Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Komunikat BREAKE przy uruchamianiu silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hmm myslałem ze jak sie czujnik rozwali to mryga kontorolka od świec zarowych ;)

ale jak nie to czujnik w ASO 30 zł :)

Niby logiczne, świece sa najbardziej powiązane z hamulcami, też się grzeją :)

Może w starszych rocznikach tak było...

Pozatym Marek tak poczynił :), że wymusił pojawianie się tego komunikatu na wyświetlaczu, bezpośrednio z kompa, czyli jakoś tam rozłączał obwód - sorki za trochę malkontectwa w opisie "przypadku", ale niewiele mnie aspekt techniczny całej operacji interesował :gwizdanie:

grunt, że ma działać

wiesz co az wyciagne czujnik od hamulca i zobacze z czystej ciekawości

w golfie mrugała kontorlka świec żarowych i pokaywało napis

Opublikowano

Adas, no to załóż nowy aku lub sprawdz stan tego co masz. Napodłączałeś różnych urządzeń(navi, bixenon) i może po prostu aku nie trzyma parametrów.

Opublikowano

Adas, no to załóż nowy aku lub sprawdz stan tego co masz. Napodłączałeś różnych urządzeń(navi, bixenon) i może po prostu aku nie trzyma parametrów.

Na próbę mogę użyczyć reaktor od swojego traktora :decayed::evil:

Opublikowano

Adas, no to załóż nowy aku lub sprawdz stan tego co masz. Napodłączałeś różnych urządzeń(navi, bixenon) i może po prostu aku nie trzyma parametrów.

:good:

spróbuję go prostownikiem rypnąć - jak to nie aku to już karwa nie wiem [br]Dopisany: 12 Marzec 2009, 10:48_________________________________________________

Adas, no to załóż nowy aku lub sprawdz stan tego co masz. Napodłączałeś różnych urządzeń(navi, bixenon) i może po prostu aku nie trzyma parametrów.

Na próbę mogę użyczyć reaktor od swojego traktora :decayed::evil:

spasiba Andrew - za wczorajszą pomoc również :notworthy:

Opublikowano

Mojemu koledze tak sie działo ale w audi S2 93r, zawsze po odpaleniu a pozniej juz w czasie jazdy i podobno mu sie tarcze hamulcowe kończyły, wymienił tarcze i komunikatu nie ma, a od kończących sie klocków jest inna kontrolka (O) te boczne kreski mają nacięcia. NIe wiem czy w A4 moze być to samo ale to tylko moja sugestia, w starej B5 jak zamigał 3 razy wykrzyknik to znak ze aku juz pada

Opublikowano

dzięki ale to nie to. Zarówno tarcze jak i klocki są nowiutkie. Tarcze nie mają czujników więc tym bardziej to raczej problem elektroniki ABSu bądz tak jak letallec napisał - spadek napięcia poniżej normy

Opublikowano

ale klocki maja czujnik moze sie poprostu odpiął z kostki i tak jest albo sie zapyział i styka i dlatego dzwoni cały czas

Opublikowano

ale klocki maja czujnik moze sie poprostu odpiął z kostki i tak jest albo sie zapyział i styka i dlatego dzwoni cały czas

I tylko na zimnym?? :mysli:

Opublikowano

ale klocki maja czujnik moze sie poprostu odpiął z kostki i tak jest albo sie zapyział i styka i dlatego dzwoni cały czas

nie dzwoni cały czas - tylko przy rozruchu. Klocki świeciłyby się cały czas

Gość dzikidzidz
Opublikowano

Też wymieniłem czujnik, i rezultat jak u kolegi...

Diagnosta też sie zdziwił, ale mniejsza o to, w końcu 40 zeta to nie za dużo "w imię nauki" - kolejna rzecz wyelimonowana :no:

Wpadłem na pomysł wyłączanie wszystkich odbiorników przy odpalaniu i swiateł z opcji auto na "zero", jak na razie komunikat mi się nie pokazał, będe dalej obserwował...może faktycznie te zmiany napięcia sa niewielkie, że zapisuje błąd jako sporadyczny?

Przeszukałem całe archiwum i nic mi nie rozjaśniło...

Jak się zapali jadę jeszce raz na vaga, zostawię na noc i rano podłączymy przed uruchomieniem, może wtedy coś wyrzuci.

W tym wszystkim męczy mnie tylko jedno - jaki związek:

- pierwsze zpalenie rano - komunikat

- jeżeli go zgaszę, jak zimny po 2 km np, też potrafi wywalić komunikat,

- postoi 8 godzin pod pracą (zimno) -wywala

Akumulator sprawny, moze faktycznie mocno go naciska w momencie rozruchu?

Pozatym aku wyrzucułby podczas autodiagnozy - ma ikonkę, a na vagu akumulator tez by wyszedł...

"szukam, szukania mi trzeba..."

pozdro, w końcu znajdziemy przyczynę

dzidz

Opublikowano

Też wymieniłem czujnik, i rezultat jak u kolegi...

