Nie jest to ani zawór n75 ani przepływka itp.Z tego względu mam do was pytanie czy taka przyczyną może być zapchanie katalizatora?Słyszałem ze jak jest zapchany katalizator a za nim jest czujnik który sprawdza spaliny i wtedy włącza się tryb awaryjny.Czy to może być to ?

Posted

Witam.Wiem ze już były 1000 tematów na ten temat.Przeczytałem wszystkie problemy z tym związane ale żaden mi nie pomógł.Mam tak samo jak inni czyli 120km/h gaz do dechy i nic, wyłącze i włącze autko normalnie przyśpiesza.Nie jest to ani zawór n75 ani przepływka itp.Z tego względu mam do was pytanie czy taka przyczyną może być zapchanie katalizatora?Słyszałem ze jak jest zapchany katalizator a za nim jest czujnik który sprawdza spaliny i wtedy włącza się tryb awaryjny.Czy to może być to ?

nie nie od tego ze masz kata zapchanego masz notlauf od kata to moze turbo wolno wstawac a ty nie masz zadnego czujnika za katem , tyle naczytales sie i co nic , bez logów powiem ci na 90% ze masz kierownice w turbo do czyszczenia , pewnie stoja deba , zrób logi dynamiczne grupy 011 i bedzie wiadomo , ze turbo do wyjecia i przeczyszczenia nie myl z regeneracją , koszt od 200 do 300 pln zalezy od miasta w którym bedziesz robił

ps. sam bym taniej nie zrobił niż 200pln

Posted

Jak tylko będe mógl zrobie logi.Tymczasem cytat:Ponadto w wielu nowych samochodach nie można wyciąć katalizatora, gdyż komputer sam sprawdza skład spalin za katalizatorem i jeśli odbiegają od normy sygnalizuje to kontrolka na desce, która informuje o usterce w układzie sterowania silnika. Wówczas włączany jest awaryjny tryb, parametr, silnika są uśrednione, a to skutkuje znacznym spadkiem mocy.

Posted

Jak tylko będe mógl zrobie logi.Tymczasem cytat:Ponadto w wielu nowych samochodach nie można wyciąć katalizatora, gdyż komputer sam sprawdza skład spalin za katalizatorem i jeśli odbiegają od normy sygnalizuje to kontrolka na desce, która informuje o usterce w układzie sterowania silnika. Wówczas włączany jest awaryjny tryb, parametr, silnika są uśrednione, a to skutkuje znacznym spadkiem mocy.

kolego ty nie masz nowego :polew: tylko 13-sto letni , a cytat moze dotyczy benzyny nie wiem tego bo nie podałeś skąd ten cytat , tak czy owak ja ci napisalem o twoim aucie a nie o jakimś tam......

Posted

podepnij vaga, nie ma co dywagować... niektórzy widzę stawiają blisko 100% diagnozy po krótkim opisie... co może być prawdą, ale z prawdą może się mijać... zacznij od kompa... ja mam u siebie dwie sondy i mierzą przed i za katem... tylko że ja mam benzyne... czyli cyt: jakieś tam... :tongue4: ( cytat z powyższej wypowiedzi- żeby nie było) :naughty:

Posted

niektórzy widzę stawiają blisko 100% diagnozy po krótkim opisie.

bo blisko 90% przyczyna sa zapieczone kierownice po takim opisie w tym motorze ,a 10% inne , po to trzeba logi zrobic zeby byc pewnym zanim wezmiemy sie za turbinke

Posted

a skąd pewnośc ze to nie N75 ani przepływka ? skoro nie robiłes logów ?

Posted

a skąd pewnośc ze to nie N75 ani przepływka ? skoro nie robiłes logów ?

bo n75 to mit ze one padaja wypowiadany przez mechaniorow co odczytuja błedy z kompa i im pokazuje bład zaworka n75( zaworek leci ale nie w turbinach o zmiennej geometrii tylko najczesciej przy motorach 1z i ahu) , a przeplywka tez nie zabardzo skoro po ponownym odpaleniu jest ok az do zlapania nastepnego trybu awaryjnego,

Posted

a skąd pewnośc ze to nie N75 ani przepływka ? skoro nie robiłes logów ?

bo n75 to mit ze one padaja wypowiadany przez mechaniorow co odczytuja błedy z kompa i im pokazuje bład zaworka n75( zaworek leci ale nie w turbinach o zmiennej geometrii tylko najczesciej przy motorach 1z i ahu) , a przeplywka tez nie zabardzo skoro po ponownym odpaleniu jest ok az do zlapania nastepnego trybu awaryjnego,

Tu się mylisz kolego. Miałem podobne objawy do Twoich, czyli 3000rpm i turbo off, po restarcie silnika wszystko wracało do normy. U mnie po wymianie N75 jest wszystko w porządku.

