bartez90 Opublikowano 15 Maja 2019 Autor Opublikowano 15 Maja 2019 Hehe, nie mam pojecia, ale nie interesuja mnie takie zabawy? Jakbym mial kase to bym kupil vette i wtedy mozemy probowac
bartez90 Opublikowano 19 Maja 2019 Autor Opublikowano 19 Maja 2019 W miescie 14-15 lpg/100. Na trasie ok 12. Ale wolno nie jezdze, na krajowkach 100-140 norma, na ekspresowkach 180+.
bartez90 Opublikowano 20 Maja 2019 Autor Opublikowano 20 Maja 2019 3 godziny temu, Randor napisał: Jak na te prędkości nawet spoko. Nawet bardzo spoko. Z tych b5/b6/b7 1.8t i tak rajdowki sie nie zrobi, ale jako szybkie i jednoczesnie dosyc tanie w utrzymaniu daily sprawdzaja sie znakomicie.
Randor Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 Jaki miałeś maks przepływ w logach? Wiem, że to nie jest wyznacznik mocy, pytam z czystej ciekawości.
bartez90 Opublikowano 26 Maja 2019 Autor Opublikowano 26 Maja 2019 (edytowane) W dniu 26.05.2019 o 17:41, Randor napisał: Jaki miałeś maks przepływ w logach? Wiem, że to nie jest wyznacznik mocy, pytam z czystej ciekawości. Jakos 190 do 194 w maksie. A u Ciebie ile wyszlo po programie? Edytowane 1 Czerwca 2019 przez bartez90
Randor Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 (edytowane) Ok 185 przy 6000 rpm na filtrze Filtrona (kupa). Teraz to zupełnie inne auto. Przepływu przybyło mi ok 30 względem tego co było na pseudo sofcie 180km.Zapłon mocno się poprawił, silnik nie stuka. No ogólnie wszystko wygląda lepiej. Spodziewałem się lipy a wyszło ok. Najlepsze jest to, że turbo wstaje wcześnie i jeździ się tym bardzo przyjemnie. Edytowane 26 Maja 2019 przez Randor
bartez90 Opublikowano 26 Maja 2019 Autor Opublikowano 26 Maja 2019 No to całkiem ładny przepływ. Najważniejsze że dół się poprawił bo to najczęściej się wykorzystuje. Nie oszukujmy się ile razy jeździ się do odciny:-)
Randor Opublikowano 27 Maja 2019 Opublikowano 27 Maja 2019 No dokładnie. W sumie z tego powodu zrezygnowałem z hybrydy. Może są wyjątki ale zazwyczaj wstają one dużo gorzej.
ELLIOTT Opublikowano 29 Maja 2019 Opublikowano 29 Maja 2019 W dniu 27.05.2019 o 09:24, Randor napisał: No dokładnie. W sumie z tego powodu zrezygnowałem z hybrydy. Może są wyjątki ale zazwyczaj wstają one dużo gorzej. Hybrydy nie wstają później, tylko są kastrowane w sofcie żeby korba nie wyszła bokiem.. Następna kwestia hybryda, hybrydzie nie równa.
Randor Opublikowano 30 Maja 2019 Opublikowano 30 Maja 2019 Wiem, że hybryda hybrydzie nie równa ale przeważnie jest gorzej z tym wstawaniem. Robiłem rozeznanie i wynikło z niego, że jeśli już to robić delikatną hybrydę na te 240-250km i dobrze żeby była na cienkim wałku który z kolei odbija się na żywotności. Z wykresów wynika, że już K04-64 tfsi z dużo większym potencjałem wstaje wcześniej i mniej grzeje dolot niż hybrydy na mniejszą moc. Jeśli ktoś robi to dobrze to pewnie zdarzają się wyjątki ale ja nie chciałem ryzykować.
ELLIOTT Opublikowano 30 Maja 2019 Opublikowano 30 Maja 2019 (edytowane) Moja hybryda potrafi 1.26b osiągnąć jak dobrze pamiętam przy 2.3k z tym że kastrowana jest do odpowiednich obrotów. Potencjał max 270-280kunia, ale tu bardziej chodziło o jak najlepszy spool. Żywotność zobaczymy, pierwsze 10k pękło. Edytowane 30 Maja 2019 przez ELLIOTT
Randor Opublikowano 30 Maja 2019 Opublikowano 30 Maja 2019 Oby służyła. Ty robisz hybrydy czy robiłeś u kogoś?
ELLIOTT Opublikowano 30 Maja 2019 Opublikowano 30 Maja 2019 2 godziny temu, Randor napisał: Oby służyła. Ty robisz hybrydy czy robiłeś u kogoś? Germi robił, jak i serwisuje moje auto przy każdym zjedzie do pl.
Randor Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 (edytowane) Bartoszu mógłbyś nagrać jakiś filmik z przyspieszeniem powiedzmy 80-200? Pełno jest wpisów z wykresami itp ale trudno mieć porównanie na tej podstawie. W sumie 0-100 mało mnie interesuje. Edytowane 1 Czerwca 2019 przez Randor
bartez90 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2019 Musze miec kogos do pomocy bo samemu nie bede nagrywal przy takich predkosciach. Ale ogarne przy najblizszej okazji i wrzuce jakis filmik.
booolek Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Tu filmik jak moje jechało ,,okolice 220 koni temperatura na liczniku sie nie przejmowac licznik cos nieogarynał,,ecu widzi poprawnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się