Skocz do zawartości
IGNOROWANY

K03 Hybryda vs GT28


K03 Hybryda vs GT28  

13 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Moc ok 300km jakie turbo wybrałbyś?

    • K03 hybryda
      10
    • GT28 nie oryginał
      3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

Przyszedł czas na montaż większego turba przed strojeniem (reszta już ''siedzie na aucie'', poza wtryskami). Mam dylemat co założyć, obecne turbo jest zdrowe, a przeróbka na hybryde to koszt +- 2000 zł, gdzie w podobnej cenie można dostać GT28 nowe oczywiście nie mówię o oryginalnym Garrecie. Miał może ktoś z Was styczność z GT28, a przede wszystkim z montażem itd ? Co Wy byście wybrali ? 

Pozdrawiam,

Opublikowano

Pytanie jaka trwalosc tego gt28 i jak wstaje ten nie-oryginal. Bo opinie sa rozne, lacznie z takimi ze wstaje przy 4k rpm co raczej mija sie z celem. Moze ktos tu mial takie turbo.

Dla mnie bylaby opcja nr 3 czyli k04-064.

Opublikowano
Godzinę temu, bartez90 napisał:

Pytanie jaka trwalosc tego gt28 i jak wstaje ten nie-oryginal. Bo opinie sa rozne, lacznie z takimi ze wstaje przy 4k rpm co raczej mija sie z celem. Moze ktos tu mial takie turbo.

Dla mnie bylaby opcja nr 3 czyli k04-064.

@bartez90 z tego co pisze sprzedawca turbo wstaje ok 3700 rpm. Poniżej filmik jak GT28 lata w A4. Co do K04-064 przy jakim momencie wstaje ?
 


 

Opublikowano (edytowane)

Jak z montazem gt28 i k04-064 ? Nie mowie tu o dostosowaniu kolektora czy wydechu ale przewody itp.

Z trwaloscia nie oryginalu to wydaje mi sie ze nowa to nowa. Mimo ze fake to i tak powinna wytrzymac dluzej jak hybryda. Takie moje zdanie. Nie mam doswiadczenia z tym tematem.

 

Edytowane przez Lukasz Stanislawczyk
Opublikowano

3700 rpm. to jak dla mnie w DD strasznie późno, osobiście szedłbym w tą stronę co kolega bartez ci podpowiedział i powinno być dobrze:) Poza tym wrazie wu, wydaje mi się że K04 ma większy potencjał na power ( ale mogę się mylić:D) :)

Opublikowano

Ma ktoś z Was może nr oem k064?  Ciężko znaleźć na necie jakąś używkę, jedynie gotowe zestawy po regeneracji powyżej 5kk zł.

Opublikowano

U sida jest za 4k nowka prosto z pudelka. Ale potrzebujesz jeszcze adapter (koszt kolo 700 zl). Uzywki powinienes na olx znalezc.

Plusem k04-064 bedzie trwalosc, nowka pewnie zrobi te 150tys km minimum, a moze i wiecej. Na zadnej hybrydzie na taka moc nawet nie zblizysz sie do takiego wyniku, a z nie ori gt28 to trudno powiedziec.

Opublikowano
19 minut temu, bartez90 napisał:

U sida jest za 4k nowka prosto z pudelka. Ale potrzebujesz jeszcze adapter (koszt kolo 700 zl). Uzywki powinienes na olx znalezc.

Plusem k04-064 bedzie trwalosc, nowka pewnie zrobi te 150tys km minimum, a moze i wiecej. Na zadnej hybrydzie na taka moc nawet nie zblizysz sie do takiego wyniku, a z nie ori gt28 to trudno powiedziec.

@bartez90 udało mi się znaleźć po numerach oem używki, cena ok 2000zł nie które są po regeneracji już a niektóre dopiero co ściągnięte z auta.. :D

Opublikowano

wstawanie tej k04 patrzac na link ponizej troche mija sie z celem, bo dolny zakres obrotow jest wykastrowany ze wzgledu na seryjny dol silnika.

Opublikowano
1 godzinę temu, DivaynEays napisał:

wstawanie tej k04 patrzac na link ponizej troche mija sie z celem, bo dolny zakres obrotow jest wykastrowany ze wzgledu na seryjny dol silnika.

