Skocz do zawartości
IGNOROWANY

błedy a naprawa tego lub rozwiazanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam 

Posiadam Audi a4 b5 1.6 AHL 99 r ,potrzebuje pomocy w rozwiazaniu problemu z błedami ktore pokazal mi program duzo czeci mam nowe iz pomimo wieku auto ma maly przebieg i chce by jeszcze pojezdzil.

a wiec tak

-nowy przepływomierz

- nowa lambda 

-nowy Kat

-nowe swiece z kablami

-termostat i czujnik temperatury chlodnicy

-olej i filtr oleju 

-nowe wezyki od powietrza i pqliwowe 

- przepustnica wyczyszczona i sprawnaw

-nowy filtr po

a wiec tak wyskakuja mi 4 bledy 

1. 00520 przeplywomierz powietrza (nowa czesc)

2.01243  zawor zmiennej geometrii kolektora dolotowego 

(dodam ze podczas uruchamiania silnika i wylaczania czy dodawania gazu ta korbka sie nie kreci)

3.00525 sonda lambda ( nowa czesc)

4.01247 zawor przewietrzenia zbiornika z weglem aktywnym ( nowa czesc)

 

ponizej dodaje zdjecie bledow ma ktos pomysl z tym ?

sprawdzalem mase na calem aucie wszystko ok .

brak jakich kolwiek pekniec na rurkach powietrza .

IMG_20190525_125341.jpg

Opublikowano

Jakiej firmy przepływka założona? Czy dobrze mierzy przepływka i lambda to należy zrobić loga statycznego i dynamicznego 2+33 vagiem. Sprawdź czy w ogóle masz sygnał na wtyczkach.

Opublikowano (edytowane)

przeplywka mam firmy Bremi niemiecka firma sygnal jest lambda firmy bosch pokazuje po podlaczeniu jakies 0.815 a minimqlna jest 0.97 do 1.03  lqmbda  daje sygnal masy przy sprawdzaniu multimetrem

Edytowane przez Adikny1987
Opublikowano

czy to moze byc wina tej gruszki podcisnienia przy kolektorze dolotowym

Opublikowano

Oryginalnie był chyba bosch z przepływki w 1.6 i niestety tylko z tej firmy się nadaje. U Ciebie jest chyba jeszcze wąskopasmowa sonda i przy pełnym bucie powinno pokazywać stałe około 0,8v, a na jałowym powinno cały czas się zmieniać. Na pewno dobrze dobrałeś po numerach te części?

Opublikowano

tak napewno dobrze sa dobrane i tak jest przy bucie ciagnie 0.815 jakos a na obrotach sie skienia tak jak piszesz auto bylo na przegladzie niemieckim i oni maja jakies dziwne normy ze wszystkim na orginalnej przeplywce moge sprwdzic jeszcze ale po weekendzie mam ja w bagazniku choc na niej nie ma oznaczenia bosch tylko numer czesci nic wiecej lambda byla kupiona z boscha bo tez taka mialem

Opublikowano

przez to wszystko auto dostaje duza dawke paliwa i spaliny nie przeszly na przegladzie

moze to byc przyczyna tej gruszki wypiolem wtyczke z niej i ona nie dawala masy 

Opublikowano

Co do gruszki to nie wiem. Nie miałem nigdy do czynienia z tym wynalazkiem pod maską.

Opublikowano

chodzi mi o zawor podcisnienia przy dolocie powietza zaraz za przepustnica

Opublikowano

chodzi mi o ta czesc u mnie sienie porusza wogole czy to moze byc wina tego ze wyskakuja te bledy ?

ta gruszka reguluje klapy w dolocie powietrza

Opublikowano

Wg mnie to nie ma związku z sondą, przepływką i tym bardziej układem evap.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...