Sanghie Opublikowano 8 Maja 2019 Opublikowano 8 Maja 2019 Witam wszystkich chciałbym się dowiedzieć jakie są możliwości zwiększenia mocy w 1.9TDI 85 KW Audi A4 B 6Dodam że jestem z Łodzi i chciałbym się dowiedzieć jaka jest cena i jakie są ewentualne skutki zabiegów na silniku czy spalanie po podniesieniu mocy wzrasta czy spada?
Axel1 Opublikowano 8 Maja 2019 Opublikowano 8 Maja 2019 Tarcze, hamulce, sprzęgło (dwumas), uszczelka pod głowicą, ale moc jest i auto jedzie .
KINIAM Opublikowano 8 Maja 2019 Opublikowano 8 Maja 2019 Spalaniem bym się nie przejmował ale chętnie poznam jaki koszt a jaki przyrost mocy w przypadku tego silnika.
Axel1 Opublikowano 8 Maja 2019 Opublikowano 8 Maja 2019 Wgrywasz nową mapę tak do 140 km a koszty musisz popytać na miejscu kto i za ile robi.
M4rcinSZ Opublikowano 8 Maja 2019 Opublikowano 8 Maja 2019 (edytowane) Ja tam polecam taką zabawę. Jednak musisz wiedzieć że apetyt rośnie w miarę jedzenia. Ja w 1,9TDI skończyłem na 300koniach ;/ i tak kulam się już pewnie z 4 lata z tą mocą ale ja to borę max 5-7tys rocznie. Chociaż audi kupiłem chyba z 10 lat temu i od razu chip-tuning wpadł. Co do spalania to powiem tak: Im większą moc uzyskiwałem tym efektowność wydobywania mocy z każdego grama ropy rosła, Więc jeśli chcesz zachować ten sam styl jazdy i poruszać się z tym samym przyśpieszeniem to spalanie ci spadnie. Jednak chipują dla ekonomi auta tylko wielkie korpo. Sam mam pod nosem tunera który już z 7 lat temu odpuścił sobie detalowych klientów i teraz całe floty przyjmuje. Wracając do tematy to jak zaczniesz korzystać z większej mocy to spalanie ci wzrośnie o 0.5 l/100 albo w tych okolicach ale jak będziesz chciał jechać spokojnie np za tirem to auto też ci spali mniej niż przed programem. Ja chociaż powinie za to wyleje się na mnie tutaj gówno burza że to nie możliwe jestem w stanie na trasie zejść ze spalaniem poniżej 3l na 100 chociaż pod nogą do dyspozycji kilkaset koni . Sory ale mało kto jest się w stanie opanować i jechać za tirem całe województwo tak że o podważanie mojego spalanie jedynie osoby która potrafią tak jechać Co do ceny to jeśli bez hamowni tylko na podstawie logów to operacja nie powinna kosztować w okolicy 450-500 zł nie jest to zły pomysł bo ma się mniej więcej wgląd w zdrowie silnika i podzespołów a też program nie jest jakoś mega żyłowany by robić hamownie i patrzeć czy sprzęgła nie uwali. Co nie którzy zakładają też spełniają w zupełności swoją rolę takie urządzenia na tylne koło (taka przenośnia hamownia) minurem tego rozwiązania jest jedynie to że potrzeba kawałka równej i pustej drogi. Ale za to cena fajna Zakłady tuningowe z pomiarem na hamowni na rolkach każą sobie zapłacić za taką podstawową modyfikację od 600 zł aż do 1400 chodź ta sama robota będzie zrobiona. Wiadomo tutaj cena mocno w górę ponieważ hamownię trzeba wybudować i działalność otworzyć z której trzeba się utrzymać. I trzeba to zrozumieć że chodź hamownie są budowane dla takich klientów z chcących coś więcej niż tylko program i trzeba to zgrać by się nie rozleciało np sprzęgło. Tak dla większości aut a tym bardziej 1.9tdi w audi zapas możliwości sprzęgła jest dość duży. Np ja mam tarcz sprzęgłową 228mm chyba najmniejszą w wszystkich w tym modelu auta a i tak śmigam na mocy 300 koni choć sprzęgło było wzmocnione jest to i tak nadal to samo sprzęgło bo tylko okładziny na tarczy się zmieniły i oryginalny docisk bardziej napiera Edytowane 8 Maja 2019 przez M4rcinSZ
KINIAM Opublikowano 27 Maja 2019 Opublikowano 27 Maja 2019 Mnie interesuje krótka statystyka : koszt podzielony przez przyrost mocy/kuni i mamy wynik. Ostatni mój tuning pojazd x to przyrost 140 koni koszt po odliczeniu tego co się sprzeda ze starego pojazdu ok. 13-15.000 ojro. Czyli wyjdzie 100 ojro na jednego kunia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się