@DivaynEays Jakie rozwiazanie bys sugerowal?

Opublikowano

Zalezy tez jakiej mocy i momentu oczekujesz. Dla wszystkiego powyzej 300KM/400nm najlepszym wyjsciem i tak bedzie kuta korba.

Opublikowano
6 godzin temu, shogu napisał:

@DivaynEays Jakie rozwiazanie bys sugerowal?

glownie chodzi o to w co celujesz i czego oczekujesz?

Opublikowano
16 godzin temu, bartez90 napisał:

Zalezy tez jakiej mocy i momentu oczekujesz. Dla wszystkiego powyzej 300KM/400nm najlepszym wyjsciem i tak bedzie kuta korba.

Wszystko z glowa, na serii maksymalnie 290KM, zdaje sobie sprawe ze w wyzszych mocach bedzie trzeba silnik zakuwac. Z racji tego ze seria doprowadzona do porzadku i zdrowa (167KM po hamowaniu) bezpiecznie bedzie 280-290 KM. W pozniejszym czasie bede celowal w wieksze mocy, ale to napewno troche czasu potrwa, wszystkie czesci ktore wymieniane byly sa gotowe udzwignac 500++.

10 godzin temu, DivaynEays napisał:

glownie chodzi o to w co celujesz i czego oczekujesz?

Turba ktore bedzie sie ladnie zbieralo od ok 3000rpm :)

Opublikowano
11 godzin temu, shogu napisał:

Wszystko z glowa, na serii maksymalnie 290KM, zdaje sobie sprawe ze w wyzszych mocach bedzie trzeba silnik zakuwac. Z racji tego ze seria doprowadzona do porzadku i zdrowa (167KM po hamowaniu) bezpiecznie bedzie 280-290 KM. W pozniejszym czasie bede celowal w wieksze mocy, ale to napewno troche czasu potrwa, wszystkie czesci ktore wymieniane byly sa gotowe udzwignac 500++.

Turba ktore bedzie sie ladnie zbieralo od ok 3000rpm :)

i hybryda k03 da rade i k04 kazde jedne. A ten chinski wynalazek to cholera wie

Opublikowano

Chyba przystane na k04, tym bardziej ze mam dobry dostep :) Na co zwrocic uwage pry zakupie, niestety sprzedaz jest tylko wysylkowa i 7 dni na zwrot.. 

Opublikowano
21 godzin temu, klattaa napisał:

Moja propozycja to turbo z mercedesa 45amg można dostać w dobrej kasie spool w okolicach 3000-3500

przykładowy projekt http://www.racingforum.pl/GOLF-MK4-czarny-rdzewiuch-400-t141680.html

Ciekawy watek, po przeczytaniu calosci faktycznie z turbo a45 mozna otrzymac lepszy spool niz z k064, nie wiele jest tez projektow na tym turbo. Porownujac ceny rynkowe, turbo z a45 amg kosztuje wiecej oraz borykalo sie  z wieloma problemami i bylo duzo akcji serwisowych...

Opublikowano (edytowane)

Teraz te turbiny   są już "poprawione" projekt już trochę ma przecież. Ogromna zaleta że to jest to oryginale turbo.  Można podzwonić popytać (speców od turbo) , jakiej szukać. Myślę że fajnie czasem mieć coś innego niż wszyscy. 

Edytowane przez klattaa
Opublikowano

Wracajac do temu, analizujac koszta przerobek i rzeczy ktore maja byc zrobione oprocz podniesienia mocy postanowilem podniesc moc na k04 z racji ze ma lepszego spoola i autko szybciej sie zbiera niz na GT28 :)

Przegladajac rynki polskie i zagraniczne wpadlem na wiele rodzaji K04, moja prosba do Was, czy ktos mial/ma doswiadczenie z jakakolwiek z nich:

K04 - 064 BorgWarner - oczywiscie najdrozsza moce pod 400KM
K04 - 015  
K04 - 023


Ceny ostatnich dwoch sa przystepne, w razie przerobki na hybryde o jakich mocach mowimy? 

Czas sie brac do roboty bo lato sie konczy :D

Pozdrawiam,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...