Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulator wysokiego ciśnienia zmiennych faz rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pomocy!!!

Dwa razy montowałem ten czujnik na głowicy i żyga mi olejem.

Kołek w korpusie zauważyłem.

Czy trzeba zdjąć trzpień wystający z głowicy???

Screenshot_20190511-083530.png

Opublikowano

Siemka 

Udało się naprawić? Mam ten sam problem

 

Opublikowano

Po długotrwałej walce zdemontowałem wałek rozrządu, wyjąłem cylinderek i wyciągnąłem go w nastawnik. Wytarte rowki nie pozwalały wyjść jemu z wariatora.

Nie był dobrze wciśnięty w nastawnik i odstawał od głowicy. Nie zmontujesz tego dobrze na głowicy.

 

Opublikowano

Wczoraj trochę z nim powalczyłem  i udało się wwyjąć.. masz może jakiś sposób żeby to tam z powrotem włożyć?? Próbowałem i niestety złamalem pierścień 

Opublikowano

Delikatnie papierem ściernym możesz wyszlifować rowki w wariatorze.

Musisz wyjąć wałek!!!!

U mnie skończyło się na regeneracji wariatora. 400pln

Opublikowano

Tak jak pisze kolega, prawdopodobnie masz uszkodzony wariator. Bez naprawy wariatora nie uda Ci się tego dobrze poskładać. Jak coś to pisz mam te wariatory po regeneracji.

Opublikowano (edytowane)

Już udało się naprawić... kupiłem używany nastawnik/czujnik i wszedł bez problemu. Nie cieknie nie stuka? A i udało się bez demontowania wałka 

 

Edytowane przez KubaB29

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...