Diagnosta też sie zdziwił, ale mniejsza o to, w końcu 40 zeta to nie za dużo "w imię nauki" - kolejna rzecz wyelimonowana :no:

Wpadłem na pomysł wyłączanie wszystkich odbiorników przy odpalaniu i swiateł z opcji auto na "zero", jak na razie komunikat mi się nie pokazał, będe dalej obserwował...może faktycznie te zmiany napięcia sa niewielkie, że zapisuje błąd jako sporadyczny?

Przeszukałem całe archiwum i nic mi nie rozjaśniło...

Jak się zapali jadę jeszce raz na vaga, zostawię na noc i rano podłączymy przed uruchomieniem, może wtedy coś wyrzuci.

W tym wszystkim męczy mnie tylko jedno - jaki związek:

- pierwsze zpalenie rano - komunikat

- jeżeli go zgaszę, jak zimny po 2 km np, też potrafi wywalić komunikat,

- postoi 8 godzin pod pracą (zimno) -wywala

Akumulator sprawny, moze faktycznie mocno go naciska w momencie rozruchu?

"szukam, szukania mi trzeba..."

pozdro, w końcu znajdziemy przyczynę

dzidz

a w którym module wywala Ci błędy VAG ? ja wczoraj logowałem 3 razy i nie mam żadnych błędów w hamulcach czy jakichkolwiek innych poza spoadycznymi w Navi.

Silnik startuje tylko na włączonym RNS-E ale to chyba go nie obciąża aż tak.

Może stacyjka ? jakieś zwarcie na czujniku ABSu, taśma ABSu ( jeżeli jest na piaście a A4 ) no niewiem :kwasny::mysli:

ja tez będe szukał

Opublikowano

Nie jestem pewny czy aku wywali błąd :mysli: U mnie nie wywalił. dzikidzidz napisałeś że na zimnym i jak wyłączyłeś urządzenia to było OK. Adas, zrób to samo. Wyłącz navi, klimatronic + włącznik świateł na OFF i zobaczysz.

Opublikowano

Morze rozrusznik pobiera za dużo prądu i jest spory spadek przy rozruchu? W poprzednim moim aucie VW SHARAN wszystko głupiało przy odpalaniu przez rozrusznik i zaśniedziałe styki. Pozdrawiam

Gość dzikidzidz
Opublikowano

a w którym module wywala Ci błędy VAG ? ja wczoraj logowałem 3 razy i nie mam żadnych błędów w hamulcach czy jakichkolwiek innych poza spoadycznymi w Navi.

Silnik startuje tylko na włączonym RNS-E ale to chyba go nie obciąża aż tak.

chyba ze dwa razy był błąd sporadyczny, ale nie wiem w którym (nie robiłem tego własnoręczmnie i wtedy nie zwróciłem na to uwagi, od razu mi wykasował) później miałem jak u Ciebie, brak błędów - czysto...

Jeżeli chodzi o miganie ikonki z wykrzyknikiem to to zosatło wymuszone, stąd założyliśmy, jak się okazało błędnie, że to ten czujnik za 40 zeta :gwizdanie:

Jak na razie będe obserwował

U mnie problem zaczął się jeszce w listopadzie, póżniej jakis czas spokój i w styczniu od nowa, ce la vi

Opublikowano

Chłopaki naładujcie sobie aku , chodzi o to że układ hamulcowy nie może działać jeśli zasilanie jest poniżej 11V a tak się dzieję jeśli aku ma za mały prąd rozruchowy. Zacznijcie od najtańszych rzeczy typu naładowanie aku i test obciążeniowy nie duży koszt a sprawdzi się żywotność pzdr

Opublikowano

no nic - musze tak jak Grzanek85 mowi naladowac aku i wystartowac go. Zima dala mu w dupe a moj aku ma juz 6 lat wiec na pierwszy front rusza teraz aku

dam znac

Gość dzikidzidz
Opublikowano

Chłopaki naładujcie sobie aku , chodzi o to że układ hamulcowy nie może działać jeśli zasilanie jest poniżej 11V a tak się dzieję jeśli aku ma za mały prąd rozruchowy. Zacznijcie od najtańszych rzeczy typu naładowanie aku i test obciążeniowy nie duży koszt a sprawdzi się żywotność pzdr

Moze macie rację towarzyszu, bo u mnie przeloty na małych odcinkach i nie zdąży doładować :mysli:

Trzeba by sprawdzić, u mnie akumulator wydaje ise od nowości siedzieć w autku czyli prawie 7 wiosen - może juz nie trzyma parametrów :mysli:

Trza sprawdzić.

dzięki

ps. jak na razie wyłączanie świateł i klimy przy uruchomaianiu traktorka daje rezultaty - kontrolki się nie zapalają.

Opublikowano

ps. jak na razie wyłączanie świateł i klimy przy uruchomaianiu traktorka daje rezultaty - kontrolki się nie zapalają.

no to jednak aku...

Opublikowano

Cos znalazlem. Dzisiaj przelogowalem dziada na wlaczonym silniku i odrazu wywalilo blad - po wykasowaniu jak narazie komunikat BRAKE nie wyskakuje - zobaczymy jak dalej. Poki co widac ze czujnik szwankuje

Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.LBL

Part No: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 3429

Coding: 04255

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

35-10 - - - Intermittent

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...