dbyek Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 (edytowane) . Edytowane 9 Grudnia 2019 przez dbyek
przem8 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 (edytowane) Jeśli kopci na biało i dym ma słodkawy zapach to płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania i to wina uszczelki. Poza tym czemu żaden mechanik nie zrobił próby na obecność co2 w płynie oraz pomiaru ciśnienia w układzie oraz ciśnienia sprężania - to podstawa przy diagnozowaniu upg. Jeśli cieknie z magla to nadaje się tylko do regeneracji lub zakup sprawnej używki np. z seata exeo (będzie najmniej wyeksploatowana, bo to nowsze auto). Co do utrudnionego rozruchu to jeśli spalany jest płyn to świece też już mają dość, pokusił się któryś żeby sprawdzić? Pozostaje Ci poszukać ogarniętego mechanika w okolicach, może ktoś CI kogoś poleci albo spróbuj poszukać na forum w dziale "polecane warsztaty"... Edytowane 28 Kwietnia 2019 przez przem8
dbyek Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Nie wiem dlaczego tego nie zrobili ale po powrocie od tego trzeciego mechanika, słysząc że to nie uszczelka a z tymi wyciekami mogę jeszcze pojeździć, zabrałam auto. Nie dymi już na biało i to jest dosyć dziwne, świece miałam wymieniane pod koniec października i od tamtego czasu przejechałam 10k km więc myśle że to nie w nich byłby problem. Umawiając się do warsztatu mam wymienić wszystkie te usterki czy najlepiej najpierw pojechać na diagnostykę komputerową? (Trzeci mechanik wykasował błędy)
przem8 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Na razie to niech jakiś spec ustali co jest do roboty i potwierdzi tą uszczelkę. Powtórzę jeszcze raz, że jeśli płyn dostaje się na cylinder to będzie utrudniony rozruch i może nie chodzić na wszystkie "gary" po rozruchu póki nie przepali płynu więc warto zajrzeć do tych świec. Powodzenia w diagnozie, naprawie i żebyś trafiła na kompetentnego mechanika
ockham Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Mialem podobnie Bialy dym z rur wydechowych o drazniacym zapachu ubywalo plynu chlodniczego i czasami wariowala wskazówka temp plynu po otwarciu korka w zbiorniczku bylo pusto nastepnie plyn wystrzelił Potem juz auto zaczelo czasami nierowno pracowac pojechalem do mechanika i powiedzialem mu ze zostawiam auto bo podejzewam ze to uszczelka (albo glowica ) No i byla peknieta glowica na 2 cylindrach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się