Ten sam mechanik Ci powiedział, że masz jakiś czujnik za katem? Jeżeli tak to zmień mechanika.

Czyszczenie przepływki tez nie zaszkodzi, a dodatkowo spróbuj wyczyścić jeszcze kolektor ssący to po porzejechani kilkuset metrów nie uwierzysz, że to ten sam samochód :good:

Posted

na 90 procent turbo do czyszczenia

miałem to w każdej 110KM

Posted

a skąd pewnośc ze to nie N75 ani przepływka ? skoro nie robiłes logów ?

bo n75 to mit ze one padaja wypowiadany przez mechaniorow co odczytuja błedy z kompa i im pokazuje bład zaworka n75( zaworek leci ale nie w turbinach o zmiennej geometrii tylko najczesciej przy motorach 1z i ahu) , a przeplywka tez nie zabardzo skoro po ponownym odpaleniu jest ok az do zlapania nastepnego trybu awaryjnego,

Tu się mylisz kolego. Miałem podobne objawy do Twoich, czyli 3000rpm i turbo off, po restarcie silnika wszystko wracało do normy. U mnie po wymianie N75 jest wszystko w porządku.

Ten sam mechanik Ci powiedział, że masz jakiś czujnik za katem? Jeżeli tak to zmień mechanika.

Czyszczenie przepływki tez nie zaszkodzi, a dodatkowo spróbuj wyczyścić jeszcze kolektor ssący to po porzejechani kilkuset metrów nie uwierzysz, że to ten sam samochód :good:

noe nie wiem , a dawno ten zaworek podmieniles , bo cos mi sie wydaje, ze długo banana na twarzy to ty miec nie bedziesz, maz jakies logi przed i po na potwierdzenie tego, bo nie chce mi sie troche wierzyc ze powodem był tylko n75

Posted

aeldo123 zrób proszę logi, wtedy będziemy dyskutować, póki co to gadanina jak na jarmarku :cool1:

Posted

a skąd pewnośc ze to nie N75 ani przepływka ? skoro nie robiłes logów ?

bo n75 to mit ze one padaja wypowiadany przez mechaniorow co odczytuja błedy z kompa i im pokazuje bład zaworka n75( zaworek leci ale nie w turbinach o zmiennej geometrii tylko najczesciej przy motorach 1z i ahu) , a przeplywka tez nie zabardzo skoro po ponownym odpaleniu jest ok az do zlapania nastepnego trybu awaryjnego,

Tu się mylisz kolego. Miałem podobne objawy do Twoich, czyli 3000rpm i turbo off, po restarcie silnika wszystko wracało do normy. U mnie po wymianie N75 jest wszystko w porządku.

Ten sam mechanik Ci powiedział, że masz jakiś czujnik za katem? Jeżeli tak to zmień mechanika.

Czyszczenie przepływki tez nie zaszkodzi, a dodatkowo spróbuj wyczyścić jeszcze kolektor ssący to po porzejechani kilkuset metrów nie uwierzysz, że to ten sam samochód :good:

noe nie wiem , a dawno ten zaworek podmieniles , bo cos mi sie wydaje, ze długo banana na twarzy to ty miec nie bedziesz, maz jakies logi przed i po na potwierdzenie tego, bo nie chce mi sie troche wierzyc ze powodem był tylko n75

jakieś 40kkm temu :cool1: logów nie mam, ale na tę przypadłość wówczas mogły wpływać 3 rzeczy: zasyfione węzyki, N75 no i turbo. Wężyki spoko, N75 wymienione, a turbo zdrowe :guma:

aeldo123 słuchaj moda i :vaglogi:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...