Dreweczko Opublikowano 11 Maja 2019 Opublikowano 11 Maja 2019 Pomocy!!! Dwa razy montowałem ten czujnik na głowicy i żyga mi olejem. Kołek w korpusie zauważyłem. Czy trzeba zdjąć trzpień wystający z głowicy???
KubaB29 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Siemka Udało się naprawić? Mam ten sam problem
Dreweczko Opublikowano 4 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2019 Po długotrwałej walce zdemontowałem wałek rozrządu, wyjąłem cylinderek i wyciągnąłem go w nastawnik. Wytarte rowki nie pozwalały wyjść jemu z wariatora. Nie był dobrze wciśnięty w nastawnik i odstawał od głowicy. Nie zmontujesz tego dobrze na głowicy.
KubaB29 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Wczoraj trochę z nim powalczyłem i udało się wwyjąć.. masz może jakiś sposób żeby to tam z powrotem włożyć?? Próbowałem i niestety złamalem pierścień
Dreweczko Opublikowano 4 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2019 Delikatnie papierem ściernym możesz wyszlifować rowki w wariatorze. Musisz wyjąć wałek!!!! U mnie skończyło się na regeneracji wariatora. 400pln
benyA4 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Tak jak pisze kolega, prawdopodobnie masz uszkodzony wariator. Bez naprawy wariatora nie uda Ci się tego dobrze poskładać. Jak coś to pisz mam te wariatory po regeneracji.
KubaB29 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 (edytowane) Już udało się naprawić... kupiłem używany nastawnik/czujnik i wszedł bez problemu. Nie cieknie nie stuka? A i udało się bez demontowania wałka Edytowane 12 Czerwca 2019 przez KubaB29
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się