orczykk Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Witam, dalej walczę z podwyższonymi obrotami, wyskakuje mi błąd 16891, wyczytałem, że może to byś przepływka, więc na samym początku odpialem i pojeździłem trochę, wywołało błąd przepływki lecz obroty były takie jak powinny, stwierdziłem więc że to musi być to, zamieniłam z kolegą który ma taka sama sprawdziliśmy numery, u niego wszystko z nią jest okej. Przełożyliśmy moja do jego, jego do mojej. Co się okazała u niego było wszystko w jak najlepszym porządku, a u mnie dalej wywalało błąd. Macie jakiś pomysł? Dziwi mnie, że po tym jak odpialem przyepływke obroty były normalne, a po podpieciu już wali błędem, gdzie szukać problemu ? Dodam, że podwyższone obroty są tylko gdy auto się zagrzeje, na zimnym silniku są takie jak być powinny. Na drugi błąd nie zwracajcie uwagi, był kiedyś lecz juz dawno skasowany i nie pojawia się od tej pory. A4 b6 1.8 t 163 km bfb
przem8 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Zaworek jednokierunkowy odmy. Drugi błąd to albo kończy się kat, uszkodzona druga sonda lub źle wystrojone lpg. Zrób logi na benzynie 2+33, 3+20 i 115+118 oraz na lpg 2+33. Instrukcje jak coś masz w dziale diagnostyka.
orczykk Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Zaworek wymieniony dalej to samo
przem8 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 (edytowane) Ori czy gówniany topran? Szczelność dolotu sprawdzana? Edytowane 14 Kwietnia 2019 przez przem8
orczykk Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Wymieniony na topran, kupiłem więc oriw aso, zaworek puszczał w dwie strony, nowy zaworek, później kupiłem kolejny w aso, tak samo puszczał w dwie strony, a topran trzymał, więc kupiłem dwa zaworki za ponad 100 zł, a topran za 15 zlotych okazał się być lepszy, gdzie tu logika ?
przem8 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 A jak zachowywał się silnik na ori zaworku? Próbowałeś go w ogóle założyć? Nie wiem do kogo masz pretensje za te zaworki, bo przecież masz 2 tygodnie na ich zwrócenie i nie robią łachy tylko zwracają hajs.
orczykk Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Silnik zachowuje się tak samo, nic się nie zmienia. Tylko dziwi mnie czemu dzieje się tak, tylko i wyłącznie na ciepłym silniku ?
Łukasz13 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Szczelność dolotu i podciśnien sprawdzana? bez logów to za wiele nie da się pomóc.
orczykk Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Z logami mogę mieć mały problem, gdyż gniazdo diagnostyczne mam chyba uszkodzony delikatnie, przy każdym najmniejszym dotyku rozlacza kompa, jak coś sprawdzam to tylko na postoju
Koreczek Opublikowano 29 Września 2023 Opublikowano 29 Września 2023 Witaj orczykk kolego uporałes sie z tym probleme bo mam ten sam problem z obrotami,nie moge sobie z tym poradzic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się