Adikny1987 Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 witam Posiadam Audi a4 b5 1.6 AHL 99 r ,potrzebuje pomocy w rozwiazaniu problemu z błedami ktore pokazal mi program duzo czeci mam nowe iz pomimo wieku auto ma maly przebieg i chce by jeszcze pojezdzil. a wiec tak -nowy przepływomierz - nowa lambda -nowy Kat -nowe swiece z kablami -termostat i czujnik temperatury chlodnicy -olej i filtr oleju -nowe wezyki od powietrza i pqliwowe - przepustnica wyczyszczona i sprawnaw -nowy filtr po a wiec tak wyskakuja mi 4 bledy 1. 00520 przeplywomierz powietrza (nowa czesc) 2.01243 zawor zmiennej geometrii kolektora dolotowego (dodam ze podczas uruchamiania silnika i wylaczania czy dodawania gazu ta korbka sie nie kreci) 3.00525 sonda lambda ( nowa czesc) 4.01247 zawor przewietrzenia zbiornika z weglem aktywnym ( nowa czesc) ponizej dodaje zdjecie bledow ma ktos pomysl z tym ? sprawdzalem mase na calem aucie wszystko ok . brak jakich kolwiek pekniec na rurkach powietrza .
przem8 Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 Jakiej firmy przepływka założona? Czy dobrze mierzy przepływka i lambda to należy zrobić loga statycznego i dynamicznego 2+33 vagiem. Sprawdź czy w ogóle masz sygnał na wtyczkach.
Adikny1987 Opublikowano 26 Maja 2019 Autor Opublikowano 26 Maja 2019 (edytowane) przeplywka mam firmy Bremi niemiecka firma sygnal jest lambda firmy bosch pokazuje po podlaczeniu jakies 0.815 a minimqlna jest 0.97 do 1.03 lqmbda daje sygnal masy przy sprawdzaniu multimetrem Edytowane 26 Maja 2019 przez Adikny1987
Adikny1987 Opublikowano 26 Maja 2019 Autor Opublikowano 26 Maja 2019 czy to moze byc wina tej gruszki podcisnienia przy kolektorze dolotowym
przem8 Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 Oryginalnie był chyba bosch z przepływki w 1.6 i niestety tylko z tej firmy się nadaje. U Ciebie jest chyba jeszcze wąskopasmowa sonda i przy pełnym bucie powinno pokazywać stałe około 0,8v, a na jałowym powinno cały czas się zmieniać. Na pewno dobrze dobrałeś po numerach te części?
Adikny1987 Opublikowano 26 Maja 2019 Autor Opublikowano 26 Maja 2019 tak napewno dobrze sa dobrane i tak jest przy bucie ciagnie 0.815 jakos a na obrotach sie skienia tak jak piszesz auto bylo na przegladzie niemieckim i oni maja jakies dziwne normy ze wszystkim na orginalnej przeplywce moge sprwdzic jeszcze ale po weekendzie mam ja w bagazniku choc na niej nie ma oznaczenia bosch tylko numer czesci nic wiecej lambda byla kupiona z boscha bo tez taka mialem
Adikny1987 Opublikowano 26 Maja 2019 Autor Opublikowano 26 Maja 2019 przez to wszystko auto dostaje duza dawke paliwa i spaliny nie przeszly na przegladzie moze to byc przyczyna tej gruszki wypiolem wtyczke z niej i ona nie dawala masy
przem8 Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 Co do gruszki to nie wiem. Nie miałem nigdy do czynienia z tym wynalazkiem pod maską.
Adikny1987 Opublikowano 26 Maja 2019 Autor Opublikowano 26 Maja 2019 chodzi mi o zawor podcisnienia przy dolocie powietza zaraz za przepustnica
Adikny1987 Opublikowano 26 Maja 2019 Autor Opublikowano 26 Maja 2019 chodzi mi o ta czesc u mnie sienie porusza wogole czy to moze byc wina tego ze wyskakuja te bledy ? ta gruszka reguluje klapy w dolocie powietrza
przem8 Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 Wg mnie to nie ma związku z sondą, przepływką i tym bardziej układem evap.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się