sidus7 Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Witam! Tak jak napisałem mam zamiar stac się posiadaczem takiego audi. Trochę handluje samochodami lecz potrzebuje waszej porady. Znalazłem w Niemczech Audi A4 2,5TDI quattro, 6 biegów, klimatyzacja, elektryka itp, sedan, czarna. Rocznik 2001 (grudzień) serwisowana, przebieg 200tys. Niestety w tym audi jest jeden problem, kupujący twierdzi że nie działa w nim jeden cylinder, tzn. samochód aktualnie chodzi na 5 a nie na 6. Teraz pytanie do was, co to może być za usterka i ile może kosztować naprawa jej? Wiem że może być mase mozliwości ale taka najprawdopodobniejsza. Za około tydzień będe ją oglądał i musze podjąc decyzje. PS: opisałem te audi, do niedawna siedziałem tylko w pasatach B5FL, B6 itp, nie znam się zbytnio, ile takie audi (sprawne) jest warte na polskim rynku?
KrzyHo Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Bardzo możliwe że spadły dźwigienki (koszt naprawy około 5-6 tyś.) albo któryś wtrysk siedzi lub pompa się kończy. Naprawy to przeważnie koszt od 2 tyś w górę przy tym silniku, oczywiście jeśli chodzi o grubsze sprawy. Możliwe też że nie ma ciśnienia na którymś cylindrze, wtedy to już większa robota (głowica do zdjęcia, sprawdzenia, możliwe że pierścienie) Gdy diesel nie chodzi na jeden to albo nie dostaje paliwa albo nie ma ciśnienia.
Musashi Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 przynajmniej bez pomiaru kompresji, nie ma mozliwosci weryfikacji przyczyny. przy zakupie w ciemno załozyłbym bezpieczny koszt naprawy na poziomie 10.000 PLN
wojtekce Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 weź też pod uwagę wymiane silnika jakieś 4-5 tys używka
Sztomel Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 pomiar kompresji może nie zweryfikować przyczyny, zamień miejscami wtryski z tym cylindrem, który nie pali i się dowiesz czy wina leży po stronie wtrysku - raczej to właśnie obstawiam.
Musashi Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 pomiar kompresji może nie zweryfikować przyczyny, zamień miejscami wtryski z tym cylindrem, który nie pali i się dowiesz czy wina leży po stronie wtrysku - ra pomiar kompresji może nie zweryfikować przyczyny, zamień miejscami wtryski z tym cylindrem, który nie pali i się dowiesz czy wina leży po stronie wtrysku - raczej to właśnie obstawiam. czej to właśnie obstawiam. przeciez uszkodzony wtrysk to nie problem, brak kompresji juz jest niepkojacy. dlatego zdecycodanie sprawdzalbym najpierw kompresje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się