paweu1 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 (edytowane) Cześć, naprawa luźnej klamki, patent nr 2 Kolega dreamweb założył już taki taki temat, gdzie opisał sposób wymiany sprężynki. Ale nie rozwiązuje to do końca problemu jeśli trzpień na którym jest sprężynka jest wytarty lub jego część jest złamana. Mój patent polega na wykorzystaniu części z lewej tylnej klamki. Zaczynamy: kupujemy tylną lewą klamkę, rozbieramy mechanizm, wyjmujemy sworzeń na którym jest sprężynka, wygląda to tak: (na zdjęciu jest tylna prawa klamka, lewą klamkę zniszczyłem przy pierwszej próbie rozbiórki, została z niej tylko sprężynka, którą później wykorzystam) Trzeba to robić delikatnie, bo łatwo złamać ramie z oczkiem na linkę demontujemy klamkę z naszego bolidu, u mnie sprężynka była ułamana, połówka sworznia ułamana, kiedyś prowizorycznie naprawiona. Mimo "naprawy" klamka była luźna Sprężynki: lewa, prawa. Nie da się wykorzystać sprężynki z prawej klamki ponieważ jest nawinięta w przeciwną stronę Wkładamy nowy sworzeń i sprężynkę do naszej klamki. Można delikatnie nasmarować mechanizm. Składamy wszystko do "kupy" i cieszymy się napiętą klamką. Ciężko się przyzwyczaić, że może być tak sztywna Powodzenia. Ceny tylnych klamek na allegro mogą drastycznie wzrosnąć Edytowane 27 Kwietnia 2019 przez paweu1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się