Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t k03s 239 km!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hehe, nie mam pojecia, ale nie interesuja mnie takie zabawy?

Jakbym mial kase to bym kupil vette i wtedy mozemy probowac

Opublikowano

Ile lpg spala Ci auto na tym programie?

Opublikowano

W miescie 14-15 lpg/100. Na trasie ok 12. Ale wolno nie jezdze, na krajowkach 100-140 norma, na ekspresowkach 180+.

Opublikowano

Jak na te prędkości nawet spoko.

Opublikowano
3 godziny temu, Randor napisał:

Jak na te prędkości nawet spoko.

Nawet bardzo spoko. Z tych b5/b6/b7 1.8t i tak rajdowki sie nie zrobi, ale jako szybkie i jednoczesnie dosyc tanie w utrzymaniu daily sprawdzaja sie znakomicie.

Opublikowano

I to jest w nich najlepsze;-)

Opublikowano

Jaki miałeś maks przepływ w logach? Wiem, że to nie jest wyznacznik mocy, pytam z czystej ciekawości.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 26.05.2019 o 17:41, Randor napisał:

Jaki miałeś maks przepływ w logach? Wiem, że to nie jest wyznacznik mocy, pytam z czystej ciekawości.

Jakos 190 do 194 w maksie. A u Ciebie ile wyszlo po programie?

Edytowane przez bartez90
Opublikowano (edytowane)

Ok 185 przy 6000 rpm na filtrze Filtrona (kupa). Teraz to zupełnie inne auto. Przepływu przybyło mi ok 30 względem tego co było na pseudo sofcie 180km.Zapłon mocno się poprawił, silnik nie stuka. No ogólnie wszystko wygląda lepiej. Spodziewałem się lipy a wyszło ok. Najlepsze jest to, że turbo wstaje wcześnie i jeździ się tym bardzo przyjemnie.

Edytowane przez Randor
Opublikowano

No to całkiem ładny przepływ. Najważniejsze że dół się poprawił bo to najczęściej się wykorzystuje. Nie oszukujmy się ile razy jeździ się do odciny:-)

Opublikowano

No dokładnie. W sumie z tego powodu zrezygnowałem z hybrydy. Może są wyjątki ale zazwyczaj wstają one dużo gorzej.

Opublikowano
W dniu 27.05.2019 o 09:24, Randor napisał:

No dokładnie. W sumie z tego powodu zrezygnowałem z hybrydy. Może są wyjątki ale zazwyczaj wstają one dużo gorzej.

Hybrydy nie wstają później, tylko są kastrowane w sofcie żeby korba nie wyszła bokiem.. Następna kwestia hybryda, hybrydzie nie równa. 

Opublikowano

Wiem, że hybryda hybrydzie nie równa ale przeważnie jest gorzej z tym wstawaniem. Robiłem rozeznanie i wynikło z niego, że jeśli już to robić delikatną hybrydę na te 240-250km i dobrze żeby była na cienkim wałku który z kolei odbija się na żywotności.

Z wykresów wynika, że już K04-64 tfsi z dużo większym potencjałem wstaje wcześniej i mniej grzeje dolot niż hybrydy na mniejszą moc. Jeśli ktoś robi to dobrze to pewnie zdarzają się wyjątki ale ja nie chciałem ryzykować.

 

Opublikowano (edytowane)

Moja hybryda potrafi 1.26b osiągnąć jak dobrze pamiętam przy 2.3k z tym że kastrowana jest do odpowiednich obrotów. Potencjał max 270-280kunia, ale tu bardziej chodziło o jak najlepszy spool. Żywotność zobaczymy, pierwsze 10k pękło.

Edytowane przez ELLIOTT
Opublikowano

Oby służyła. Ty robisz hybrydy czy robiłeś u kogoś?

Opublikowano
2 godziny temu, Randor napisał:

Oby służyła. Ty robisz hybrydy czy robiłeś u kogoś?

Germi robił, jak i serwisuje moje auto przy każdym zjedzie do pl.

Opublikowano (edytowane)

Bartoszu mógłbyś nagrać jakiś filmik z przyspieszeniem powiedzmy 80-200? Pełno jest wpisów z wykresami itp ale trudno mieć porównanie na tej podstawie. W sumie 0-100 mało mnie interesuje.

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Musze miec kogos do pomocy bo samemu nie bede nagrywal przy takich predkosciach. Ale ogarne przy najblizszej okazji i wrzuce jakis filmik.

Opublikowano

?

Opublikowano

Tu filmik jak moje jechało  ,,okolice 220 koni

temperatura na liczniku  sie nie przejmowac licznik  cos nieogarynał,,ecu  widzi poprawnie

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...